دنیای وب

نکات مربوط به نگهداری درب گاراژ

بدون تعمیر و نگهداری مناسب درب گاراژ ، ممکن است با تعمیرات گران قیمت یا حتی تعویض درب یا درب بازکن مواجه شوید. درهای گاراژ متحرک ترین قسمت خانه هستند و احتمالاً هر روز چندین بار در حال دویدن هستید. اگرچه قطعات برای ماندگاری طراحی شده اند ، حتی در صورت استفاده کم ، مراقبت و نگهداری منظم مورد نیاز است. اگر به طور مرتب درب گاراژ خود را نگهداری می کنید ، به کار خود ادامه دهید و یک درب قابل اعتماد و با دوام خواهید داشت. اگر کارهای تعمیر و نگهداری درب گاراژ را انجام نمی دهید یا درب بالای سر خود را نگهداری نمی کنید ، در اینجا چند نکته برای شروع آورده شده است

تعمیر و نگهداری DIY

اگرچه برخی از قسمت های درب گاراژ شما به خدمات حرفه ای احتیاج دارد ، اما خود می توانید از برخی وسایل نگهداری مراقبت کنید. هر سه تا شش ماه ، تمام اجزای داخل و خارج را بصری بازرسی کنید ، به دنبال زنگ زدگی ، لوازم شل ، خوردگی کابل و قطعات خم شده یا خراب باشید. با بالا و پایین شدن درب ، مراحل کار را از نظر وجود هرگونه مانع یا حرکت تند کنترل کنید. WD-40 را بر روی تمام مسیرها ، قرقره ها ، لولاها ، فنرها و قفل ها اسپری کنید. آن را با یک پارچه پاک کنید و سپس یک روغن خانگی روان کننده سبک بزنید. درب داخل و خارج را با تمیز کننده خانگی تمیز کنید. استفاده از واکس اتومبیل بر روی درب گاراژ فلزی به حفظ پایان و تمیز نگه داشتن در کمک می کند (ابتدا توصیه های سازنده را بررسی کنید). اگر درب شما چوبی است ، هر سال رنگ یا درزگیر جدید بزنید. در آخر ، فضای اطراف در را بررسی کنید و هر چیزی را با ترک یا شکستگی جایگزین کنید.

نگهداری حرفه ای

اگرچه یک صاحب خانه راحت می تواند کارهای تعمیر و نگهداری درب گاراژ را انجام دهد ، اما یک شرکت خدمات حرفه ای مجبور است برخی کارها را انجام دهد. اگر درب شما با فنر پیچشی کار می کند ، تعمیر و نگهداری منظم حرفه ای برای جلوگیری از زنگ زدگی فنر و کار صحیح آن ضروری است. عدم هماهنگی با فنر می تواند منجر به شکستگی و احتمالاً صدمه یا آسیب دیدگی در نتیجه شود. درب های چرخشی زنجیری نیز برای روانکاری مکانیسم باز شدن به یک لمس حرفه ای نیاز دارند.

تعمیر و نگهداری درب بازکن اتوماتیک

سخت افزار باز کردن درب گاراژ به تعمیر و نگهداری معمول و حرفه ای هر ساله نیاز دارد. با این حال ، شما همچنین باید هر ماه برخی از آزمایشات اساسی را به تنهایی انجام دهید. سنسورهای نوری و مکانیزم برگشت درب از بروز حوادث جلوگیری می کند و بررسی عملکرد صحیح فقط یک لحظه طول می کشد. از یک ابزار دسته بلند (جارو ، چنگک) استفاده کنید و در حالی که درب پایین است آن را بین سنسورها تکان دهید. اگر سنسور به درستی کار کند ، درب برعکس شده و دوباره باز می شود. برای آزمایش مکانیسم بازگشت ، یک تکه چوب را روی زمین قرار دهید و به در برخورد کند و در را قفل کند. اگر اینورتر به درستی کار کند ، هنگام برخورد به چوب معکوس شده و دوباره باز می شود. صداهای خرد کردن یا خراشیدن غیر معمول در هنگام پخش را بشنوید. در آخر ، همه عملکردهای کنترل از راه دور و صفحه کلید را آزمایش کنید.

یک شرکت حرفه ای درب گاراژ ابزار و تجربه لازم را برای آزمایش تمام جنبه های مهم درب شما ، از جمله تعادل و قدرت دارد. افراد حرفه ای می توانند به طور همزمان درب گاراژ شما را ترمیم و ترمیم کنند. کارشناسان توصیه می کنند حداقل یک بار در سال ، قبل از فصول شدید آب و هوا ، خدمات حرفه ای دریافت کنید. در صورت امکان درب بالای سر را به طور حرفه ای در بهار و پاییز نگهداری کنید. با کمی توجه به تعمیر و نگهداری درب گاراژ ، می توانید مطمئن باشید که درب شما کارایی مطمئن و ایمن را در تمام طول سال برای شما فراهم می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا