دنیای وب

نکات مقرون به صرفه SEO

سئو ایده خوبی برای هر کسی است که وب سایتی دارد که نیاز به بازدید بیشتری دارد یا اگر وب سایتی دارید که به هیچ وجه بازدید نمی کند. قسمت بد در مورد سئو این است که انواع تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی را پوشش می دهد. نکته خوب در مورد سئو این است که اینترنت ایده های بی شماری ارزان را ارائه می دهد که خراب شده و آزمایش شده اند و می توانند تجارت آنلاین شما را برای نمایه سازی موتور جستجو سازماندهی کنند.

شرکت های جستجوگر SEO چوب جادویی یا دسترسی به اطلاعاتی که شایسته آنها نیست ، ندارند. شرکتهای بازاریابی اینترنتی خدمات تخصصی را از شخصی ارائه می دهند که نگاه به یک وب سایت جامع را وظیفه خود می کند. که شامل موارد زیر است:

> نام دامنه ،

> محتوای سایت ،

> کلمات کلیدی ،

> ساختار پیوند وب سایت ،

موضوع سایت ،

> مرتب کردن صفحه فعلی

> پیشنهادات ارزش

> اشتراک در ایمیل

> صفحه وب را سازماندهی کنید

> تحرک کاربر

> کمپین پرداخت به ازای هر کلیک

> رسانه های اجتماعی را بهبود ببخشید

> بک لینک با کیفیت

> فیدهای RSS

> نقشه سایت

من پیشنهاد می کنم بیشتر بخوانید ، اما اگر تمام یا زیاد آن بیش از حد طول می کشد ، من پیشنهاد می کنم شخصی را برای انجام کارها استخدام کنید.

خدمات بازاریابی SEO در هر شکل و اندازه ای وجود دارد. برخی از سایت های بهینه سازی آنلاین با آموزش اعضای اصلی در زمینه بازاریابی ارگانیک آنلاین ، رویکردی معلم می گیرند. به روزرسانی های منظم محتوای وب سایت شما (تازه کردن فیدهای RSS و نقشه های سایت) برای رشد ارگانیک مهم است. رشد ارگانیک (یا طبیعی) وب سایت شامل ترفندها و تاکتیک هایی نیست که می تواند وب سایت را از بیشتر نمایه های موتور جستجو مسدود کند.

وب سایت خود را سازماندهی کنید: برنامه های موتور جستجو می توانند با تایپ یک کلمه کلیدی به کاربران در یافتن اطلاعات در وب سایت شما کمک کنند (بله ، دقیقاً مانند گوگل ، یاهو و MSN). س :ال: اگر بازدید کننده ای از سایت خبری شما به جستجوی Cat Tail Dogs بپردازد و جستجو به پرندگان Fish Mouth بازگردد ، چه می کنید؟ خوب نیست ، درسته؟ به همین دلیل نحوه پیوند صفحات شما به سایر صفحات مرتبط در وب سایت شما بسیار مهم است.

نام دامنه شما هیچ مشکلی نیست. اگر وب سایتی مختص Money Making Business دارید ، به یک نام دامنه نیاز دارید که هنگام صحبت یا نوشتن سایت شما نشان داده شود. با موضوع خود سازگار باشید سایت “Cat Tail Dog” باید با این مضمون مطابقت داشته باشد تا زمانی که سایت شما از گونه های گربه و سگ مرجع نباشد ، شما می خواهید طیف وسیع تری را پوشش دهید (که خوب است اما توجه داشته باشید که رقابت در بازارهای گسترده تر است).

بهینه سازی شبکه های اجتماعی یا بازاریابی اجتماعی راهی است که برخی از طریق سایت های تبلیغاتی خود به تعداد زیادی در بانک می رسند. سایت هایی مانند MySpace نه تنها میلیون ها درآمد تبلیغاتی ایجاد می کنند ، بلکه برخی از اعضای MySpace با یافتن ترافیک هدفمند برای بازاریابی محصولات خود و همچنین ایجاد بک لینک و یک محیط اجتماعی ، میلیون ها درآمد کسب می کنند. مطمئن هستم که متوجه شدید افراد با سرگرمی ها و علایق مشابه حرف های زیادی برای گفتن دارند؟

ارائه چیزی با ارزش نه تنها می تواند بازدیدکنندگان وب سایت شما را به خود جلب کند بلکه می تواند در وب سایت شما در شبکه های اجتماعی همهمه ایجاد کند. پیشنهادات برتر بسیار طولانی است – شما هنوز هم می توانید با استفاده از کتاب های الکترونیکی میزان بازدید خود را ایجاد کنید ، اما بازاریابان عمده به سراغ آموزش های صوتی و تصویری می روند که جامعه آنلاین را خراب کرده و به آرامی اما مطمئنا “بازی خود را بالا می برند”.

هنگامی که وب سایت شما از طرح بندی صفحه ، لحن ، محتوای مرتبط و ساختار پیوند برخوردار است ، بهینه سازی بک لینک با کیفیت بالا می تواند یک موضوع ساده باشد. اکثر شرکت ها به سادگی یک وب سایت سطح بالا مانند سایت خود در صفحه اصلی شما پیدا می کنند و به آنها ایمیلی ارسال می کنند که: “

این هست؛ نیازی نیست که از چند کلمه بزرگ و توضیحات عالی استفاده کنید. سایت شما باید خودش صحبت کند.

در پی دستیابی به رتبه بندی بالاتر یا بهتر موتور جستجو ، کلاهبرداری “سریعاً به دست آوردن یک صفحه بالا” را انجام ندهید. رشد ارگانیک وب سایت به عنوان ریز عکسهایی که به صورت خودکار تولید می شوند و حاوی اطلاعاتی هستند که برای استفاده واقعی مفید نیستند ، آزمایش شده و ثابت شده است که بیش از هر دستگاه اسپم موجود در بازار دوام دارد.

خوشبختانه الگوریتم های موتور جستجو با جستجوی اصطلاحات مترادف همراه با عبارات کلیدی برای تعریف محتوا برای جستجوی نسبیت هوشمندتر می شوند.

این به معنای ساده این است که سایت های کم ارزش در SERPS به پایین رانده می شوند و سایت های ارزشمند با تاکتیک های اخلاقی SEO به تدریج به بالاترین سطح می رسند.

برای زنده ماندن در جامعه تجارت آنلاین ، هدف شما باید ایجاد سایتهایی باشد که در ابتدا چیزی به بازدیدکننده بدهد که بتواند استفاده کند و فقط به “اطلاعات ارزشمند” محدود نشود. … و شما باید مرتباً آن را به آنها بدهید.

اطلاعات شما ممکن است برای همه ارزشی نداشته باشد و ما امیدواریم که شما یک مجمع داشته باشید که در آن آنها بتوانند نظرات خود را بیان کنند. از پاسخ بازدید کننده می توان به عنوان فرصتی استفاده کرد تا بفهمد بازار به چه اطلاعات یا محصولات اضافی نیاز دارد.

برای مبتدیان داشتن یک وب سایت تمیز و منظم آسان نیست. وقت خود را تلف نکنید (الگوهای وب سایت مقرون به صرفه است). برای خودتان آن را انجام دهید بهینه سازی موتور جستجوی مقرون به صرفه ، تمرکز بر محتوای خود ، ساختار پیوند داخلی ، تعهد به موضوع کلی سایت های شما ، لینک های با کیفیت بالا ، مطالب و ارزش های پیشنهادی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا