دنیای وب

نگاهی به ابزارهای مختلف شتاب DSL

جستجوی سرعت سریعتر در اینترنت برآورده نمی شود و در حالی که همه نمی توانند هزینه خطوط T1 سفارشی را که در هر ماه حدود 300 دلار هزینه دارند ، تحمل کنند ، اکثر مردم می توانند از اتصالات اینترنتی فعلی خود بهترین نتیجه را بگیرند. این کار با شتابدهنده های سرعت DSL انجام می شود. در اینجا نگاهی به برخی از محبوب ترین ابزارهای شتاب وب DSL می بینید که می توانید در نظر بگیرید.

اولین محصول Web Speed ​​Accelerator از شرکتی است که نام را با این محصول به اشتراک می گذارد. ، و راه حل ادعا می کند که سرعت مرور وب را تا 350٪ افزایش می دهد. قیمت راه حل حدود 20 دلار است. اصل اصلی که این برنامه بر روی آن کار می کند این است که تنظیمات مختلف مربوط به پشته TCP / IP را بهبود می بخشد. تنظیم مشترک پیشرفته شامل حداکثر انتقال ، کشف بسته ، زمان زنده و RWN است.

گذشته از بهبود سرعت اینترنت ، این راه حل همچنین به کامپیوتر کمک می کند تا حافظه را مدیریت کند و باعث شود کامپیوتر سریعتر اجرا شود. این راه حل می تواند هم با ADSL و هم با شماره گیری DSL کار کند زیرا در سطح پروتکل کار می کند و نه در سطح اتصال.

دومین محصولی که می توانید به آن فکر کنید ، DSL Speed ​​از DSL-SPEED.ORG است. راه حل ادعا می کند تنظیمات اینترنت شما را به روشی تنظیم می کند که حداکثر عملکرد را فراهم می کند. این راه حل از خدمات آنلاین برای تعیین ارزش MTU و DSL منحصر به فرد رایانه استفاده می کند. راه حل همچنین دارای ویژگی های بهینه سازی آفلاین است. این راه حل همچنین تنظیمات اشتراک اینترنت را در ویندوز 98SE اصلاح می کند ، همچنین می تواند حافظه پنهان DNS را در ویندوز 2000 و XP تغییر دهد.

هزینه این راه حل 24.95 دلار است. امکان بهبود اتصال آنلاین و آفلاین چیزی است که باعث می شود این راه حل به ارزش دلارهای اضافی باشد. همچنین می تواند سرعت بارگیری را اندازه گیری و بهبود بخشد.

تبلت اینترنت از Magelass Corp. بر خلاف سایر شتاب دهنده های این گروه ، این تنها شخصی است که ادعا می کند نه تنها سرعت مرور وب شما بلکه سرعت مشتری ایمیل شما را بهبود می بخشد. بنابراین دومین فعالیت مهم شما در اینترنت بسیار سریعتر می شود. راه حل با بهینه سازی تنظیمات در سه سطح کار می کند. این کار با بهینه سازی تنظیمات مودم DSL ، مرورگر وب و حتی سرویس گیرنده ایمیل شما انجام می شود.

این راه حل با 19 دلار قیمت گذاری شده است. برای گزینه ها و ویژگی های ارائه شده توسط این بسته نرم افزاری ، 19 دلار قیمتی نیست ، این یک سرقت است!

این راه حل های شتاب DSL همچنین قادر به بهبود سرعت خط VoIP هستند. این ابزارها می توانند سرعت را بهبود بخشند ، اما توصیه می شود قبل از خرید ، بررسی ها را بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا