دنیای وب

نکاتی برای ساخت یک ویدیوی عالی

اکنون ویدئوها به عنوان رسانه ارتباطی ارجح در این عصر دیجیتال شناخته می شوند. انتظار می رود این روند در سالهای آینده رشد کند. کارشناسان پیش بینی می کنند که ویدیوها تا سال 2019 بیش از نیمی از ترافیک آنلاین را به خود جلب کنند. اگر مشترکان YouTube کاری برای انجام کار ندارند ، این پیش بینی صحیح است.

تولید فیلم یک ضرورت است

همه اینها برای تجارت شما به چه معناست؟ اول ، شما نمی توانید خطر استفاده نکردن از قدرت محتوای سمعی و بصری را داشته باشید. با این حال ، توجه به این نکته مهم است که همه ویدیوها توجه مورد انتظار سازندگان را ندارند. میلیاردها فیلم در YouTube وجود دارد ، اما فقط تعداد کمی از آنها میلیون ها بازدید و اشتراک دارند. به وضوح چیزی در فیلم ها وجود دارد که مورد توجه قرار نمی گیرد.

از تولید ویدیو خود بیشترین بهره را ببرید

  1. استخدام تیم مناسب – س usualال معمول این است که “تهیه یک ویدیوی عالی که نه تنها پیام را به صورت خلاقانه منتقل می کند بلکه به اندازه کافی تعاملی است تا تعداد زیادی بازدید داشته باشد ، چه کاری لازم دارد؟” در این حالت مشتری باید با استخدام تیم تولید محتوای دیداری و دیداری مناسب برای پروژه شروع کند. هر شرکت تولید فیلم برای هر شغلی مناسب نیست. آنها باید مهارت ها و تجربیات خاصی داشته باشند که متناسب با دید شما باشد. همه چیز با یک ویدیوی HD کاملاً برنامه ریزی شده شروع می شود. برای هدف قرار دادن مخاطبان اصلی شما چه در صفحه اصلی وب سایت ، صفحه فرود یا رسانه های اجتماعی ، باید یک استراتژی بازاریابی کاملاً فکری در نظر گرفته شود.
  2. جزئیات کامل را از قبل دریافت کنید – آیا دامنه مأموریت را می فهمید؟ آیا می دانید در رسیدن به اهداف خود چه نوع کارهایی انجام خواهد شد؟ درک دامنه کامل پروژه به شما کمک می کند تا بهتر برای آن برنامه ریزی کنید. قبل از شروع کار ، جزئیات رویدادهای مهم ، مصوبات مورد نیاز ، جدول زمانی و بودجه را دریافت کنید. همه چیز باید در خلاصه ای خلاقانه نوشته شود. اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز تغییرات ، قصد انجام تنظیمات را نیز دارید.
  3. درک محدودیت ها – فقط به این دلیل که یک تیم تولید محتوای دیداری و شنیداری همه ستاره در حال انجام ماموریت شما نیست ، به این معنی نیست که آنها می توانند معجزه کنند. شما باید محدودیت هایی را که بخشی از پروژه شما هستند درک کنید. انتظارات واقع بینانه را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که کار شما به موقع و در بودجه با موفقیت انجام شده است.
  4. تعریف نقاط عطف – شناسایی نقاط عطف موقتی راهی عالی برای پیگیری وظیفه و اطمینان از پیشرفت آنطور که باید است. این امر به ویژه برای پروژه های بلند مدت مهم است. این نقاط عطف به شما کمک می کند تیم را مسئول بدانید. همچنین به شما اطمینان می دهند که در حین انجام تکلیف ، بازخورد ارائه می کنید. این میزان کار مجدد را محدود می کند ، بنابراین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
  5. نقش خود را بدانید – وقتی صحبت از تولید ویدئو می شود ، مشتریان معمولاً در تعریف نقش خود مشکل دارند. بعضی از مشتری ها آنقدر دوست دارند که عملی باشند و در پروژه شرکت کنند تا جایی که خلاقیت تیم انتخاب شده برای پروژه را خفه می کنند. سایر مشتریان رویکردی عملی را انتخاب می کنند و در نهایت به نتیجه ای می رسند که حتی به دید آنها نزدیک نیست. مهم است که قبل از شروع کار با تیم در مورد نقش خود صحبت کنید. بدانید که آنها چقدر می خواهند درگیر شوید و به آنها بگویید که شما در مورد نقش چه فکری می کنید. میانه ای پیدا کنید که همه طرفین با آن احساس راحتی کنند.
  6. ارزیابی ماموریت – موفقیت پروژه را پس از اتمام ارزیابی کنید. چه چیزی جواب داد؟ چی شد؟ چه کاری می توانید در کار بعدی بهبود دهید؟ پایان تکلیف زمان بسیار خوبی برای یادگیری و ارزیابی مجدد سبک پروژه خود است. از اشتباهات گذشته درس بگیرید و مطمئن شوید که برای آینده انتخاب های بهتری دارید.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا