دنیای وب

نکات MLM – بازاریابی شبکه ای چیست؟

بیشتر مردم چیزی در مورد بازاریابی شبکه ای نمی دانند. وقتی از بازاریابی شبکه ای سؤال می شود ، منابع مختلفی برای تفسیر وجود دارد که به این سوال پاسخ می دهند. بازاریابی شبکه ای را می توان به عنوان فروش یک محصول یا خدمات از طریق شبکه متشکل از افرادی که به تنهایی کار می کنند تعریف کرد.

شبکه ها و دیگر نمایندگان برای نشان دادن و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود ، در یک کارزار هدف متحد می شوند ، بنابراین در هدف خود برای دستیابی به بهترین نتیجه ها موفق می شوند.

آنچه برای بیشتر مردم بازاریابی شبکه ای است ، در واقع بازاریابی چند سطحی برای دیگران است. برای رفع سردرگمی ، این مقاله به سؤال “بازاریابی شبکه ای” و مدل آن بر اساس تجربه بازاریابی چند سطحی پاسخ خواهد داد.

بسیاری از بازاریابان آنلاین معتقد نیستند که بازاریابی چند سطحی در محیط اینترنت امکان پذیر است. این به وضوح اینگونه نیست. در زندگی واقعی ، به نظر می رسد که خود شبکه بازاریابی اینترنتی ایجاد شده است!

تحقیقات نشان می دهد که تنها تعداد معدودی از خوانندگان اینترنت که به وب سایتهای وب سایت مراجعه می کنند علاقه مند به دنبال کار هستند. تمام اشخاص چند سطحی را که مشاغل آنلاین خود را اداره می کنند در نظر بگیرید و خواهید دید که این آمار دقیق نیست. در این صورت ، هزاران نفر از اشخاص بازاریابی چند سطحی هرگز آنلاین و شکوفا نخواهند شد!

پس از پاسخ به این سؤال که بازاریابی شبکه ای چیست ، باید بدانید که اولین قدم در بازاریابی شبکه ای تولید سرب است. برای اینکه یک عامل بازاریابی چند سطحی موفق در کار در خانه باشید ، باید ترافیک با کیفیت بالا را بدست آورید زیرا این امر از خطوط سفر شما ناشی می شود. مقدار زیادی که دریافت می کنید به این بستگی دارد.

فناوریهای متنوعی در اینترنت وجود دارد که می تواند برای تولید مشتریان هدفمند مورد استفاده قرار گیرد. برای فروش محصولات خود به عنوان یک نهاد ، به یک وب سایت نیاز دارید. شما باید این وب سایت را به آدرس URL شرکت خود پیوند دهید تا در صورت احساس نیاز به انجام چنین کاری ، بازدید کنندگان بتوانند به عنوان توزیع کننده های مستقل به برنامه شرکت شما بپیوندند.

بازاریابی شبکه ای بدون ترافیک چیست؟ شما نیاز به یک جریان مداوم از ترافیک به سایت خود دارید و این با ارسال سایت به موتورهای جستجوگر اصلی انجام می شود به گونه ای که پس از تایپ کردن کلمات کلیدی خاص مربوط به شغل خود ، در نتایج جستجو ظاهر می شود.

بسیاری از فن آوری های دیگر وجود دارد که نمی توان به آنها اشاره کرد ، اما هدف این است که ترافیک هدفمند به URL تبلیغاتی شما ارسال شود. شما می توانید روش هایی مانند بازاریابی مقاله و ارسال مقاله ، خبرنامه های ایمیل ، تبلیغات پرداخت هر کلیک (PPC) و خرید سرب را امتحان کنید.

این فن آوری ها تنها معدودی از شناخته شده ترین روش هایی هستند که توسط شبکه دهنده ها استفاده می شود و سعی در بازدیدکنندگان به وب سایت های خود دارند تا مشتریان بالقوه را به زیردستان تبدیل کنند. پیدا کردن بازاریاب هایی که رویکردهای مختلف را با یک تلاش مشترک ترکیب می کنند معمول است.

فناوری خبرنامه روش ساخت لیست است که برای اطمینان از موفقیت شما به عنوان یک شبکه ساز ضروری است. شما باید به طور مداوم به روزرسانی ها و ایمیل های تبلیغاتی را برای مشترکانی که در خبرنامه شما مشترک هستند ارسال کنید تا آنها را ترغیب کنید که جزئی از برنامه شما باشند. ایجاد لیست امکان ثبت نام و تبدیل شدن به خط گام به گام شما را فراهم می کند.

هنگامی که شما یک سرب را به یک فروشنده منصوب خود تبدیل می کنید ، اکنون باید وظیفه خود را برای ارائه اطلاعات در مورد برنامه خود به توزیع کننده جدید انجام دهید. این مبتدی نیاز به منابع شما دارد تا بفهمد بازاریابی شبکه ای چیست ، برای آشنایی با محصولات خود ، نحوه پرداخت هزینه و تبدیل مشتریان بالقوه و ساختن خط های پایین آنها. این امر به تبدیل آنها به شبکه های موفق مانند شما کمک می کند!

هنگامی که در بازاریابی شبکه ای کار می کنید ، کلید کپی کردن فن آوری های اثبات شده در سایر بازاریابان برای ادامه چرخه بی پایان است.

همه افراد درون شبکه شرکتی همه را به سمت خود می کشند. موفقیت بازاریاب شبکه در خط سقوط با دیگران به اشتراک گذاشته می شود. این شبکه دهنده به دلیل تمام پشتیبانی اسپانسر خود و شرکتی که وی نمایندگی می کند هرگز احساس تنهایی نمی کند.

هر بازاریاب اینترنتی افراد دیگری را در شبکه شما جذب می کند. شما معمولاً باید موفقیت خود را با زیردستان خود به اشتراک بگذارید. شما هرگز به لطف پشتیبانی حامیان مالی خود و شرکتی که در آن شرکت می کنید ، دیگر نیازی به عمل یا تنهایی نخواهید داشت. در پایان ، برای پاسخ به سؤال خود در مورد بازاریابی شبکه ای ، پاسخ این است که بازاریابی شبکه ای را می توان به خانواده بودن که از یکدیگر پشتیبانی می کنند تشبیه کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا