دنیای وب

نکاتی برای موفقیت در تجارت بازاریابی شبکه ای

من در فکر این بودم که عنوان “چگونه در کسب و کار موفق شویم” را عنوان کنم زیرا شاید این نکات در مورد هر مشاغل و نه فقط بازاریابی شبکه ای (یا MLM) صدق کند. اقدام تجارت صحیحی است؟ می نویسم و ​​می بینم که آیا چیز منحصر به فردی برای بازاریابی شبکه ای پیدا کرده ام … اگر این کار را انجام دهم ، احتمالاً کمی بازنویسی می کنم … اما در عین حال …

نام تجاری خود را داشته باشید

اولین قدم برای موفقیت در این کار ، مالکیت برند خودتان است. اگر شما جو ، توزیع کننده XYZ هستید ، در حال تبلیغ شرکت XYZ هستید. نام تجاری خود را بسازید … شاید جو اسمیت ، مربی بازاریابی شبکه ای یا شرکت جو اسمیت ؛ چیزی که شما را از سایر توزیع کنندگان شرکت شما متمایز می کند.

ارزش افزودن

اگر فقط “می توانید از من هم خرید کنید” ، هیچ ارزشی اضافه نمی کنید. باید نوعی ارزش اضافه کند. به عنوان مثال ، چندی پیش ، ما سبدهای زیبایی ارائه دادیم و آنها را به عنوان محصول فروختیم. با سازماندهی مجدد محصول به روشی که انجام دادیم ، به محصول ارزش افزودیم.

اگر تحویل منزل را انجام می دهید ، کتاب بنویسید و با دیگر بازاریاب های شبکه مشورت کنید. شما در حال افزودن ارزش هستید. شاید موارد اضافی وجود داشته باشد که می توانید درخواست کنید. لوازم جانبی قطعاً همان چیزی است که مشتری می خواهد ، در غیر این صورت کم هزینه ترین و محصول خانگی را انتخاب می کند.

محصول خود را تهیه کنید

در بازاریابی شبکه ای ، ما معمولاً نماینده یک شرکت و محصولات آن هستیم اما … محتملاً محصولی از خودمان را خواهیم داشت ، مانند یک کتاب دستور العمل که محصولات ما را نشان می دهد (به عنوان مثال) ما یک سایت “بازاریابی جذاب” یا یک سایت “جذب جعبه سیاه” داریم که یک سرویس رایگان است ، اما خود یک محصول است. شما همچنین می توانید وبلاگ ما را به عنوان یک محصول در نظر بگیرید. ایده پردازی کنید تا ببینید چه نوع محصولاتی را می توانید به مشتریان خود یا دیگران که ممکن است به کار شما بپیوندند ارائه دهید.

به عکس خود نگاه کنید

تصویر در کار بسیار مهم است. شما باید نام تجاری خود را داشته باشید. خود را به عنوان یک متخصص تاسیس کنید. تخصص منحصر به فرد در کاری بهترین است. داشتن رزومه ای که افراد می خواهند با آن ارتباط برقرار کنند. لزوماً رزومه Word نیست ، اما می توانید به دستاوردهایی اشاره کنید. اگر دستاوردهای مرتبط ندارید ، می توانید به مرور لیست هایی از موفقیت ها ایجاد کنید.

از موارد منفی که ممکن است تصویر شما را مخدوش کنند اجتناب کنید. با مشتریان خود درست رفتار کنید. کارهای غیرقانونی و غیراخلاقی انجام ندهید. برای چالش ها آماده باشید و گزینه های خود را با دقت در نظر بگیرید.

اعداد را بشمارید

در حالی که همه موارد بالا پایه و اساس یک شغل خوب است ، اما اعداد و ارقام معیار موفقیت شما هستند. مهمترین سود. سود درآمد (درآمد) کسب و کار شما منهای هزینه است. بدون سود … در برهه ای … هیچ مشاغلی نمی تواند ادامه یابد.

جریان وجه نقد نیز اندازه گیری مهمی است. در حالی که فروش زیاد است (یا کارمزد) ، نگه داشتن پول نقد در کسب و کار شما نتیجه خوبی است. غالباً با بدهی می فروشیم ، یعنی شخصی را قبض می کنیم و اگر پرداخت آن خیلی طولانی شود ، می تواند بسیار استرس زا باشد. اگر پول ما تمام شود ، دیگر بی تجارت هستیم.

ما می توانیم با فروش با محدودیت مشخص جریان نقدینگی را بهبود بخشیم. حاشیه قیمتی است که با کمترین هزینه تقسیم بر قیمت فروخته می شود … معمولاً به صورت درصد ارائه می شود. به عنوان مثال ، کالایی که 10 دلار قیمت دارد و 15 دلار فروخته می شود ، 50٪ حاشیه دارد. بسیاری از اقلام با هزینه بسیار کم خریداری یا تولید می شوند و با حاشیه 100٪ یا بیشتر به فروش می رسند. هرچه حاشیه بیشتر باشد ، بهتر است. به خصوص هنگامی که به مرحله ای می رسید که باید مشتری کم درآمد را تحت پوشش قرار دهید.

به عنوان مثال ، شما ماهیانه 10000 دلار با حاشیه 100٪ به مشتری می فروشید. این بدان معناست که هزینه شما 5000 دلار است. اگر آنها ظرف 30 روز پرداخت کنند ، پس از پرداخت اولین بار ، هزینه دو ماه پرداخت می شود. بنابراین تجارت شما قبل از اینکه به پول نقد بیشتری نیاز داشته باشید ، دو ماه طول می کشد (برای مثال فقط به این دلیل که هزینه های دیگر را در نظر نمی گیریم) اگر حاشیه شما کمتر باشد ، به احتمال زیاد با مشکلات جریان نقدی روبرو خواهید شد. اگر بالاتر باشد ، خطر کمتری دارید. حاشیه بهینه شما چیزی متفاوت از تجارت است.

اکنون اگر فقط کارمزد دریافت می کنید ، حاشیه معنی چندانی ندارد ، فقط باید کمیسیون خود را کاملا بالاتر از هزینه های کاری خود نگه دارید.

اگر از یک بسته حسابداری مانند QuickBooks استفاده می کنید ، باید مراقب صورت سود / زیان و صورت جریان نقدی خود باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا