دنیای وب

نکاتی برای فروش بلیط و کسب سود کل از بازار بلیط

بازارهای کارگزاری آنلاین بلیط خدماتی را برای طرفداران علاقه مند به خرید و فروش بلیط برای رویدادهای سخت پیدا می کنند. دارندگان بلیط های ثانویه می توانند بلیط های خود را به طرفداران گسترده ای با نرخ های برتر بفروشند. خرید و فروش مجدد بلیط در بازار بلیط آنلاین مزایای بارز بسیاری دارد.

بازارهای فروش بلیط آنلاین تمام مزایای تجربه بازار آزاد را دارند. EBay یک نمونه عالی از یک بستر بازار آزاد است که میلیون ها خریدار و فروشنده محصولات مشابه را با قیمت های مختلف تبلیغ می کنند و باعث افزایش رقابت و پایین آمدن قیمت های بازار می شوند. این خبر خوبی برای خریداران بلیط است. با استفاده از نمایندگی های فروش بلیط ، فروشندگان از انعطاف و مزیت تغییر قیمت لیست بلیط خود برخوردارند تا قیمت بلیط نشان دهنده میزان عرضه و تقاضای فعلی بلیط آنها باشد.

چگونه بلیط می فروشید و کار خریداری می کنید؟

خیلی ساده است

  • فروشنده بلیط های خود را در بازار لیست می کند
  • خریدار بلیط را در بازار خریداری می کند
  • فروشنده بلیط ها را برای خریدار ارسال می کند
  • بلیط می رسد و فروشنده هزینه می کند!

منابع بازاریابی

بازاریابی ایمیلی

خبرنامه های الکترونیکی یکی از موثرترین روش ها برای به روز نگه داشتن مشتریان در مورد رویدادهای جدید و دشواری یافتن بلیط های فروشی است. بازاریابی از طریق ایمیل علاقمندان را قادر می سازد تا برای طیف گسترده ای از رویدادهای ورزشی ، کنسرت ها ، تئاتر و سایر رویدادهای سرگرمی زنده از جمله رویدادهای “فروخته شده” بلیط ها را با قیمت مناسب بازار خریداری و بفروشند.

تحقیقات بازاریابی

بازاریابی موتور جستجو با گوگل ، یاهو و MSN از محبوب ترین رسانه های بازاریابی جستجو است. کارگزاران بلیط آنلاین در موتورهای جستجوی بزرگ تبلیغات می کنند که باعث افزایش دید سایت می شود. فروشندگانی که بلیط را از فروشنده رسمی خریداری کرده اند و سپس متوجه می شوند که آنها را نمی خواهند یا به آنها نیاز ندارند ، می توانند بلیط را در سایت کارگزاری بلیط بفروشند و سود کسب کنند.

بازاریابی پیامکی

برخی از نمایندگی های فروش بلیط خدمات هشدار متنی را ارائه می دهند. این اجازه می دهد تا فروشنده هنگام “فروش” یک رویداد هشدار داده شود و ارزش بلیط آن افزایش یابد.

چرا بلیط خود را در بازار آنلاین بفروشید؟

بازارهای آنلاین گزینه های ایمن و بدون دردسری برای ایستادن در مقابل دروازه های مراسم تکان دادن بلیط در مقابل هواداران هستند. متناوباً ، شما می توانید بلیط خود را 24 ساعت در روز ، هفت روز هفته و در راحتی خانه خود بفروشید. بسیاری از بازارهای آنلاین حتی برای خریدهای آینده به مشتریان خود پاداش اعتباری می دهند. فروشنده بودن در هر بازار آنلاین مزایای زیر را دارد:

  • طرفداران ممکن است بلیط های ناخواسته را برای سود فروش مجدد بفروشند
  • بازارهای آنلاین نیاز به دلال بلیط را برطرف می کنند
  • بلیط ها مستقیماً به خریدار ارسال می شوند و نیاز شخص ثالث (نماینده یا فروشنده) را از بین می برند.

روندها

شرکت ها برای ایجاد فضای بهتر برای فروش مجدد بلیط با یکدیگر همکاری می کنند و با دیجیتالی کردن روند خرید و فروش بلیط 100٪ ایمن هستند. سیستم های امنیتی پیشرفته دلالان بلیط را ترغیب می کردند تا بلیط های سخت یافت شده را از منابع اولیه خریداری کنند و با سود بسیار زیاد بلیط فروشی کنند.

رئیس م CEOسسه و مدیر عامل شرکت TicketMaster در بیانیه ای اظهار داشت: طرفداران از فروش بلیط استقبال کرده اند و ترکیبی از TicketMaster و TicketsNow به ما امکان می دهد تا یک تجربه فروش ایمن تر ، مطمئن تر و کارآمد داشته باشیم. “ما اطمینان داریم که ترکیبی از شبکه فروشنده قوی TicketsNow ، مخاطبان و قابلیت های توزیع ما را قادر می سازد تا استاندارد جدیدی را در گروه فروش مجدد تنظیم کنیم.”

کریس ادموندز ، مدیرعامل Ticketmaster انگلستان گفت: “ما معتقدیم بهترین کاری که می توانیم برای مشتریان ، مشتریان و صنعت بلیط سرگرمی زنده در انگلیس انجام دهیم شرکت فعال در بخش مبادله و فروش مجدد بازار است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با GET ME IN هستیم! برای ارائه بالاترین سطح به مصرف کنندگان.” سطوح انتخاب ، محافظت ، خدمات و نگهداری ارزش کرایه در جای ممکن در صنعت سرگرمی زنده.

خرید یک محصول برای فروش مفهوم جدیدی نیست و در حال حاضر پایه و اساس بسیاری از شرکت های تجاری در سراسر جهان است ، اما این یک استراتژی نوظهور در صنعت خرید بلیط آنلاین است. این استراتژی یک نقطه شروع بدون ریسک برای ایجاد و گسترش تجارت کارگزاری بلیط آنلاین است.

دستگاه های تحرک: تأثیر بر بازار

اینترنت تغییرات اساسی در نحوه ارتباط شرکت ها و مدیریت روابط تجاری افراد ایجاد کرده است. یکی از مهمترین روندهای بازاریابی برای شرکتها در همه صنایع ، تحرکی است که اینترنت فراهم می کند. اینترنت به شما امکان دسترسی به تمام اطلاعاتی را می دهد که شما برای موفقیت در تجارت خود نیاز دارید و 24 ساعت در روز و 7 روز هفته در دسترس است ، بنابراین مدت زمان سرمایه گذاری برای پربارتر کردن تجارت خود را افزایش می دهد.

نکاتی برای کسب سود بزرگ

بهترین ها را بگیرید:

انتخاب یک رویداد مناسب در زمان مناسب اولین و مهمترین جنبه بلیط آنلاین است. بلیط ها را از ارزش اصلی از فروشنده اصلی خریداری کنید. سپس بلیط را با قیمت حق بیمه یا حداقل بالاتر از ارزش اسمی لیست کنید. گاهی اوقات این تاکتیک خطرناک است زیرا بعضی از رویدادها در صورت عدم فروش ، “فروخته شده” اعلام می شوند. اگر نمایش بزرگی از بلیط در سایت های کارگزاری بلیط وجود داشته باشد ، تقاضا و در نتیجه ارزش بلیط کاهش می یابد.

ii- بازار مناسب را انتخاب کنید

دومین اقدام مهم انتخاب بهترین مکان برای فروش بلیط شما است. اگر بلیط هایی با صندلی های خوب دارید اما در زمان نامناسب آنها را در مکان نامناسب لیست می کنید ، سطح درآمد خود را به خطر می اندازید. اطمینان حاصل کنید که بازار بلیط آنلاین شما انتخاب می کنید در موتورهای جستجو تبلیغ می شود تا احتمال دسترسی به خریداران بالقوه افزایش یابد.

قبل از لیست بلیط خود در هر بازار آنلاین ، مدتی را صرف تحقیق در مورد بلیط سایر رویدادهای مشابه در اینترنت کنید تا میزان علاقه به رویدادی را که برای آن بلیط حمل می کنید ، بسنجید. این به شما کمک می کند ارزش بلیط های خود را تعیین کنید.

سوم – لیست خود را تماشا کنید

هنگامی که بلیط های خود را لیست کردید ، ضروری است که بر لیست خود نظارت داشته باشید تا همچنان رقابتی باقی بمانند و در نتیجه شانس بیشتری برای فروش داشته باشند. ممکن است ارزش بازار بلیط شما را کم یا زیاد کند. برخی از بازارهای آنلاین فروشندگان را با قیمت های بازار برای لیست خود به روز می کنند.

بازارهای محبوب بلیط

در اینجا لیستی از محبوب ترین مکان های فروش بلیط آنلاین و داده های وب سایت آنها وجود دارد:

صندلی موج

“Seatwave یک بازار آنلاین است که در آن طرفداران می توانند بلیط کنسرت ، تئاتر ، جاذبه های ورزشی ، رویدادهای ویژه و هر نوع رویداد زنده دیگر را خریداری و بفروشند.”

گتمین

“GET ME IN! آیا بازار آزاد پیشرو به بلیط در انگلیس و اروپا اختصاص دارد. طرفداران می توانند بلیط های سرگرمی زنده برای ورزش ، موسیقی ، تئاتر و سایر رویدادهای زنده را – با نرخ بازار آزاد – در یک محیط امن و مطمئن در GETMEIN.com خریداری و بفروشند. GET THE GET! با بازرسی از فروشندگان ، مدیریت بلیط و توقف پرداخت فروشندگان تا خریدار بتواند با خیال راحت بلیط دریافت کند. دریافت من! در سال 2003 تأسیس شد و از زمان راه اندازی تاکنون به بیش از 50،000 مشتری خدمات ارائه داده است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

Costcosta

Coast to Coast Tickets یک آژانس بلیط فروشی خصوصی است. ما به عنوان یک بازار فروش بلیط برای همه رویدادهای ورزشی و تفریحی ، بلیط ها را در بازار ثانویه با ارزش اسمی بیش از ارزش اسمی خریداری و می فروشیم. قیمت های نشان داده شده در این وب سایت اغلب بسیار بیشتر از قیمت چاپ شده در بلیط است زیرا هزینه اخذ صندلی های برتر را منعکس می کند.

تبادل TheOnlineTicket

“صرافی آنلاین بلیط مکانی برای خرید و فروش بلیط های سخت پسند است. ما به هواداران این فرصت را می دهیم تا بیشترین تقاضای بلیط را داشته و با قیمت مناسب بازار به فروش برسانند. تهیه ما امن و آسان است. برای خرید و فروش بلیط های رویداد از بازار آنلاین برای طرفداران و علاقه مندان استفاده کنید ما بلیط کنسرت ، بلیط تئاتر ، بلیط ورزشی ، بلیط جشنواره ، بلیط مسابقات ، بلیط جام جهانی و بلیط های تاریخ گذشته را در انگلیس و سراسر جهان می فروشیم. “

StubHub

چاک لاوالي ، سرپرست توسعه تجارت موسيقي در StubHub: بلیط های کنسرت. “امیدواریم اطلاعات موجود در این گزارش برای کسانی که صنعت موسیقی را دنبال می کنند مفید باشد.”

مدیر بلیط

Ticketmaster پیشرو در شرکت فروش بلیط در جهان است ، که در 20 بازار جهانی فعالیت می کند ، فروش بلیط ، خدمات فروش بلیط ، بازاریابی و توزیع را از طریق Ticketmater ، یکی از بزرگترین سایت های تجارت الکترونیکی در اینترنت و وب سایت های بین المللی از جمله Ticketmaster.co ارائه می دهد. یونایتد

  • چگونه می توان بلیط ها را با ارزش اسمی تهیه کرد و سپس برای سودهای کلان آنها را دوباره فروخت
  • چگونه می توان تا حد امکان دید و رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش داد
  • بدانید که چگونه بلیط خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا