دنیای وب

نکات و ترفندهای SEO – ابزارهای رایج SEO

متخصصان سئو به احتمال زیاد به شما توصیه هایی در مورد ابزارهای مؤثر برای آسانتر کردن فرآیند بهینه سازی می دهند. خوشبختانه اینترنت شامل هزاران ابزار است که زمینه های مشکل وب سایت شما را حل می کند. در زیر ابزارهای خاص و متخصصان سئو وجود دارند که معمولاً توسط بسیاری از وب مسترها مورد استفاده و بازدید قرار می گیرند.

Google Analytics – این یک راه حل با کاربرد آسان است که داده های ترافیک وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند. این یک ابزار رایگان برای ردیابی فعالیت های وب سایت مانند نمایش صفحه ، نتایج ، صفحات مشاهده شده در هر بازدید ، نرخ گزاف گویی و میانگین زمان صرف شده در یک وب سایت است. این ابزار شامل سه عنصر بهینه سازی موتور جستجو است: ترافیک جستجو ، کلمات کلیدی و عملکرد محتوا.

الکسا – با استفاده از نوارهای ابزار نصب شده در مرورگرهای کاربران اینترنت. این امر سالهاست که بخاطر توانایی آن در محبوبیت وب سایت محبوبیت بسیاری از وب مسترها پذیرفته است. الکسا فقط برای 100000 سایت برتر تنظیم می شود.

KeyComplete – این ابزاری است که با فعالیتهای PPC خود کلمات کلیدی را برای رقبا مشخص می کند. نکته خوب در مورد KeyComplete این است که یک ابزار آنلاین با بسیاری از ویژگی های مفید است.

SEOmoz – SEOmoz از ابزارهای قدرتمند SEO زیادی برخوردار است که مسیری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا از رقبای خود اطلاعات کسب کنند و گزارش هایی را از موتورهای بزرگ جستجو مانند Google و Yahoo! دریافت کنند. و الکسا همچنین این ابزارها شامل خطای وب سایت ، ردیابی ترافیک و جستجوی کلید واژه ها هستند.

Widexl – Widel حاوی یک ابزار پیوند محبوب است که به مدیران وب کمک می کند تا صفحات مربوط به سایت خود را پیدا کنند. همچنین دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل متا تگ است که برچسب های متا ، تراکم کلمات کلیدی ، زمان بارگذاری صفحه و موارد دیگر را بررسی می کند. Saturation موتور جستجو ، یکی دیگر از ابزارهای Widexl ، پیوندهای مربوط به شش موتور جستجو را بررسی می کند ، و امکان مقایسه بین رقبا را فراهم می آورد.

سیاهههای مربوط به بهینه سازی موتور جستجو – سیاهههای مربوط بهینه سازی موتور جستجو دارای بسیاری از ابزارهای SEO رایگان است. بهینه ساز صفحه وب و بهینه سازی کلمات کلیدی ابزارهای SEO هستند که صفحات وب را برای بهینه سازی کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل می کنند. بررسی مشکل در کلمات کلیدی میزان دشواری کلمات کلیدی در رتبه بندی در موتورهای جستجو را اندازه گیری می کند. سوابق سئو همچنین شامل ابزارهای Google است که پیج پیکر جعلی را کشف کرده و نتایج ارزشمند PR را تولید می کند. ابزارهای دیگر ابزار آنالیز بک لینک ، هدرهای HTTP و ابزار اسکن وضعیت ، بررسی سن دامنه ، مقایسه رتبه الکسا و ماشین حساب سود AdSense است.

Diagnostics Link – این یکی از ابزارهای محبوب تجزیه و تحلیل لینک است که بصورت آنلاین در دسترس است. این اجازه می دهد تا صاحبان وب سایت با ارائه جزئیات اصلی در مورد لینک های رقبا ، رقابت لینک را بررسی کنند. نتایج به دست آمده در مورد متن پیوند ، PageRank و موارد دیگر گزارش خواهد شد. Diagnostics Link فقط با Firefox کار می کند.

IWEBTOOL – این سایت شامل چندین ابزار است که به طور عمده بیشتر مناطق سئو را در بر می گیرند. این پیش بینی Google PageRank دارد که “انتظار” رتبه در گوگل را دارد ؛ محبوبیت پیوندهایی که لینک های دامنه را در موتورهای جستجو حساب می کنند ؛ یک تست سرعت سایت که زمان بارگذاری وب سایت و موارد دیگر را اندازه گیری می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا