دنیای وب

نکات موفقیت آمیز AdWords برای دستیابی به اهداف بازاریابی آنلاین شما

این روزها ، اکثر شرکت ها وقتی نوبت به تبلیغات تبلیغاتی AdWords می رسد ، به خدمات حرفه ای سئو مراجعه می کنند. این در شرایطی است که این کمپین های بازاریابی نیاز به نظارت مستمر ، ارزیابی مجدد و تعدیل دارد و بیشتر صاحبان شرکت وقت ندارند در حالی که هنوز در تلاش هستند تا یک شرکت موفق را اداره کنند این کار را انجام دهند.

اگر مشغول تبلیغات انتخاباتی هستید ، نکاتی درباره موفقیت AdWords وجود دارد که شرکت SEO به شما می گوید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما در دراز مدت به اهداف بازاریابی آنلاین کمک می کند. اولین چیزی که می خواهید روی آن متمرکز شوید ، خود تبلیغات است. شما باید مشتری ها را بشناسید و دانش بسیار خوبی از رقبا داشته باشید و باید بدانید مشتری های شما به دنبال چه چیزی هستند تا بتوانید تبلیغات خود را به سمت آن هدایت کنید تا توجه و جلب توجه بیشتری را به سمت وب سایت خود داشته باشید.

دومین نکته مهم موفقیت AdWords انجام یک جستجوی جامع کلمه کلیدی است. کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مشتریان خود را هنگام جستجوی محصولات یا خدماتی که به صورت آنلاین ارائه می دهید ، شناسایی کنید. کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید ، با استفاده از کلمات کلیدی طولانی ، کوتاه و محلی که برای SEO هدف قرار گرفته است ، مخاطبان خود را هدف قرار داده و اطمینان حاصل کند مشتری احتمال بیشتری دارد که تبلیغ شما را ببیند و کلیک کند.

سپس باید بر جذابیت تبلیغات خود تمرکز کنید. چه چیزی باعث می شود مخاطب شما بخواهد روی پیوند شما روی سایر لینک های موجود کلیک کند؟ چه چیزی تبلیغ شما را جذاب تر می کند؟ برای اطمینان از اینکه همیشه در رسیدن به مخاطبان خود تلاش می کنید از عناوین ، برچسب ها و موارد دیگر استفاده کنید. همانطور که با بازاریابی اینترنتی انجام می دهید ، مانند بروشور قطره ، اکنون باید تلاش های خود را به میلیون ها نفری که در اینترنت جستجو می کنند ، هدایت کنید.

تبلیغات خود را ایده آل نگه دارید ، سعی کنید به یک سؤال پاسخ دهید. ممکن است مشتری که برای یافتن یک محصول به اینترنت وصل می شود ، دلیل داشته باشد. مشخص کنید که چرا مشتریان شما محصول شما را می خواهند ، به سرعت به این سؤال پاسخ دهید ، و اطمینان حاصل کنید که آنها جواب می دهند و روی لینک کلیک می کنند باید در همه زمانها مورد توجه شما باشد.

خودتان بودجه تعیین کنید. به یاد داشته باشید که AdWords مبلغ بودجه روزانه را اجرا می کند. این بودجه خاص می تواند بین تبلیغات مختلف تقسیم شود ، بنابراین می توانید انتخاب کنید که کدام تبلیغات بیشترین بودجه و غیره را دریافت می کند. یک شرکت SEO خوب به شما می گوید اطمینان حاصل کنید که تبلیغاتی که بیشترین میزان ترافیک را در اختیار شما قرار می دهد بیشترین بودجه روز را دریافت می کند و سپس بودجه شما را بر این اساس کاهش می دهد. فایده این است که شما می توانید بودجه را به دلخواه خود تغییر دهید و وقتی خواستید ، بنابراین می توانید تعیین کنید که برای هر تبلیغ چه چیزی بهتر است.

نکته دیگری که SEO به شما خواهد گفت این است که شما باید روزانه موفقیت کمپین AdWords خود را کنترل کنید. شما می توانید گزارش ایجاد کنید تا ببینید تبلیغات در حال کار هستند و کدام یک کار نمی کنند. مشخص کنید که چرا تبلیغات بد نتایجی را که می خواهید به دست آورید دریافت نمی کنند. اگر تبلیغی با کلیک های بسیار اندک و یا بدون کلیک دارید ، ممکن است بخواهید این ارزیابی را لغو کنید تا وضعیت را دوباره ارزیابی کنید و تبلیغات جدیدی را ایجاد کنید تا ببینید که چطور در حال انجام هستند.

با توجه به همه اینها ، اگر تصمیم دارید که وقت ندارید ، یک شرکت سئو را با تخصص در کمپین های AdWords منصوب کنید. آنها باید گزارش های ماهانه مفصلی را در اختیار شما قرار دهند تا بدانند که چگونه بودجه تبلیغات شما برای شما کار می کند و در نتیجه ترافیک به وب سایت شما چگونه هدایت می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا