دنیای وب

نکات برتر فروشنده MLM برای توزیع کنندگان Xyngular

Xyngular محصولی نوآورانه است که همه درباره آن صحبت می کنند. دفتر مرکزی شرکت Xyngular در آمریكا فورك ، یوتا قرار دارد و توسط مارك واكر معاون رئیس XanGo تاسیس شد. با دامنه وسیع تمرین در یکی از معتبرترین ها

Xyngular یک محصول تازه و ابتکاری ، مدل کسب و کار کاملاً برنامه ریزی شده و یک طرح پرداخت چشمگیر در بازار جهانی در حال گسترش به نمایندگان فروش ارائه می دهد. سال 2010 به عنوان یک زمان هیجان انگیز برای فروشندگان Xyngular به نظر می رسد زیرا این شرکت در سال جاری آماده توزیع در بیش از 36 کشور است.

Xyngular فرصتی واقعی برای حضور در طبقه همکف یک شرکت با تمام مواد لازم برای موفقیت فراهم می کند. زمان بندی برای فروشندگان برای استفاده از توزیع جهانی پیشنهادی ایده آل است و با دانش صحیح ، می توانید به راحتی به یک فروشنده برتر Xyngular تبدیل شوید ، هر روز سیل منجر به تولید و توزیع کنندگان جدید را هر هفته ثبت کنید. مردم از طریق Xyngular درآمد کسب خواهند کرد و شما یکی از آنها خواهید بود.

با این حال ، حقیقت این است که تقریباً 95٪ افرادی که شروع به MLM می کنند ، شکست می خورند. برای موفقیت در MLM ، باید از قانون 80/20 پیروی کنید. این 80٪ از تلاشهای downline شما برای جذب نیرو و 20٪ فروش محصول است. اگرچه پولی وجود دارد که باید مبنای بزرگترین توزیع کننده محصولات باشد ، سریعترین راه موفقیت با رشد تیم و کسب درآمد باقیمانده از تعدادی حق رای دادن در سراسر جهان است.

دوم ، شما باید از بازار گرم خود ، خانواده و دوستان خود دور شوید. غالباً این گروه از افراد به محصولات شما می پیوندند یا آنها را امتحان می کنند تا حمایت کنند. از کالاهایی که برای جستجوی افرادی که به سلامت درونی خود متعهد هستند ، به فروش طولانی مدت بپردازید ، در غیر این صورت ، ظرف شش ماه پس از تمام زحماتی که کشیده اید ، فروش نه تنها به سرعت کاهش می یابد.

با تمرکز بازاریابی خود بر روی افرادی که قبلاً در MLM مشارکت داشته اند ، می توانید افرادی را که قبلاً دارای مهارت و لیست فروش هستند ، برای دستیابی به موفقیت های بزرگ پیدا کنید. آسانترین مکان برای جستجوی خریداران Xyngular و فرصتهای خرید اینترنت است. روزانه ، بیش از یک میلیون نفر در اینترنت برای جستجوی فرصت های قانونی کار از خانه گشت و گذار می کنند و شما می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی ، انجمن ها ، دایرکتوری های مقاله و مجموعه روش های دیگر ، آنها را به صورت رایگان بازاریابی کنید.

ترفند این است که افراد را به سمت خود جذب کرده و رابطه برقرار کنید. اگر مردم به شما اعتماد نکنند و اعتقاد داشته باشند که ارزش خود را تأمین می کنید ، برای هدف گیری و ایجاد ارتباط با افراد خارج از بازار گرم شما به کار شما نمی پیوندند ، شما به برخی از ابزارها نیاز دارید:

1. وب سایت و فرم ثبت نام تجاری شخصی شما. ایده وب سایت شما ارائه اطلاعات برای اجازه دادن به مردم برای تصمیم گیری آگاهانه است. مردم معمولاً به کار شما اهمیتی نمی دهند ، اما آنها این کار را انجام نمی دهند. اگر افراد موفق را دنبال کنید ، نام تجاری شما در مورد این موضوع بسیار دشوار است که خود را به عنوان رهبر Xyngular با دوستان و خانواده خود که شما را می شناسند ، دسته بندی کنید ، مگر اینکه البته اینگونه باشید.

2. سیستم پاسخ خودکار. این یک سیستم ایمیل خودکار است که امکان برقراری ارتباط منظم با نماینده بالقوه در خلبان اتوماتیک را فراهم می کند. هرگز سعی نکنید فرصت خود را بفروشید ، اطلاعات و مشاوره ارزشمندی برای کمک به رشد این فرد ارائه دهید. این رابطه و اعتماد را توسعه می دهد. با افزایش اعتماد ، مشتری بالقوه خود را با ایده کسب درآمد با محصولات و فرصت Xyngular آشنا کنید.

ایجاد روابط و تبدیل سرنخ ها به فروش با استفاده از فن آوری های آنلاین هنری وجود دارد و با وجود سیستم های صحیح کار چندان دشوار نیست. شما باید افراد و نه تجارت Xyngular خود را به سمت خود جذب کنید. بیشتر مردم این قطعه مهم را از دست می دهند و این دلیل این است که توده های مردم برای بازاریابی در اینترنت این همه مشکل دارند. بر هنر بازاریابی آنلاین جذابیت تسلط داشته باشید و یک جریان پیوسته از مشتاقان پیوستن به تجارت Xyngular خود را به صورت تضمینی داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا