دنیای وب

نکات بازاریابی آنلاین برای صاحبان مشاغل خانگی

به عنوان یک صاحب مشاغل خانگی ، باید تجارت خود را به طور مداوم بازاریابی کنید. برای تمام مشاغل یک جمله وجود دارد که می گوید: “همیشه بازاریاب باش”. حتی اگر فکر می کنید مشتری یا مشتری کافی دارید ، ممکن است یک ماه دیگر فرصت نداشته باشید و بازاریابی که امروز انجام می دهید فردا نتیجه می دهد.

اهداف خود را بشناسید

شما باید با دانستن اهداف خود شروع کنید. هر نوع بازاریابی که انجام می دهید متناسب با هدفی متفاوت خواهد بود.

به جایی که هستید امتیاز دهید

از نظر محتوای و همه جنبه های بازاریابی خود تصمیم بگیرید که اکنون در کجا هستید. اشیایی که به مشت نیاز دارند را بزنید و اشیایی را که باید دوباره مشت شوند ، بکشید.

یاد بگیرید که تحلیل های خود را درک کنید

چه Google Analytics و چه تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی ، مهم این است که با آنها آشنا شوید تا بتوانید از آنها برای بهبود تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. کسب و کار شما هر چقدر کوچک باشد ، درک معیارها می تواند کمک بزرگی کند.

رقبای خود را بشناسید

همیشه رقبای خود و کارهایی که انجام می دهند را بشناسید. شما نمی خواهید آن را کپی کنید ، اما می توانید از او درباره نوع بازاریابی که مفید است ایده بگیرید. علاوه بر این ، می توانید نگاهی به پیشنهادات آنها بیندازید و ببینید چگونه می توانید آنها را بهبود ببخشید.

وب سایت خود را بهبود ببخشید

هنگامی که وب سایت شما ایجاد و راه اندازی شد ، بسیار خوشحال خواهید شد و احساس راحتی خواهید کرد. اما وقتی صحبت از وب سایت ها می شود ، باید آنها را مرتباً به روز کنید. SEO خود را بهبود بخشید ، طراحی خود را بهینه کنید و محتوای خود را بهبود ببخشید.

ارسال فیلم به صورت آنلاین

یک راه عالی برای انتقال فعالیت آفلاین به فعالیت آنلاین ، ارسال فیلم به صورت آنلاین است. آن را به YouTube ، Facebook و وبلاگ خود ارسال کنید. مردم دوست دارند فیلم های کوتاه با طول یک تا سه دقیقه تماشا کنند.

تصاویر را در اینترنت ارسال کنید

تصاویر ثابت نیز در اینترنت بسیار محبوب هستند. چند تصویر از “روز زندگی” خود در کسب و کار خود ارسال کنید تا ارتباط بیشتری با همکاران و مشتریان خود داشته باشید. این یک روش خوب برای ارتباط رویدادهای مختلف با محصولات و خدمات شماست.

ما به طور منظم وبلاگ می نویسیم

هرچه بیشتر می توانید وبلاگ نویسی کنید ، بهتر است ، اما مهم است که حرفی برای گفتن داشته باشید. چیزی را برای قرار دادن چیزی نگذارید. حتماً یک پست وبلاگی ایجاد کنید که دلیل و هدفی در ذهن داشته باشد.

در مورد رشته خود بخوانید

هرچه بیشتر درباره صنعت و جایگاه خود بخوانید ، باید بیشتر آن را به آن اضافه کنید. درباره صنعت خود می توانید از مجلات ، کتابها ، وبلاگ ها و انواع دیگر انتشارات اطلاعات کسب کنید.

بازاریابی را به تمام روش های عادی مانند شبکه های اجتماعی آنلاین ، وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی ادامه دهید. سعی کنید هر ماه روش جدیدی برای بازاریابی اضافه کنید تا ببینید کدام نوع بازاریابی برای شما بهتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا