دنیای وب

نکاتی برای طراحی وب سایت

انقلاب اینترنتی نحوه تجارت افراد را تغییر داده است. بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیکی به آرامی به عنوان روشی جدید برای فروش محصولات ، به ویژه محصولاتی که لایه های بالایی جامعه را هدف قرار می دهند ، ظاهر می شود. همچنین ، اینترنت رابط جدیدی است که در آن افراد می توانند توانایی ها ، توانایی ها و قدرت کلی شرکت خود را به نمایش بگذارند. از این رو داشتن وب سایت برای هر مشاغل اجباری است. در واقع ، طراحی وب سایت اولین گامی است که شرکت های جدید در فعالیت جدید خود برمی دارند.

با این وجود ، با وجود بسیاری از تکنیک ها و هزاران ایده ، انتخاب ایده درست دشوار است. از این رو ، هنگام ایجاد وب سایت باید بسیار دقیق فکر کرد. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید هنگام طراحی وب سایت مورد توجه قرار دهید.

  • فن آوری مناسب را انتخاب کنید.

با گسترش اینترنت از رایانه ها به تلفن های همراه و ورود دستگاه های جدید مانند Net book و iPod به بازار ، باید اطمینان حاصل شود که وب سایت در همه این سیستم عامل ها قابل مشاهده است. همچنین ، مطمئن شوید که وب سایت را با فناوری ساخته اید که طی دو سال دیگر از بین نخواهد رفت. فناوری هایی مانند Java یا Microsoft.NET سالهاست که وجود خواهد داشت و گزینه های بسیار مطمئنی هستند. اگر بودجه کمی دارید ، برای ساخت وب سایت فناوری های منبع باز را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که شرکت ایجاد کننده وب سایت همچنین توانایی پشتیبانی از سایت شما را برای سالهای آینده دارد. فروشگاه های کوچک “پرواز شبانه” اغلب پیشنهادات جذاب سایت سازی را با هزینه کم ارائه می دهند اما در نهایت ناپدید می شوند و شما را به یافتن فروشگاه توسعه وب سایت دیگری می سپارند. اتصال و پهنای باند محدودیت های عملی هستند ، به ویژه برای اینترنت بی سیم. بدون اینکه پهنای باند زیادی مصرف کنید ، مطمئن شوید که وب سایت شما در سریع ترین زمان ممکن بارگیری می شود. گوگل یکی از بهترین نمونه ها در این زمینه است. یافتن وب سایتی که سریعتر از Google در رایانه یا صفحه تلفن همراه ظاهر شود دشوار خواهد بود.

  • مطالب خود را ساده نگه دارید.

مردم اغلب با اشتیاق بیش از حد وب سایت را با تعداد زیادی اطلاعات در صفحات وب که نیاز به پیمایش زیاد دارند پر می کنند. درعوض ، مطالب خود را در هسته اصلی موضوع حفظ کنید. به افراد علاقه مند به سایت این امکان را بدهید تا به جای خواندن آنلاین مقالات سفید یا بروشورهای محصولات ، آنها را بارگیری کنند. همچنین از رنگ ها و قلم هایی که خواندن آنلاین را دشوار می کند ، خودداری کنید. طرح ها ، رنگ ها و گرافیک هایی را انتخاب کنید که باعث آرامش چشم شوند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که دسترسی به مطالب مختلف در وب سایت خود آسان است.

  • نگهداری مهم است.

مشاغل کوچک اغلب وب سایتی ایجاد می کنند و بعد از گذشت روزهای اولیه آن را فراموش می کنند. وب سایت ها برای ادامه جذب کاربران اینترنت به به روزرسانی منظم محتوا نیاز دارند. با طراحان وب سایت خود قرارداد سالانه منعقد کنید و اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما مرتباً مطالب به روز را در اختیار آنها قرار می دهند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با جدیدترین مرورگرهای وب مورد استفاده سازگار باشد. شرکت هایی مانند گوگل مرورگرها و سیستم عامل های جدیدی را منتشر کرده اند که مورد استقبال سریع قرار می گیرند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما همیشه با این سیستم عامل های جدید سازگار است.

ساخت یک وب سایت خوب فقط اولین قدم برای رسیدن به یک هدف است. تنها تعهد به یک سرمایه گذاری طولانی مدت و مداوم در زمان به شما کمک می کند تا بیشترین بازده را از پروژه طراحی وب سایت خود بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا