دنیای وب

نکاتی برای شروع کار با مدیریت آنلاین اعتبار خود

در معمای مدیریت شهرت آنلاین قطعات زیادی وجود دارد که نباید نادیده گرفته شوند. اگر همه اصول را وارد نکنید ، احتمال شکست کمپین شما بسیار زیاد است. برخی از این قطعات شامل نشر محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و سئو می باشد.

اما نکته اصلی داشتن استراتژی مدیریت اعتبار آنلاین است که می تواند با کمک خدمات حرفه ای انجام شود. اگر می خواهید اعتبار خود را بصورت آنلاین شروع کنید ، این نکات برای شما مفید خواهد بود.

پیوندهای منفی را حذف کنید

این باید نگرانی اصلی برند شما باشد ، خصوصاً اگر در سایت های بررسی مانند ripoffreport.com پست منفی دارید. این سایت اعتبار بسیاری از مارک ها را مخدوش کرده است ، خصوصاً به دلیل حذف امکان حذف آنها. در سایت های دیگر ، می توانید با نویسنده پست یا مدیر وب سایت تماس بگیرید ، به طور حرفه ای مشکل را به آنها اطلاع دهید و از او بپرسید آیا امکان حذف پست وجود دارد. شما می توانید با خدمات محلی مدیریت اعتبار آنلاین به سرعت بخشیدن به این روند کمک کنید.

سایت بسازید

اگر قبلاً وب سایتی دارید ، مطمئن شوید که یک طراحی پاسخگو دارد. با این کار کاربران موبایل و دسک تاپ به راحتی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. این یک تجربه کاربری بهتر را ارائه می دهد ، که به افزایش فروش تبدیل می شود. اگر افراد از خرید و گشت و گذار در سایت شما لذت ببرند ، به بهبود اعتبار شما کمک می کند.

به نظرات منفی پاسخ ندهید

این در مورد شکایات مشروع که از مشتری دریافت می کنید اعمال نمی شود. قطعاً باید به این موارد پرداخته شود – هرچه بیشتر بهتر. با این حال ، از بررسی در سایت هایی مانند ripoffreport.com باید خودداری شود. بندرت موفق می شود داستان را از طرف شما تعریف کند یا سعی در اصلاح آن داشته باشد ، و در واقع گاهی اوقات اوضاع را بدتر می کند. این باعث می شود نظرات منفی در نتایج موتور جستجو ، دقیقاً همان چیزی است که شما نمی خواهید اتفاق بیفتد. فقط در فشار دادن محتوای خود با کلمات کلیدی نام تجاری متمرکز باشید تا به پایین آوردن آن کمک کند.

برای نام تجاری خود در ویکی پدیا وارد شوید

شما می توانید در ویکی پدیا مقاله ای برای برند خود بنویسید که تقریباً یک نمایه موضوعی برای شرکت شما است. شاید متوجه شده باشید که ویکی پدیا به طور مکرر در 10 نتیجه برتر Google قرار دارد ، بنابراین می توانید دلیل توصیه شدن آن را نیز ببینید. فقط مطمئن شوید که ورودی قابل توجه است و حاوی مقادیر کافی منابع شخص ثالث است که می تواند برای پشتیبانی از آن تأیید شود. به همین دلیل ، باید در نظر داشته باشید که یک متخصص ویکی پدیا آنها را برای شما بنویسد ، تا شانس قبولی بیشتری داشته باشد.

کاربرگ را بنویسید و ویرایش کنید

اگر می خواهید تخصص خود را در زمینه خود به نمایش بگذارید ، باید آن را نشان دهید. یکی از راه های انجام این کار ایجاد یک کاغذ سفید است که برای بارگیری از سایت شما یا از یک صفحه فرود موجود است. برای اینکه بتواند برای مخاطبان شما مفید باشد ، باید دقیق و آموزنده باشد. موضوعی را انتخاب کنید که بخوبی بدانید و مشتریان شما به آن اهمیت دهند.

یک وبلاگ راه اندازی کنید

داشتن یک وبلاگ برای جلب مخاطبان خود برای درگیر شدن با نام تجاری شما بسیار مناسب است ، که این امر را به یک روش عالی برای مدیریت اعتبار آنلاین شرکت شما تبدیل می کند. می توانید خودتان روی این موضوع کار کنید یا یک سرویس بازاریابی محتوا استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. بهتر است که با یک فایل کار کنید خدمات سئو حرفه ای که هم در نوشتن محتوا و هم در مدیریت ORM تخصص دارد.

نمایندگی از خود هنگامی آسان تر می شود که استراتژی مدیریت ریسک داشته باشید. اهمیت کار با یک متخصص در ORM را دست کم نگیرید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا