دنیای وب

نگاهی از بالا: رهبران ، رمبو ، شاعران و کودکان

در جلسات تاریخی کنگره بین ایران و کنترا ، جان دری بوکسر ، معاون دریاسالار به نقل از تمسخر تدی روزولت گفت: “مسئولیت اینجاست.” اگر رهبری با مسئولیت پذیری به پایان رسید ، از کجا شروع می کنید؟ رهبری مؤثر از الهام ناشی می شود. کمیسر سابق نیوجرسی ، ساول کوپرمن از طریق “حس ماموریت” اوضاع را برای وزارت آموزش و پرورش نیوجرسی تنظیم کرد. این دیدگاه آغاز شد و این مسئولیت ریاست جمهوری بود که به اوج خود رسید. بنابراین ، چگونه ما از الهام به شتاب حرکت می کنیم ، داستان رهبری است.

تماس بگیرید ، اما کجا؟

برای اصلی ، احساس پیام نیاز به روشن شدن دارد. مدارس وظایف و مسئولیتهای منحصر به فردی دارند. انتظارات بسته به موقعیت شخص در زندگی متفاوت است و منجر به ایده های مختلف برای پیشرفت های آموزشی می شود. غالباً ، نظرات متضاد نیاز به آشتی دارد و سرپرست کسی است که می تواند مردم را بهتر گرد هم آورد و انرژی های خود را از یک جهت سامان دهد.

ما از هشدار نظریه عمومی سیستم در مورد اتصال به خوبی آگاه هستیم: اگر خروجی های آن برای محیط قابل قبول نباشد ، این سیستم دوام نخواهد داشت. سیستم های مدرسه باید پویا و متناسب با نیازهای جامعه باشند. مثال فعلی پاسخ افزایش برنامه های مهد کودک پیش دبستانی و برنامه های مهد کودک تمام روز است. با این حال ، این امکانات لزوماً در حال پیشرفت نیستند. اینكه آیا در طراحی و اجرای آن به دیدگاه آنها بستگی دارد یا خیر.

یک رهبر آموزشی به عنوان مدیر اصلی فرزندان مدرسه آغاز می شود. روشن شدن مأموریت باید روی “آنچه برای کودکان مفید است” باشد و تنها یک دیدگاه به طور مداوم روی آنها متمرکز است: مطالعه رشد کودک. دانش در مورد رشد كودك باید در قلب هر تصمیمی باشد كه بر روند آموزشی تأثیر بگذارد. با توجه به علاقه روزافزون ما به کلاس های مهدکودک های تمام روز و مهد کودک ، باید مناسب بودن آن برای رشد را زیر سوال ببریم. دیوید الکیند ، کودک شتابزده ، هشدار می دهد که یک فرد بالغ جوان با شدت و اخلاق بیش از حد عجله خواهد کرد. برخی از این بحث شامل نیاز فرزندان شاغل در امر فرزندپروری است. برخی شامل تلاش برای افزایش معیارهای دانشگاهی با ارائه زودتر از اینها است. دیگران شامل علاقه به استعداد ، بازی خلاقانه و مهارتهای معاشرت هستند. مدارس نمی توانند نیازهای اجتماعی را نادیده بگیرند ، اما چگونه معلمان باید به آنچه ما از رشد کودک می دانیم پاسخ دهند.

نقش ناظر مقابله با چنین اختلافاتی است ، تلاش می کند اقداماتی را انجام دهد كه با مطالبات متضاد و بدون نقض اصل كیفیت توسعه انجام شود. متأسفانه ، بسیاری از بزرگسالان و مدارس دیگر دیدگاه کودک را به خاطر نمی آورند و عجله می کنند که انتظارات نامناسب را تحمیل کند.

الكساندر بكل ، وكیل فقید مشروطه ، از مزایای معیوب دموكراسی دفاع كرد ، زیرا “كسانی را كه نمی توانند آشتی كنند ، آشتی می دهد”. سرپرستان با این چالش روبرو هستند و باعث می شود جامعه مدرسه بر اساس دیدگاه رشد كودك از فرزندان خود قدردانی كند.

الهام – الهام

“همه چیز مهم در تاریخ در نهایت خود را به سمت ایده هایی ، که نیروهای محرک هستند ، کاهش می دهد.” طبق گفته های نیسبت ، گرگ و میش قدرت. چشم انداز نحوه آموزش جوانان جامعه نیازمند دقیق ترین و قوی ترین بیان است. انگیزه دادن به دانشکده یک کار بزرگ است زیرا معلمان ، به عنوان حرفه ای ، دارای آموزش ، تعهد و حس غرور خود هستند. احمقانه است که معلمان را از تصمیم گیری محروم کنید. در واقع ، مؤلفه مهمی از محرک های عدم تمرکز در برخی جنبه های قدرت است. بدون هیئت واقعی بسیاری از تصمیمات آموزشی ، هیچگونه ابتکاری صورت نمی گیرد و فضای حرفه ای از بین می رود.

پروفسور رفتار سازمانی دانشگاه کرنل ، کارل E. ویک ، در Phi Delta Kappan ، ژوئن 1982 ، مناطق بزرگ را تشویق کرد که: “روی ارزش های کلیدی متمرکز شوید ، همه چیز را غیر متمرکز کنید.” وی همچنین از مسئولان خواست که: “از دفتر خارج شوید و زمان زیادی را از یک شخص به شخص دیگر اختصاص دهید ، تا مردم را به خاطر داشتن دیدگاههای مرکزی و یادآوری آنها در اعمال این دیدگاهها در فعالیتهای خودشان … برای توضیح آنچه که (آنها معلم هستند) با یک زبان مشترک توضیح دهند.”

چشم اندازها به وضوح خصوصی باقی می مانند مگر اینکه به صورت علنی بیان شوند. در کتاب Passion for Excellence ، تام پیترز و نانسی آستین بر بیان احساس پیام به لزوم اشتیاق و اشتیاق تأکید می کنند. آنها ده ها نمونه از دیدگاههای گسترده و استفاده از نمادها را توصیف می کنند “…

(V) ision قابل مشاهده است! “باک راجرز ، معاون سابق بازاریابی IBM ، در IBM Way نوشت:” تنها گاو مقدس در شرکت ، اصول آن است. “

ظلم رامبو و نینجا!

سبکهای رهبری به طور گسترده مورد مطالعه و بحث قرار گرفته است. تجربه میدانی باعث نگرانی فرهنگی از استحکام شد. مفاهیم رهبری آمریکایی از طریق تصویر جان وین به طرز عجیبی به تصویر کشیده شده است. تصورات مردانه با نقش مدافع کودک برخورد می کند و باعث ایجاد انگیزه در متخصصان دلسوز و شنوندگان در کنار والدین می شود. هیئت های آموزش و پرورش دارای یک رهبر مسئول هستند ، اما لازم است که بسته ها را بطور واضح درک کنید.

به نظر می رسد سبک انفجاری رمبو مبالغه ناچیز از سیستم مدرسه است! اغلب ، به طور شگفت آور ، سختی لازم است. افراد برنامه های شخصی را برای کار ، کنفرانس های والدین و هیئت های آموزشی ارائه می دهند. ناظران باید هر جا ممکن باشد از این فشارها آگاه باشند و دلسوز باشند. زمانهایی اتفاق می افتد که مذاکرات کارمندان به طور واضح به دنبال تأمین نیازهای سهام باشند. نیازهای کودکان باید بسیار مهم و حیاتی باشد. دیل مان از دانشگاه کلمبیا در مورد واکنش های خود به تحقیقات خود در مورد “مدارس مؤثر” اظهار داشت: “… سیاست آموزش مربوط به شرایط کار در بزرگسالان است و نه شرایط یادگیری کودکان.” یک سرپرست مؤثر با نتیجه گیری از تام پیتر ، چنین رفتار خصمانه ای را کاهش می دهد: “ما موجودات عاطفی هستیم … زندگی ما یک درام برای هر یک از ما است. برندگان موسسات و رهبرانی هستند که این واقعیت را دارند و به عنوان انسان با ما زندگی می کنند. – ماشین آلات نیستند.” او معتقد است كه رهبری شامل پارادوكس است: “ظالمانه و سازش ناپذیر در مورد سیستمهای ارزشی ما ، اما در عین حال به عمیق اهمیت می دهد و به (یك انسان) مردم ما احترام می گذارد.” این دیدگاه با پذیرش پارادوکس ، و عدم انتخاب سختی و نرمی ، از طعنه فراتر می رود. تصمیم او یک دید عاطفی با همدلی برای کارمند به عنوان یک انسان است.

پارادوکس سبک رمبو این است که او به طرز وحشتناکی مانند “گاو در یک فروشگاه چینی” سقوط می کند. از طرف دیگر ، آیا سبک نینجا بهتر است؟ مطمئناً قاتل ساکت نتوانست از رویه های قانونی برای یک رشته تدریجی استفاده کند ، چه رسد به اینکه قربانی مورد نظر خود را علناً روبرو کند! در کتاب 1987 انجمن نظارت و توسعه برنامه های درسی ، استاد آموزش و پرورش دانشگاه Trinity توماس توماس Sergeyofani به طور خلاصه بسته های واقعی:

“با توجه به موفقیت مدیران مدارس در محل کار ، می بینیم که آنها تفاوت بین سفتی معقول ، سفتی واقعی و فقط سفتی و سفتی سخت را می دانند. سفتی واقعی ناشی از صرفنظر کردن عضلات آنها نیست زیرا یکی از قدرت بیشتری نسبت به یک اصل دیگر دارد که سفتی واقعی در اصل است … رهبران موفق انتظار دارند كه به ارزشهای مشترك پایبند باشند ، اما از اجرای آن قدردانی می كنند. ” عصبانیت شدید به دنبال نقض ارزشهای مشترک است. ارزشها اهداف استانها و همچنین اخلاق حرفه ما – بینش تفصیلی.

یکی از قدرتمندترین و مؤثرترین شکل بسته ها. این توانایی رویارویی با کارمندان به ویژه که دیگر متعلق به کودکان نیستند. تغییر تاریخ باعث “خستگی” می شود ، اما بسیاری از مردم مایل هستند در صورت توصیه صحیح متوجه شوند که به تغییرات حرفه ای احتیاج دارند. برخوردهای خصوصی از این نوع ، یک عکس نیست ، بلکه مختصر ، لذت بخش یا آسان نیست. اما یک رهبر می تواند در صورت تأیید صحیح از حمایت عاطفی ، بینایی ، اصول و همدلی ، تغییراتی ایجاد کند (به عنوان مثال استعفا و بازنشستگی زودرس).

“به رویاهای خود ادامه دهید”

شاعران ارزش رؤیاها و شگفتی های کودکی را به ما یادآوری می کنند. جرقه ای در همه ما به محض فراموش کردن “چشم کودک” از بین می رود. ناظران می توانند به عنوان رهبران آموزشی بدرخشند. روسای جمهور ، مذاکره کنندگان ، داوران ، سازمان دهندگان ، برنامه ریزان ، ساکنان و کارشناسان روابط عمومی – همه اینها باید باشد. با این حال ، اگر ما در درجه اول طرفداران کودک نباشیم که به دنبال آموزش و الهام گرفتن از شوراهای آموزشی ، معلمان ، دانش آموزان ، والدین ، ​​مطبوعات ، رسانه ها ، اعضای جامعه ، بازرگانان و دانشکده های آموزش معلمان هستند ، معنای واقعی وجود ندارد. این چالش عظیم ، در بهترین حالت ، با توجه و تکریم فرزندان و زندگی خانوادگی همراه است.

شعر ویلیام Wordsworth مظهر این انگیزه است:

“قلبم وقتی نگاه می کنم می پرید

رنگین کمان در آسمان؛

این همان موقع بود که زندگی من شروع شد.

بنابراین من اکنون یک مرد هستم.

همینطور باشد که بزرگ شدم.

یا بگذار من بمیرم!

پسر پدر مرد است.

امیدوارم روزهای من باشید

هر یک با تقوی طبیعی همراه بود. “

رهبری مملو از تضاد ، تضاد و اختلاف نظر است. دستاوردهای او زندگی ، تأثیر آن بر جوامع و پرورش بنگاه اقتصادی را تغییر می دهد. شاعران و کودکان به طور یکسان پاداش خود را می خوانند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا