دنیای وب

نکات مدیریت شهرت آنلاین برای مشاغل کوچک

تقریباً هر شغلی صرف نظر از موقعیت مکانی که دارد ، برای مشتری مشکلی دارد. باید با این وضعیت سریع و دوستانه برخورد شود. در غیر این صورت ، مشتری ممکن است به ارسال در یک انجمن عمومی پایان دهد. ممکن است مشتریانی که دچار اضطراب شده اند احساس کنند که باید نسبت به کسب و کار شما هشدار دهند. در این عصر اینترنت ، اخبار می توانند سریعتر سفر کنند. کلمات منفی می تواند تأثیر منفی در تجارت شما بگذارد. با این حال ، اگر شما برای مقابله با پول نقد آنلاین برای شرکت خود آماده کرده اید ، ممکن است بتوانید به طور مؤثر مقابله کرده و از تأثیر مالی بکاهید. بیایید در مورد برخی نکات برای مدیریت شهرت خود به صورت آنلاین بحث کنیم.

حضور در سایت های رسانه ای ایجاد کنید

شرکت شما باید در برخی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی حضور داشته باشد. با این وجود ، اگر در بازار بسیار رقابتی قرار دارید ، ممکن است لازم باشد در برخی از سایت های شبکه های اجتماعی دیگر نیز فعال باشید. بسیاری از این سایت ها در دسترس هستند و برخی از آنها برای تجارت شما هستند. برای بسیاری از شرکت های پیشرفته ، ادغام با LinkedIn ممکن است مفید باشد.

تأثیر خود را در حساب های رسانه های اجتماعی تقویت کنید

شما باید تأثیر خود را در حساب های مختلف رسانه های اجتماعی افزایش دهید. فقط داشتن یک حساب Facebook ، Twitter و Google+ کافی نیست. ایجاد مخاطبان خود برای آنها نیز مهم است. می توانید برای تعامل با مشتریان ، حساب های رسانه اجتماعی خود را ایجاد کنید. اگر شخصی شروع به ارسال موارد منفی در مورد شغل شما کرد ، باید این حسابها به اندازه کافی قوی باشند تا از این پستهای منفی پیشی بگیرند.

به مارک های خود فکر کنید

ممکن است شما نیاز به ایجاد پروفایل های اجتماعی برای محصولات و نام های تجاری خود داشته باشید. محتویات را ترتیب دهید تا آن اسامی مرتب شود. شاید برای حفظ هر نام تجاری ، شاید لازم باشد صفحات وب ، وب سایت ها و پروفایل های رسانه های اجتماعی را توسعه دهید.

حمایت از اشخاص مرتبط با شرکت

یک استراتژی قوی برای مدیریت شهرت برای بنیانگذاران ، صاحبان و مدیران برجسته ضروری است. اغلب اوقات ، مشتریان نام پزشکان ، دندانپزشکان و وکلا را جستجو می کنند ، بنابراین برای محافظت از این افراد در ارتباط با تجارت ضروری است.

اجرای نویسندگی

شما می توانید مؤلفیت را به عنوان یک استراتژی بازاریابی پیاده سازی کنید. این برای شرکت ها مفید است زیرا صاحبان آنها با هویت تجاری نزدیک هستند. برچسب نویسنده مربوط به افراد است نه یک صفحه.

وبلاگ

وبلاگ نویسی نه تنها رتبه سایت را برای کلمات کلیدی خوب بهبود می بخشد بلکه برای اهداف شهرت برای نام شما رتبه بندی می کند و می توانید به هرگونه ادعایی درباره سازمان خود پاسخ دهید.

انعطاف پذیر نباشید

وقتی به بررسیهای منفی پاسخ می دهید ، ممکن است بخواهید جدی درباره روند خود فکر کنید. شایان بررسی است که آیا نقاط ضعفی وجود دارد که باید برطرف شود. به خصوص اگر شما اغلب در مورد یک مورد خاص بازخورد منفی می گیرید ، مجبور هستید بدون وارد شدن به هرگونه تعارض با مشتریان ، راه حلی ارائه دهید.

نتیجه

سرمایه گذاری در سرویس های مدیریت فعالانه شهرت آنلاین تصمیم درستی برای مشاغل کوچک در طولانی مدت است ، خصوصاً اگر چنین بحرانی بوجود بیاید. اگر وقت کافی برای مقابله با این موضوع ندارید یا اگر با این موضوع سر و کار ندارید ، از کسی بخواهید که با شما برخورد کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا