دنیای وب

نکاتی درباره نوشتن مقالات SEO برای تبلیغ وب سایت خود

همانطور که همیشه می گوییم ، هیچ چیزی برای ارتقاء یک وب سایت ، مطلبی مکتوب و آموزنده ندارد ، زیرا این امر شما را به نوعی متخصص می کند ، شما را به تحسین کنندگان و معتقدین زیادی بدست می آورد ، به بسیاری از این اطمینان را می دهد که شما واقعاً برای تحت تأثیر قرار دادن مردم نیاز دارید ، و این عناصر یا خدماتی را که ارائه می دهید برجسته می کند. کمی آموزش و مهارت در اینجا و آنجا در مورد انتخاب صحیح کلمات کلیدی و قرار دادن مناسب آنها در محتوا ، ممکن است نقشه ای باشد که گنجینه های شما را به شما نشان می دهد.

برای تعیین مناسب ترین کلمات کلیدی مورد استفاده برای مقالات خود ، می توانید از بسیاری از ابزارهای رایگان موجود به صورت آنلاین استفاده کنید ، به خصوص اگر بودجه محکم دارید و نمی توانید از WordPacker استفاده کنید. بسیاری از ابزارهای جامع تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که بعضی اوقات می توانند با موارد پرداخت شده به موازات آن کار کنند.

اگر قبلاً مقاله ای دارید که فکر می کنید ارزش ارسال آن را دارد ، نکته بعدی که باید انجام دهید این است که بهترین فهرست های مقاله را برای ارسال پیدا کنید. اگر مقاله خوبی با محتوای اطلاع رسانی ارائه کرده اید ، با میلیون ها خواننده روزانه در فهرست های مقاله ها جستجو می کنند ، قطعاً مقاله شما در معرض دید مورد نیاز شما قرار می گیرد.

فراموش نکنید که هنگام ارسال مقاله ، بک لینک را به وب سایت خود ایجاد کنید ، در غیر این صورت تلاش شما مختل خواهد شد. این روش بازاریابی مقاله نامیده می شود و این همان چیزی است که باعث شده بسیاری از افراد بصورت آنلاین درآمد زیادی کسب کنند.

هنگام نوشتن مقاله ، همیشه باید توجه داشته باشید که اطلاعات مفیدی را به خواننده ارائه می دهید ، نه شایستگی یک محصول یا خدمات خاص. به یاد داشته باشید که افراد برای یادگیری ، مقاله می خوانند ، نه خرید (نه فقط هنوز) ، بنابراین شما باید ابتدا اعتماد خود را با آگاهی از مشکل و چگونگی حل مسئله ذکر شده بدست آورید ، نه در واقع فروش یک محصول خاص.

مقاله باید تجسم چیزهایی باشد که شما می دانید ، چیزهایی که مربوط به آنچه شما می فروشید اما به طور خاص از محصولات شما پشتیبانی نمی کند. اگر به این روش نوشته شود ، شما به عنوان یک متخصص در این زمینه شناخته می شوید ، و آنها معتقدند که تایید های زیر که شما می کنید ، هدف نهایی بازاریابی مقاله است – اعتماد آنها را جلب کرده و همه چیز جریان دارد.

به عنوان مثال ، اگر تجهیزات نان می فروشید ، موضوع ایده آل برای کالاهایی که باید در مورد آنها بنویسید ، همه چیز در مورد کیک ، نان و شیرینی است زیرا این حوزه تخصص شماست و حاشیه خطای بسیار کمی است. اگر با مجوز می نویسید ، خوانندگان شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، ممکن است بخواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند و شروع به کلیک کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا