دنیای وب

نکات مربوط به سئو محلی که هرکسی می تواند اجرا کند – نکات DIY

با تشکر از بازدید و بررسی نکات محلی SEO من. اطلاعات زیادی در اطراف شبکه در جریان است و تعیین اینکه چه چیزی کمک و چه کمکی خواهد کرد دشوار است. مطمئن باشید ، نکاتی که قصد دارم در مقاله کوتاه با شما در میان بگذارم کاملاً به شما کمک می کند شروع خوبی داشته باشید. بیایید حفاری کنیم

من از امروز به شما چند نکته محلی در زمینه SEO ارائه می دهم که می توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید و به سایت شما کمک می کند تا عملکرد بهتری را در سایت شما شروع کند:

  • سایت خود را بهبود ببخشید اینجا بیش از حد نکنید ، اما شما باید باشد به Google بگویید چه کاری انجام می دهید و کجا باید آن را انجام دهید. اگر این اطلاعات را به نام دامنه خود ندارید ، برای این کار از آدرس سایت خود استفاده کنید. اگر لوله کشی در اوماها هستید ، یک آدرس وب سایت بهینه سازی شده ممکن است نام تجاری | شماره 1 شرکت لوله کشی اوماها. عنوان را کمی اصلاح کنید ، سپس کلمات کلیدی مرتبط را یکی دو بار در محتوای خود اضافه کنید. طبیعی به نظر می رسد و در این کار زیاده روی نکنید! همچنین ، اطلاعات NAP خود را در پاورقی اضافه کنید. NAP = نام ، آدرس ، شماره تلفن.

  • فهرست نقشه خود را ادعا کرده و بهبود ببخشید. اگر شما یک شرکت قانونی هستید ، Google احتمالاً از شما اطلاع دارد. اگر لیست خود را ادعا نکرده اید ، فوراً این کار را انجام دهید. برای مطابقت با اطلاعات سایت خود در اینجا به اطلاعات NAP خود نیاز دارید. همچنین ساعتها و دسته ها را اضافه کنید و آنها را تا حد ممکن کامل پر کنید. نکته جالب محلی در مورد SEO در اینجا موقعیت جغرافیایی عکس های شما است. اطلاعات زیادی در مورد نحوه انجام این کار در وب وجود دارد ، بنابراین فقط کافی است یک جستجوی سریع انجام دهید و خوب است که به آن بپردازید.

  • آن نقل قول ها را دریافت کنید! این نقل قول ها به ترتیب نقشه های شما کمک می کند ، همچنین به وب سایت شما زمینه خوبی برای پیوندهای مارک دار می دهد. بیشتر اینها پیوندهای nofollow خواهند بود ، اما دارای وزن هستند و از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. اینها سایتهایی مانند Yelp ، Manta ، YellowPages ، CitySearch و غیره هستند و می توانید در همه آنها لیست رایگان ایجاد کنید. آنها قطعاً سعی خواهند کرد شما را برای تبلیغات متقاعد کنند ، که به نظر من لازم نیست ، بلکه تصمیم شماست. ما پیوندی را که از سایتها دریافت می کنیم دنبال می کنیم. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات NAP شما در اینجا دقیق باشد. اگر نمی خواهید خودتان این کار را انجام دهید ، خدمات زیادی در دسترس هستند که برای شما قیمت مناسب ایجاد می کنند. اگر گیر بیفتید خوشحال خواهم شد.

  • اجتماعی باشید! اگر فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و Pinterest ندارید ، آن را دریافت کنید. شما می خواهید این کار را انجام دهید و تا آنجا که ممکن است آن را پر کنید. همه اینها یک لینک عالی برای سایت شما نیز فراهم می کند.

اینها برخی از نکات محلی SEO برای مبتدیان است. اگر از توصیه های بالا پیروی کنید ، شروع بسیار خوبی خواهید داشت. در مکان های کم رقابت ، انجام این کار ممکن است برای به دست آوردن رتبه بندی سایت شما و نقشه بسیار کافی باشد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا