دنیای وب

نکاتی درباره نحوه کسب درآمد آنلاین با YouTube

منطقه کاملاً جدیدی که تازه شروع به نمایش می کند YouTube است. YouTube هر ساعت تعداد بازدیدکنندگان باورنکردنی دارد و هزاران فیلم روزانه ارسال می شود. بازاریابی فیلم در YouTube (یا سایر سایت های ویدیویی) در حقیقت چندان دشوار نیست ، به شرط آنکه بفهمید چه کاری انجام می دهید.

در اینجا چند نکته سریع برای کمک به شما در شروع کسب درآمد در YouTube آورده شده است.

جستجوی دقیق کلمات کلیدی:

تحقیقات دقیق کلمات کلیدی هدف قرار دادن مخاطبان شما را بسیار آسان می کند ، زیرا می توانید این کلمات را به همراه عناوین ، توضیحات و … برای جلب توجه بازار هدف خود قرار دهید. شما می توانید برای بازار هدف خود کلمات کلیدی زیادی داشته باشید تا هدف قرار دهید ، اما می خواهید مطمئن شوید که روی کلماتی که بیشترین جستجو را دارند تمرکز کنید. خوشبختانه برای شما ، اینها احتمالاً مناطقی هستند که اکثر بازاریاب های ویدیو در آن شکست می خورند و این موفقیت شما را آسان تر می کند. با تحقیق کلمات کلیدی عالی و هدف قرار دادن بازار ، می توانید فیلم های خود را در موتورهای جستجو مانند Google فهرست بندی کنید ، و این ممکن است واقعاً به افزایش بازدید از فیلم های شما کمک کند.

عنوان موفق شما:

قرار دادن کلمات کلیدی هدفمند در عنوان شما به افراد امکان می دهد ویدئوی شما را به راحتی پیدا کنند. بارها از آن استفاده کنید تا شهرت بیشتری پیدا کنید زیرا موتور جستجوی YouTube از موتورهای جستجوی وب بسیار اساسی است. با استفاده از این نوع هدف گذاری ، می توانید بازدیدها و بازدیدهای بیشتری را از بازار هدف خود دریافت کنید.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید قبل از شروع به ساخت هر نوع ویدئو ، یک طرح تجاری کاملاً فکر شده ایجاد کنید. پس از آن ، آن را در YouTube یا هر سایت ویدیویی دیگری بارگذاری کنید. اولین قسمت برنامه شما این است که تعیین کنید ویدیوی شما چه کسانی را هدف قرار داده و علایق آنها چیست. اگر بتوانید از خواسته ها و نیازهای آنها استفاده کنید ، شروع خوبی دارید و این زمینه را برای کسب و کار فراهم می کند تا از آنچه باید برای درآمدزایی موثر در YouTube انجام دهید ، آگاه شوید.

بازار هدف شما در حال حاضر دقیقاً چه چیزی را مشاهده می کند:

فراموش نکنید ، با انتخاب درست کلمه کلیدی ، به YouTube بروید و محبوب ترین ویدیوها را برای آن کلمه کلیدی جستجو کنید. درباره هر فیلم فکر کنید و بررسی کنید که چه چیزی باعث محبوبیت آن شده است. اطمینان حاصل کنید که به تصویر ، تصاویر کوچک ، مدت زمان فیلم ، کیفیت و کلمات کلیدی یا عباراتی که استفاده می کنند توجه داشته باشید. در نظر گرفتن همه این موارد به شما کمک می کند تا هنگام ساخت ویدیو بیشترین بهره را ببرید و شانس شما را برای جذب تعداد زیادی بازدید کننده از ویدیوی خود و در نهایت کسب درآمد کلان از پیشنهاد یا محصولی که تبلیغ می کنید ، افزایش می دهد.

اگر مراحل ساده و اثبات شده را دنبال کنید ، کسب درآمد در YouTube و سایر سایت های ویدیویی چندان دشوار نیست. با ایجاد یک طرح ، انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، مشاهده فیلم های معروف در گروه خود و استفاده از کلمات کلیدی زیادی در عنوان ، احتمال موفقیت شما را افزایش می دهد. هدف نهایی خود را بخاطر داشته باشید ، کسب درآمد از طریق ارسال فیلم در YouTube. تبریک می گویم ، شما اصول اولیه را آموخته اید که می خواهید برای ارتقا take سطح بالقوه خود و با درآمدزایی از طریق آموختن از یک متخصص ، سطح بالاتری را کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا