دنیای وب

نگاهی بیندازید – چرا رکود اقتصادی زمان ایده آل برای شروع یک حرفه نویس مستقل است

اگر در این رکود رها شده اید ، به دنبال کار هستید و / یا فقط می خواهید در حرفه خود تغییری ایجاد کنید ، نوشتن آزاد یک کار ایده آل است زیرا مهم نیست که اقتصاد چه کاری انجام می دهد.

در یک اقتصاد خوب ، شرکت ها برای تبلیغات ، بازاریابی و مشاوره هزینه می کنند. همه اینها فرصت های فعلی برای نویسندگان مستقل برای کسب درآمد است. در رکود اقتصادی ، شرکت ها کارگران را اخراج می کنند ، اما کار هنوز باید انجام شود. بنابراین ، آنها به چه کسانی بستگی دارند؟ البته مستقل

در اینجا بیشتر در مورد اینکه چرا حرفه نوشتن آزاد است ، چنین سودآور است.

3 دلیل رشد نویسندگان مستقل در رکود اقتصادی

در رکود اقتصادی ، صنعت نوشتن مستقل به سه دلیل شکوفا می شود:

(من) اخراج: لاف زدن به معنای بدن کمتری است ، اما حجم کار یکسان است. گاهی اوقات بیشتر اگر شرکت شغل بیشتری کسب کند. در این شرایط شرکتها به نویسندگان مستقل تکیه می کنند تا به کارگران تمام وقت کمک کنند پروژه ها را به موقع انجام دهند.

(2) شرکت ها پس انداز می کنند: نویسندگان مستقل هیچ گونه هزینه اضافی را ندارند ، یعنی هیچ مزایایی برای سلامتی ، روزهای تعطیل یا روزهای بیمار برای پرداخت هزینه های آن ندارند. همچنین ، شرکت ها می توانند با انتقال به مکانهای کوچکتر پس انداز کنند زیرا تعداد آژانس های کمتری به دفاتر نیاز دارند.

(3) کارگران بیکار تجارت را شروع می کنند: برخی از بهترین مشتری های شما به عنوان یک نویسنده مستقل می توانند ناامید کننده باشند و کار خود را رها کنند.

آنها بسیاری از بسته های کلاس خود را می گیرند و تلاش می کنند تا رویاهای طولانی در محل کار را برای خود تحقق بخشند. یا ممکن است آنها از این که “دوباره” از کار اخراج شوند خسته شوند تا جایی که قول می دهند که دیگر آنها را در این موقعیت قرار ندهند.

به هر دلیل ، آنها به خودی خود می روند.

و به چه چیزهایی احتیاج دارند؟ وب سایت ها (به معنای نسخه وب) ، مطالب تبلیغاتی (به معنای خبرنامه ها ، نامه های فروش ، کارت پستال ها و غیره) ، وبلاگ ها (که به روز رسانی مداوم نیاز دارند) و غیره

چه کسی از آنها برای ارائه این خدمات استفاده می کند؟ البته نویسندگان مستقل.

نوشتن SEO: آیا در هفته 1000 تا 2000 دلار درآمد کسب می کنید؟

مطالعه موردی: مکالمه با مدیرعامل یک شرکت بازاریابی اینترنتی

مدیر اجرایی شرکت بازاریابی اینترنتی در آن آربر ، میشیگان مشکلی را که در یافتن یک نویسنده با تجربه در زمینه سئو داشته است ، بیان کرده است. او گفت که آنها کارهای زیادی را در خانه انجام می دهند ، اما او به دنبال یک نویسنده مستقل سئو است که می تواند مشاغل خود را بر اساس یکپارچه برون سپاری کند.

دو مورد از این مورد باید برداشت:

(من) مرتباً بازار را بازاریابی کنید هنگام ناامید شدن از کار ، فقط خرید نکنید. بازاریابی را همیشه بخاطر اینکه کارهای نوشتن تا ماهها بعد جریان نمی یابد. اما این یک چیز خوب است. چرا؟ زیرا این بدان معنی است که خط لوله شما همیشه پر خواهد بود.

(ب) اصول نوشتن SEO را بیاموزید. این هنوز مکانی بسیار جدید در بازار نوشتن آنلاین است. این بدان معناست که رقابت برای شغل کمتر وجود دارد و این بدان معنی است که کار بیشتری برای شما انجام می شود!

هفته ای 2000 دلار به عنوان نویسنده سئو درآمد کسب می کنید؟

این بسیار ممکن است ، اگر می دانید چگونه آن را به بازار عرضه کنید. نه تنها این ، مشاغل معمولاً در مقادیر زیادی وارد می شوند ، زیرا غیر معمول است که مشتریان 5 ، 10 یا 20 مقاله و ارسال بلاگ را به طور همزمان سفارش دهند.

اگر هر پست و پست وبلاگ 25 تا 75 دلار را شارژ کنید ، می تواند خیلی سریع باشد ، به خصوص اگر 5 ، 6 یا 7 مشتری دارید که مرتبا از شما استفاده می کنند.

اگر دوست دارید یک حرفه نویسندگی آزاد شروع کنید، نمی توانست بهتر باشد. آب نویسندگان مستقل همیشه گرم و پذیرا است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا