دنیای وب

نکاتی درباره برندسازی YouTube

اگر قصد استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی را برای رشد و پیشرفت شغل خود دارید ، YouTube بهترین گزینه است. با 1.3 میلیارد کاربر ، YouTube دومین وب سایت جستجو شده است. این امکان را به شما می دهد تا مخاطبان خود را به طرز چشمگیری گسترش دهید و ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود جذب کنید.

YouTube یک غرب وحشی از محتوا در نظر گرفته می شود ، جایی که خریداران برای بارگیری تبلیغات و تبلیغات خود به رقابت می پردازند ، چه رسد به ساختن یک کانال مارک دار.

اکنون بسیاری از مارک ها و شرکت ها در حال پرش به یک باند باند هستند. به نظر می رسد که هر شرکت یا شرکتی کوچک در حال حاضر یک کانال مارک دار را در YouTube ایجاد می کند ، اما هنوز معدود بازاریاب هایی وجود دارند که به استراتژی های خود پایبند بوده و از تمام پتانسیل های این سیستم عامل استفاده می کنند.

اگر مارک شما قبلاً کانال YouTube دارد اما به جراحی جزئی احتیاج دارد ، یا اگر قصد دارید یکی را از ابتدا توسعه دهید ، خواندن این مقاله را ادامه دهید زیرا این مقاله نکات اساسی و تکنیک های ارزشمندی را برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد.

فوکوس لیزر

شایان ذکر است که اگر کانال سلامت و تناسب اندام خود را اجرا کنید ، کانال های شما و فیلم های شما باید روی سلامتی و تناسب اندام تمرکز کنند ، نه برخی از درس های زیبایی ، بررسی ابزار یا فیلم های مسافرتی. شما با تمرکز روی یک موضوع ، خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه طبقه بندی می کنید.

علم در YouTube

به کانال خود نگاهی بیندازید و آن را یک آزمایشگاه یادگیری کاملاً جدید و هیجان انگیز بدانید. مهم است که در رویکرد خود به محتوای کانال و طراحی کانال عملی باشید. اولین قدم شما زیباسازی کانال شما و نگه داشتن ایده فوری گرفتن هزاران دوست و مشترک است. درست مانند تحقیقات علمی ، شما باید بینش و دانش ایده ای را که به بهترین وجهی مناسب برای برند شما باشد ، جمع کنید و ظاهر ، احساس و احساس کانال بدون بهبود زمان و پول قابل تغییر است.

از آرم شرکت خود استفاده کنید.

یکی از راه های دستیابی به سازگاری ، سازگاری با سایر برندهای آنلاین خود به عنوان بخشی از مارک تجاری کانال YouTube شما و استفاده از آرم شرکت برای کانال خود است. اما اگر خود را به عنوان یک فرد توصیف می کنید و نه یک مارک ، بهتر است از تصویر استفاده کنید.

سلطه جهانی؟

بدیهی است که شما می خواهید در طی فرایند هدفمند باشید و کانال خود را راه اندازی کنید ، اما قبل از اینکه انگشت خود را روی دکمه “بارگذاری” فشار دهید ، باید در مورد نیازها و اهداف مخاطبان هدف خود فکر کنید و به خود یادآوری کنید که فیلم وب یک رسانه ممتاز است. بگذارید اهداف و اهداف شما تکنیکی را که برای ایجاد و تبلیغ فیلم استفاده می کنید ، هدایت کنند. کانال تبلیغاتی YouTube را بررسی کنید تا بتوانید یک بررسی کلی درباره آنچه مارک ها می توانند روی سیستم عامل انجام دهند ، بدست آورید.

توصیف کردن این یک ضرورت است

برای کمک به افراد برای یافتن ویدیوهای شما ، لازم است توضیحی در فیلم های خود قرار دهید. با این حال ، فقط اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی و هشتگ بهره مند می شوید. عنوان و توضیحات این ویدئو باید شامل محتوایی باشد که به مردم می گوید اگر قصد تماشای ویدیوی شما را دارند ، چه چیزی را باید انتظار داشتند پیدا کنند. شامل یک بک لینک به وب سایت شما در توضیحات نیز ایده ای هوشمندانه برای جذب افراد به YouTube و وب سایت شماست.

مسائل مربوط به رعایت بیش از حد.

بسیار توصیه می شود درمورد برون سپاری فکر کنید ، ممکن است وقت نداشته باشید که محتوا را بارگیری کنید. شما باید خود را در انعطاف پذیری آزمایش بگذارید ، اگر می خواهید برون سپاری کنید ، ممکن است بخواهید درباره متخصصی که قبلاً تهیه شده است فکر کنید و می تواند در اجرای استراتژی خود به شما کمک کند. اگر می خواهید فیلم های وب ایجاد کنید و یاد بگیرید که چگونه آنها را به YouTube بازاریابی کنید ، به یک مهارت کاملا متفاوت برای توسعه وب نیاز دارد.

سایت ها و رسانه های اجتماعی شما

در بالای کانال YouTube خود ، می توانید این نمادها را برای پیوند مشاهده کنید. در این حالت ، شما در واقع می توانید پیوندهایی به وب سایت و رسانه های اجتماعی خود وارد کنید ، استفاده از هر فرصتی که برای دسترسی مردم از یوتیوب به صفحه دیگری از صفحات مارک دار یا صفحات وب خود داشته باشید ، کاملاً ضروری است.

جدای از آن ، کانال YouTube خود را به عنوان یک افزودنی از نام تجاری خود به عنوان یک چیز زنده فکر کنید. شما ممکن است نیاز به شخصی داشته باشید که بتواند این صفحه را مراقبت کند ، مخاطبان خود را با برقراری ارتباط با آنها و مدیریت پروفایل شما بسازد.

خود را بیان کنید.

اگر بیننده از کانال شما بازدید کند ، شما فقط یک فرصت دارید که آنها را با محتوای خود تحت تأثیر قرار دهید و آنها را با برخی از پیشنهادات عالی یا برخی اطلاعات عظیم سرگرم نکنید ، در نتیجه یک فرصت را از دست خواهید داد. در عوض ، شما باید برای نشان دادن ویژگی ها ، تصور کنید که سعی کنید ایده های خود را پخش کنید و آنها را در بهترین قسمت از مطالب مورد علاقه و سرگرم کننده خود به نمایش بگذارید. تبلیغات نوشتاری هوشمندانه و خنده دار؟ اگر این مورد نیاز است ، پس همین طور باشد.

منو محتوا

YouTube موتور جستجوی ویدیو است. ممکن است بخواهید برخی از محتوای سفارشی را ایجاد کنید که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند یا آنچه را که باید درباره محصولات یا خدمات شما بدانند ، در نظر بگیرد. فیلم های آموزشی یا چگونه به شما نشان خواهد داد که چگونه همیشه از محصول خود استفاده کنید ، ایده خوبی است برای شروع ، اما همچنین مهم است که ارزش ادغام محصول خود را در نمایش های موجود YouTube و این فیلم های مورد علاقه را در کانال خود در نظر بگیرید.

تنظیمات موثری انجام دهید.

هنگام راه اندازی کانال YouTube یا حتی آپلود فیلم هایی که می توانند مدت زمانی را که مردم برای تماشای مطالب شما می گذرانند ، چیزهای دیگری را انجام دهید. شما می توانید تبلیغات دیگری را از نمایش در فیلم های خود حذف کنید تا افراد به دلیل آن تبلیغات ، زحمت تماشای ویدیوی شما را نداشته باشند یا اگر قصد استفاده از پوشش را دارید ، ممکن است بخواهید محتوای خودتان را قرار دهید و نه محتوای شخص دیگر.

فعال کردن Autoplay نیز روش دیگری برای مجبور کردن مردم به تماشای بیشتر فیلمهای شما است و می توانید یک بار شخصی که از کانال شما بازدید می کند ، ویدیوی برجسته را در کانال شما پخش کند. مشترکین همچنین به آنچه اخیراً در مورد آنچه که در صفحه اصلی شما مشاهده کرده اند دارند علاقه دارند ، و شما این گزینه را دارید که برگه فید را به جای صفحه کانال اصلی خود ، صفحه پیش فرض قرار دهید تا مشترکین به صفحه اصلی کانال شما هدایت شوند و فعالیتهای اخیر خود را نشان دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا