دنیای وب

نکاتی در مورد جلوگیری از کلاهبرداری

یک چیز وجود دارد که فکر می کنم همه در آن اتفاق نظر داریم: کلاهبرداری های زیادی وجود دارد. به صورت آنلاین یا آفلاین. چیزهایی مانند:

یک ایمیل از یک “میلیونر” برای انتقال مبالغ هنگفت نیاز به کمک دارد این یکی از رایج ترین کلاهبرداری های امروزی در اینترنت است.

حال “شما در قرعه کشی برنده شدید !!” نامه؟ شما می دانید که مگر اینکه بلیط بخرید ، یا در قرعه کشی مورد نظر ثبت نام نکرده باشید ، واقعاً چیزی برنده نخواهید شد. آماده تقلب شوید!

آه ، و پیام های “گزارش اعتبار رایگان” ، آیا می دانید که آنها معمولاً کسی هستند که به دنبال دریافت شماره ssn شما هستند ، یا ممکن است بعضی از آنها بعداً با خدمات “رایگان” صورتحساب دریافت کنند؟

مراقب کلاهبرداری های E-gold و Paypal باشید ، جایی که کسی برای شما نامه ای می فرستد و به شما اطلاع می دهد که باید وارد سیستم شوید ، یا اگر خطر از دست دادن همه چیز را دارید. E-gold و Paypal هر دو از سیاست های دقیق ایمیل استفاده می کنند و هیچ یک از آنها از طریق ایمیل اطلاعات ورود شما را درخواست نمی کنند.

سپس این عبارت وجود دارد: “شما یک هدیه رایگان دریافت کردید”. در هفته چند تا از اینها را می گیرید؟ تمام کاری که شما باید انجام دهید پرداخت بیمه است ، درست است؟ خوب ، این بدان معنی است که واقعا رایگان نیست ، درست است؟ آیا می دانید هنگام ادعای این هدیه رایگان چه چیزی به آنها تعلق می گیرد؟ معمولاً این شماره کارت اعتباری یا حتی آدرس ایمیل / شماره تلفن شما است که می تواند به عنوان “سرنخ” به فروش برسد.

من تعدادی لینک برای شما آماده کرده ام که امیدواریم بدون کلاهبرداری به شما در بازاریابی ایمن آنلاین کمک کنند.

کاهش تقلب در کارت اعتباری

www.scambusters.com

موزه فیشینگ (من این را خیلی دوست دارم)

www.quatloos.com

لیست بزرگی از کلاهبرداری آنلاین و آفلاین

www.crimes-of-persuasion.com

انجمن برای بحث در مورد دریافت برنامه های پولی. خوب ، بد و فریبنده

www.isaaf.com

لیست ترفندهای با طنز

www.worldwidescam.com

اگر شما واقعاً فریب خورده باشید چه می کنید؟ نق زدن! فقط آن را رها نکنید. در صورت ترک آن به خود و دیگران کمک نخواهید کرد. حتی اگر پول خود را پس نگیرید ، وظیفه خود را دارید که جلوی این کلاهبرداران و کلاهبرداران را بگیرید و در نهایت به دیگران کمک کنید از آنها جلوگیری کنند.

فریب خورده اید؟ گزارش!

سرمایه گذاری مشترک آژانس های حمایت از حقوق مصرف کننده از 17 کشور جهان [http://www.badbusinessbureau.com/reports/default41.htm]

www.econsumer.gov

نحوه شکایت (انگلستان)

www.consumer.gov.uk [http://www.consumer.gov.uk/consumer_web/complain.htm]

در پایان:

آنجا هیاهوی زیادی وجود دارد و “گرفتار شدن” آسان است. همه ما می خواهیم باور داشته باشیم که در واقع می توانیم ده ها هزار دلار وعده داده شده را فقط در عرض دو هفته تحقق بخشیم.

در واقع ، چنین چیزهایی اتفاق نمی افتد. تنها شخصی که می تواند در صورت وجود این مقدار درآمد کسب کند ، صاحب برنامه است. با هزینه شما همیشه به یاد داشته باشید ، اگر غیر منطقی به نظر می رسد ، احتمالاً چنین است.

مهم نیست که چه چیزی بصورت آنلاین بازاریابی می کنید ، همیشه قبل از ثبت نام در هر کاری ، تکالیف خود را انجام دهید. قبل از تصمیم گیری برای پرداخت هرگونه پول ، تحقیق زیاد بسیار مهم است.

فقط به دو منبع اطلاعات اعتماد نکنید ، تا آنجا که ممکن است به دنبال منابع باشید. لیست ها و انجمن ها را بررسی کنید و ببینید آیا آنها در مورد برنامه / محصولی که در نظر دارید حرفی برای گفتن دارند.

از همه دوستان و آشنایان خود س Askال کنید که آیا آنها چیز خوب یا بدی شنیده اند. به اتاق های گفتگوی بازاریابی بروید ، و ببینید مردم در این باره چه می گویند. از همه نیازهای شما در مورد محصول / برنامه پاسخ بگیرید. شما از میزان اطلاعاتی که می توانید کسب کنید شگفت زده خواهید شد.

با صاحبان تماس بگیرید ، س askال کنید. اگر آنها از دسترس خارج شده اند ، یا اصلاً به شما پاسخ نمی دهند ، توصیه من این است که دور شوید.

مهمتر از همه: هرگز از پولی استفاده نکنید که توانایی از دست دادن آن را ندارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا