دنیای وب

نکات مربوط به نوشتن کتاب الکترونیکی: نحوه ایجاد و بازاریابی کتاب الکترونیکی PDF

آیا کتابی درون شما وجود دارد؟ با یک کتاب الکترونیکی در قالب PDF شروع کنید. بهترین علاقه شما کجاست؟ کتاب های داستانی یا خودیاری؟ در این مقاله ، من به هر دو پرداخته ام.

برای ایجاد یک کتاب الکترونیکی PDF یا فانتزی یا خودیاری ، بهتر است شروع به نوشتن در سند MS Word خود کنید.

اگر این یک کتاب داستانی یا کتاب خودیاری است که می نویسید ، بهتر است یک مقاله کلی بنویسید و سپس سریع آن را در یک سند MS Word بنویسید.

شما فقط نمی خواهید یک کتاب داستانی پیش پا افتاده یا پیش پا افتاده یا یک کتاب خودیاری بنویسید. چه کتابی پولی باشد چه رایگان که برای جلب توجه مخاطب مناسب خود خواهید نوشت ، بهتر است کتابی عالی و ابتکاری بنویسید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند.

برای کتاب های الکترونیکی داستانی ، چند داستان جالب از تجربه زندگی خود بنویسید. در این حالت لازم نیست برای خلق شخصیت های داستانی سخت تلاش کنید و یک طرح کلی ارائه دهید. شما فقط باید داستان را همانطور که می دانید بنویسید و آن را در MS Word بنویسید.

از طرف دیگر ، کتاب های خودیاری می توانند در مورد سلامتی و تناسب اندام ، بهبود اعتماد به نفس یا قدرت تمرکز و موارد دیگر باشند. کتاب های زیادی در این طاقچه ها وجود دارد ، بنابراین شما باید یک عنوان قاتل با محتوای جالب و ابتکاری ارائه دهید.

کتاب الکترونیکی خودآموز شما باید یک راه حل (یا راه حل) بصیرت آمیز برای یک یا دو مشکل ارائه دهد. این باید چیزی جدید باشد که به جذب خوانندگان در جایگاه شما کمک کند.

کتاب های داستانی و خودیاری باید حاوی اطلاعات مربوط به حق چاپ ، تکذیب نامه ها ، فهرست مطالب ، شماره صفحه ها ، مقدمه ، مقدمه و فصل های بعدی داستان شما در داستان یا عنوان خودیاری باشد که برای کتاب الکترونیکی خودیاری خود انتخاب کرده اید.

پس از اتمام نوشتن و چاپ ، سه بار فصل های خود را کاملاً مرور کنید. این به شما امکان می دهد کتاب الکترونیکی خود را از خطاهای گرامری / املایی آزاد کنید.

کتاب الکترونیکی شما چه تخیلی و چه خودیاری باید دارای پوشش الکترونیکی جذابی باشد و می توانید با تهیه تصاویر مناسب از وب و استفاده از رنگهای متناسب / کنتراست برای فونت های عنوان کتاب خود و نام نویسنده خود ، آن را طراحی کنید. همچنین می توانید سبک های مناسب قلم را انتخاب کنید. یا اگر نمی خواهید درد را تحمل کنید ، می توانید از متخصصان کمک بگیرید.

هنگامی که سند MS Word شما آماده و آماده شد ، آن را با گزینه “Save As PDF” به PDF تبدیل کنید. سپس می توانید پرونده خود را در صفحه فرود URL بارگیری پس زمینه بارگذاری کنید. در مرحله بعد ، URL صفحه اشتراک را برای مشترکان جدید کتاب خود ارسال کنید و همچنین آن را در صفحه فیس بوک و وب سایت خود تبلیغ کنید. به احتمال زیاد تعداد مشترکانی را که کتاب الکترونیکی پولی یا رایگان شما را بارگیری می کنند ، جذب خواهید کرد. از این طریق نه تنها مشترکان را به خود جذب می کنید بلکه برای کتابهای الکترونیکی خود نیز تبلیغاتی را به دست می آورید. پس از انتشار این خبر ، افراد بیشتری در خبرنامه شما مشترک می شوند ، کتاب های الکترونیکی شما را می خرند و آنها را می خوانند. خیلی خوب به نظر میاد؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا