دنیای وب

نکات مربوط به بازاریابی شبکه های اجتماعی – قوانین 80٪ -20٪ را دنبال کنید


روش های زیادی برای رسیدن به مخاطب شما وجود دارد ، چیزی به عنوان فرمول پنهان وجود ندارد. اجرای قانون 80-20 باید بخشی از استراتژی بازاریابی اجتماعی شما باشد. به طور خلاصه ، این بدان معناست که 80٪ از مطالب باید به روابطی متمرکز باشد که چیزی با ارزش برای مخاطبان شما فراهم می کند و آنها را درگیر مکالمه یا تعامل می کند و فقط 20٪ باید به “ارتقا’ “تجارت شما اختصاص یابد. سیستم عامل های رسانه ای و بدون خواندن تبلیغات خود تعامل کنید! بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیشتر به ایجاد روابط ، اعتماد و اقتدار در اینترنت متکی است تا اینکه مخاطبان خود را برای فروش مکرر سوق دهد. شرکت به زبان ساده محتوایی را که مخاطبان شما دوست دارند پیدا کنید و آن را در سیستم عامل های مختلف اجتماعی به اشتراک بگذارید. به توییت ها ، پست ها ، پیوندها ، نقل قول های الهام بخش ، آرزوهای خوب ، نظرسنجی ها ، چیزهای بی اهمیت و مسابقه ها و ایده های دیگری که روی اینگونه تبلیغات متمرکز شده اند ، فکر کنید. اگر روش انتشار متفاوتی برای انتشار چنین مقالاتی دارید ، این کار را انجام دهید:

برترین مروجین صنعت خود را دنبال کنید ، پستهای آنها را بررسی کنید ، توییت بزنید و مطالب خود را ایجاد کنید یا شاید خبرهای خوبی را به اشتراک بگذارید.

حقایق مورد علاقه خود را با پیروان صفحه خود به اشتراک بگذارید و آنها را جالب کنید.

اطمینان حاصل کنید که قلب شما مربوط به افرادی است که شما را جذب خود می کند و سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کنید.

در آینده ، مسابقات و برندگان جوایز را ترتیب دهید که شرکت کنندگان را مجبور به حضور در این رویداد و اعتماد به نام تجاری خود کنید.

20 تبلیغ تبلیغات شخصی: وقتی در این زمینه کار می کنید ، تخفیف ، پیشنهادات ویژه و دکمه های پیوند را به وب سایت خود اضافه کنید ، اطلاعات “مفید” را برای مخاطبان خود اضافه کنید ، تا آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. مزایا ، خدمات ، ایده ها ، توضیحات ، توصیفات و سایر اطلاعاتی را که برای حفظ اعتماد به محصول خود نیاز دارید منتشر کنید: محصول: اگر مارکی آنقدر فروش کند که در یک رقابت بی امان مزاحم Libra بینندگان خود را در شبکه های اجتماعی بدست آورد – همیشه متعادل ، حساس ، مشتاق و شاید کمی تهاجمی باشد. مخاطبان شما فقط از صفحات شبکه های اجتماعی شما وارد و خارج می شوند و نه وب سایت شما (بازدید از وب سایت شما نیروی محرک استراتژی بازاریابی شماست). آنچه را که مخاطبان می خواهند در طولانی مدت بخوانند ، به آنها بدهید و متوجه خواهید شد که پیروان و قدرت نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی رشد می کنند و حضور منظمی دارند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا