دنیای وب

نکاتی برای بهبود طراحی وب سایت شما

وب سایت شما چهره تجارت شما در شبکه جهانی وب است. به همین دلیل ، باید آن را به روز و شیک نگه دارید تا کاربران آنلاین را به بازدید از آن جلب کنید. اگر شما صاحب افتخار یک وب سایت نسل اول هستید که از ابتدای تأسیس تاکنون همان ثابت مانده است ، پس باید مدتی را صرف به روزرسانی کمی آن و بهبود طراحی آن کنید. برای بهبود طراحی وب سایت شرکت خود از این نکات زیر استفاده کنید یا یک مشاور حرفه ای در زمینه طراحی وب استخدام کنید.

دستورالعمل ها را دنبال کنید

برای جذابیت وب سایت خود به میزان کافی برای مخاطبان امروز ، شما باید یک طراحی وب سایت داشته باشید که مطابق با روند امروز باشد. از طراحی سایت رقبا خود بازدید کنید ، رنگ سایت را تغییر دهید و یک طراحی مدرن و مناسب برای تجارت خود ایجاد کنید.

سازماندهی کنید و کوچک شوید

کاربران اینترنت امروز مشغول و بی تاب هستند. برای رساندن پیام خود به آنها ، باید قانون “ساده نگه دارید ، احمقانه” باشید. به جای داشتن محتوای زیاد در صفحه اصلی ، محتوای خود را در صفحه های مختلف و حداکثر با 10-15 صفحه توزیع کنید و بایگانی ای ایجاد کنید که کاربران هر وقت بخواهند می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

خبرنامه ها

به کاربرانی که می خواهند درباره محصولات و خدمات شما بیشتر بدانند ، گزینه خبرنامه را ارائه دهید. برای تشویق بازدیدکنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود ، در صورت اشتراک در آنها انگیزه هایی مانند کتابهای الکترونیکی رایگان ، دایرکتوری ها ، کوپن تخفیف و غیره به آنها ارائه دهید. از این طریق می توانید به مشتریان خود در مورد محصول آموزش دهید و آنها را نیز به آن علاقه مند کنید.

سرعت بخشیدن به صفحات

وب سایت کندی باعث آزار و اذیت مشتریان و مجبور کردن آنها به ترک حتی قبل از ورود به آن می شود. برای افزایش سرعت صفحه وب خود ، اطمینان حاصل کنید که در هنگام طراحی مجدد از گرافیک ناخواسته فلش خلاص شوید و آن را تا حد ممکن ساده نگه دارید.

آن را تعاملی و کاربر محور قرار دهید

توانایی دادن به مشتریان برای استفاده از وب سایت شما برای انجام معاملات مانند رزرو آنلاین و غیره راهی عالی برای ادامه کار آنهاست. اگر سایت تجارت الکترونیکی دارید ، مطمئن شوید که گزینه های پرداخت و تحویل کافی را برای انتخاب دارید ، تا مشتری در انجام معاملات در سایت شما احساس راحتی و امنیت کند.

برای بازاریابی از آن استفاده کنید

وب سایت شما قدرتمندترین ابزار بازاریابی اینترنتی شماست. برای استفاده بیشتر از آن ، از تجزیه و تحلیل داده ها برای افزایش بازدید و همچنین نرخ تبدیل کمک بگیرید. هنگام استفاده از وب سایت برای تبلیغ محصولات ، کالاهای ویژه یا تخفیف های جدید ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت با سایر تکنیک های بازاریابی آنلاین و آفلاین شرکت شما همگام شده است.

همچنین ، برای توسعه موثر وب و نگهداری دوره ای سایت خود ، از سیستم های مدیریت محتوای قابل اعتماد استفاده کنید و از مشاوران حرفه ای طراحی وب استفاده کنید.

آن را به یک موتور جستجو آسان تبدیل کنید

برای اینکه وب سایت شما در شبکه قابل جستجو باشد ، مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما برای موتورهای جستجو مناسب است. از کلمات کلیدی به طور مناسب در محتوای صفحه و برچسب های متا استفاده کنید ، به طوری که کاربرانی که محصولات شما را جستجو می کنند به راحتی می توانند شما را پیدا کنند.

شهادتها و اعترافات

برای افزودن اعتبار به سایت خود ، توصیفات ، جوایز و توصیفات مشتری را به وب سایت خود اضافه کنید. صحبت در مورد مشتریان قدیمی خود در مورد خدمات موثر خود می تواند به شما در جلب اعتماد مشتریان مشکوک امروز کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا