دنیای وب

نکاتی را که باید هنگام انتخاب ابزارهای تحلیلی برای سایتهای شیرپوینت در نظر داشته باشید

Microsoft SharePoint یکی از محبوب ترین راه حل های مدیریت اسناد است که هزاران شرکت از آنها برای به اشتراک گذاری اطلاعات بین مشتریان و کارمندان استفاده می کنند. به عنوان یک بازاریاب ، باید از این واقعیت آگاه باشید که برای جلوگیری از خطرات و ایجاد فرصت های شغلی جدید ، باید در داده ها الگوهایی پیدا کنید. توانایی شناسایی چالشهای تجاری ، ناهنجاری ها و دلایل بروز آنها می تواند منجر به شکسته شدن سازمان یا حتی شکسته شدن آن شود. اگر داده های آماری پیشرفته ای ندارید ، درک این موضوع که کاربران واقعاً به چه چیزی نیاز دارند ، دشوار خواهد بود. برای این کار ، می توانید از Web Analytics استفاده کنید تا گزارش هایی را برای محیط توسعه SharePoint خود ایجاد کنید.

راه حل های شیرپوینت قابل تنظیم هستند و برنامه های سفارشی را می توان به راحتی بر روی ابزارهای آماده استفاده ساخت. با استفاده از ابزارهای Analytics ، سایت های شیرپوینت سبک و اطلاعاتی را که به جلب توجه کاربران کمک می کند ، تجزیه و تحلیل می کنند. این به ردیابی تعامل کاربر از وب سایت های مختلف و استفاده از دستگاه های مختلف برای دسترسی به هرگونه اطلاعات از سایت کمک می کند.

Google Analytics ابزاری محبوب برای تجزیه و تحلیل بازاریابی است ، اما با گذشت سالها ، این محصول بیشتر روی ویژگیهای خاص تبلیغ کننده از جمله بازاریابی ، ادغام شبکه نمایش ، ارجاع و غیره متمرکز شده است. با تجزیه و تحلیل سایت مجازی SharePoint ، ردیابی مسیرهای کلیک خاص برای کاربر دشوار است ، کاربران را به بخش ها تقسیم می کند و کارهایی که معمولاً آنالیز وب انجام می دهد ، نیست. بنابراین ، اگر شما آماده ادغام تجزیه و تحلیل در سایت شیرپوینت خود هستید ، در اینجا چند مورد را باید جستجو کنید تا در جستجوی بهترین آنالیزها به خاطر داشته باشید.

تجزیه و تحلیل وب منظم یا راه حل شیرپوینت سفارشی:

ممکن است استفاده از یک راه حل معمولی برای تجزیه و تحلیل داده های اینترنت را در نظر بگیرید زیرا ارزان تر و استفاده راحت تر است. با این حال ، وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل درون شبکه ای می شود ، این ممکن است بهترین راه حل نباشد. اگرچه می توانید یک ابزار تجزیه و تحلیل وب به طور منظم را متناسب با وب سایت SharePoint پیکربندی کنید ، اما باید به یاد داشته باشید که فضای داخلی شما فقط مربوط به فروش محصولات شما نیست. استانداردهای استاندارد تجزیه و تحلیل وب برای یک محیط SharePoint کاربرد ندارد. استفاده از یک راه حل سفارشی به شما کمک می کند تا طیف وسیعی از اقدامات و مناطقی را ردیابی کنید که میزان فعالیت کاربر مانند پروفایل بازدید کنندگان ، فعالیت های کاربر ، جستجوی سایت ، اهداف و غیره را آشکار کند.

نسخه شیرپوینت مورد استفاده شما:

این بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود زیرا هیچ راه حل واحدی وجود ندارد که متناسب با تمام راه حل هایی باشد که با هر نسخه شیرپوینت پیش می رود. برخی از ابزارهای اصلی آنالیت داخلی فقط از آخرین نسخه SharePoint پشتیبانی می کنند ، در حالی که برخی دیگر فقط با نسخه های قدیمی تر کار می کنند. SharePoint 2013 ، 2016 و Office 365 همه راه حل های مبتنی بر برنامه هستند در حالی که SharePoint 2010 از یک راه حل مزرعه با کارایی سنگین استفاده می کند. یک راه حل سفارشی شیرپوینت آنالیتیکس در اطراف این استفاده کار می کند و با توجه به نیاز به نسخه اینترانت طراحی شده است.

پیگیری JS vs Log Analytics:

ابزارهای تحلیلی شیرپوینت معمولاً از جهات مختلفی متفاوت هستند و از یک روش برای جمع آوری داده های بازدید کننده استفاده می شود. جاوا اسکریپت رایج ، ساده و مؤثر است. برچسب گذاری Javascript همچنین دقیق ترین ، قابل تنظیم و جامع ترین روش ردیابی در دسترس است و برای هر کسی که می خواهد هرچه بیشتر داده ها را تجزیه و تحلیل و جمع آوری کند ، به یک راه حل مناسب تبدیل شده است. اما JS Tracking مخصوص همه نیست ، زیرا ممکن است برخی از نهادها برای رعایت مقررات امنیتی سختگیرانه و سایر محدودیتهای مبتنی بر صنعت ، از روشهای ردیابی کمتر پیشرفته استفاده کنند. این به راحتی می تواند توسط وب سیاهههای مربوط به برخی از اشکالات جدی جایگزین شود. اما سیاهههای وب را می توان با برخی از اطلاعات اضافی در مورد کاربران غنی سازی کرد و هیچ نوع داده ای را که در ارتباط با شناسایی اطلاعات شخصی شناسایی شده باشد ، ضبط نمی کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا