نکات مربوط به بازاریابی شبکه های اجتماعی – قوانین 80٪ -20٪ را دنبال کنید

[ad_1]
روش های زیادی برای رسیدن به مخاطب شما وجود دارد چیزی به عنوان فرمول پنهان وجود ندارد. اجرای قانون 80-20 باید بخشی از استراتژی بازاریابی اجتماعی شما باشد. به طور خلاصه این بدان معناست که 80٪ از مطالب باید به روابطی متمرکز باشد که چیزی با ارزش برای مخاطبان شما فراهم می کند و آنها را درگیر مکالمه یا تعامل می کند و فقط 20٪ باید به ارتقا’ تجارت شما اختصاص یابد. سیستم عامل های رسانه ای و بدون خواندن تبلیغات خود تعامل کنید! بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیشتر به ایجاد روابط اعتماد و اقتدار در اینترنت متکی است تا اینکه مخاطبان خود را برای فروش مکرر سوق دهد. شرکت به زبان ساده محتوایی را که مخاطبان شما دوست دارند پیدا کنید و آن را در سیستم عامل های مختلف اجتماعی به اشتراک بگذارید. به توییت ها پست ها پیوندها نقل قول های الهام بخش آرزوهای خوب نظرسنجی ها چیزهای بی اهمیت و مسابقه ها و ایده های دیگری که روی اینگونه تبلیغات متمرکز شده اند فکر کنید. اگر روش انتشار متفاوتی برای انتشار چنین مقالاتی دارید این کار را انجام دهید:

برترین مروجین صنعت خود را دنبال کنید پستهای آنها را بررسی کنید توییت بزنید و مطالب خود را ایجاد کنید یا شاید خبرهای خوبی را به اشتراک بگذارید.

حقایق مورد علاقه خود را با پیروان صفحه خود به اشتراک بگذارید و آنها را جالب کنید.

اطمینان حاصل کنید که قلب شما مربوط به افرادی است که شما را جذب خود می کند و سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کنید.

در آینده مسابقات و برندگان جوایز را ترتیب دهید که شرکت کنندگان را مجبور به حضور در این رویداد و اعتماد به نام تجاری خود کنید.

20 تبلیغ تبلیغات شخصی: وقتی در این زمینه کار می کنید تخفیف پیشنهادات ویژه و دکمه های پیوند را به وب سایت خود اضافه کنید اطلاعات مفید را برای مخاطبان خود اضافه کنید تا آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. مزایا خدمات ایده ها توضیحات توصیفات و سایر اطلاعاتی را که برای حفظ اعتماد به محصول خود نیاز دارید منتشر کنید: محصول: اگر مارکی آنقدر فروش کند که در یک رقابت بی امان مزاحم Libra بینندگان خود را در شبکه های اجتماعی بدست آورد – همیشه متعادل حساس مشتاق و شاید کمی تهاجمی باشد. مخاطبان شما فقط از صفحات شبکه های اجتماعی شما وارد و خارج می شوند و نه وب سایت شما (بازدید از وب سایت شما نیروی محرک استراتژی بازاریابی شماست). آنچه را که مخاطبان می خواهند در طولانی مدت بخوانند به آنها بدهید و متوجه خواهید شد که پیروان و قدرت نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی رشد می کنند و حضور منظمی دارند.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا