دنیای وب

هالیوود – هنرهای رزمی – و دنیای هیپ هاپ

اکنون با تولید آبجو تقریباً 250 سال و مشغول خدمت در حدود 150 کشور جهان ، گینس استوت به عنوان یک کارخانه تولید آبجو در دابلین ، ایرلند توسط آرتور گینس تاسیس شد. نه تنها گینس یک نوشیدنی بزرگ در کشورش است ، بلکه حتی در جامائیکا ، ترس او را تقسیم می کند ، به او خدمت می کند و او را می نوشد. یخ سرد است یا در دمای اتاق. بسیاری از شرکتهای بزرگ از محصول سر آرتور ، که در سراسر جهان شناخته شده است ، پدید آمده اند و گسترش …

به راستی ، بسیاری از ارتباطات بین شرکت های بزرگ و صنعت موسیقی تلاش های مثمر ثمر از طرف همه شرکت کنندگان انجام داده است. و اکنون ، تکالیف در سطح دانشگاه: ببینید آیا می توانید از یک نگاه جدی برای یافتن نمونه های دیگری از روابط بین شرکت های بزرگ یا دولتی یا سازمان های اجتماعی با جامعه رپ استفاده کنید. ممکن است بعضی از اطراف شما باشند. شاید قبلاً از آنها آگاه نبودید. نکته: نگاهی دقیق تر به آن انیمیشن هایی که روی صفحه نمایش بزرگ ضربه می زنند ، بگردید. در اینجا یک سناریوی جالب برای غرق شدن دندانهایتان در … حرکت!

افراد مشهور ویل اسمیت هنگامی که بسیاری از طرفداران رپ “DJ Jazzy Jeff and The Fresh Prince” نوشتند ، لگد زدند. اما قبل از پایان نمایش ، اسمیت در سریال کمدی تلویزیونی “شاهزاده تازه بل بل” که برای اولین بار در سال 1990 ظاهر شد ، نقش اصلی را کسب کرد. این برنامه موفقیت طولانی داشت و همچنان در این مشارکت شرکت می کند. آهنگ اصلی رپ “ویل اسمیت” اجرا کرد ، در حالی که “بازیگر” ویل اسمیت مطمئن شد که برخی از آهنگ های آشنای رپ وی ، جزی جف ، در برخی از نمایش ها نیز پخش شده است. اما آقای اسمیت در آنجا متوقف نشد. او به سراغ ستاره هایی در فیلم هایی رفت که تا 10 میلیون دلار پاپ برای او درآمد. نیازی به ذکر اعتبارات وی نیست. فقط کافی است به Blockbuster Video یا اینترنت بروید و “جستجو” را تایپ کنید.

پس از پیدا کردن نیاز به بیرون از منزل ، هزینه های اسمیت از 10 میلیون دلار به 20 دلار بزرگ ، سپس از 20 دلار به 25 میلیون دلار برای هر نفر قبل از اینکه به زندگی بزرگ خود “M” و “Super Size” از طریق ازدواج فرو رود ، رفت. از Jada Pinkett. او مسیر خود را به عنوان یک بازیگر چشمگیر در نمایش هایی مانند “یک دنیای متفاوت” و “نمایش Cosby” و در فیلم های بزرگی مانند “علی” ، “جیسون لیریک” ، “خطر برای جامعه” و “وو” هموار کرد. برو ، “نمایش ماتریس” ، “استاد مهره” ، “جیغ 2” ، “پهلو” و چه کسی می داند حالا چه می گوید. من شایعه ای شنیدم مبنی بر اینکه ممکن است شوهر قاره ای بخرد تا از آن به عنوان پناهگاه مالیاتی استفاده کند. وای – این به اندازه کافی بزرگ است برای لیست اوپرا! در کنار هم ، ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت نماینده حدود بیست فیلم از بهترین فیلمهای قرن بیستم و اکنون ، قرن بیست و یکم هستند. این فیلم ها معمولاً با موسیقی متن فیلم داغ نیز همراه هستند. این نمونه دیگری از روابط عمیق هالیوود با دنیای رپ / هیپ هاپ است. برای تفریح ​​، بیایید اتحادیه شاد آنها را “هالی هود” بنامیم. مراقب باشید – بیشتر سرگرم کننده در راه!

اما صبر کنید و یک دقیقه صبر کنید: قبل از اینکه عمیق تر حفر کنیم ، بیایید یک رستوران آسیایی محلی برای مقداری غذا بکشیم – برای توقف بعدی ما به آن احتیاج داریم. انگشتان من از هر روش نوشتن روی لپ تاپ می چرخد ​​، همانطور که در اینجا گوشه ی “وقت” کلاس می نشینید. نرم افزار تشخیص صدای اژدها من در هنگام نیاز به کجاست؟ در خانه که روی دسک تاپ پارک شده است – چه مشکلی!

لطفاً توجه داشته باشید که مردم در رابطه با فناوری تغییر کرده اند. نه تنها نوع نرم افزار تشخیص صدا در حالی که در میکروفون قرار دارد صحبت می کند بلکه برای من نیز خوانده خواهد شد. هنگامی که مشاور سرمقاله من خانم میللی (که به عنوان بدنام “XoxoJean” نیز شناخته می شود) نامه هایی را به نرم افزار تشخیص متن دوست خود ارسال می کند ، با گفتن “جوراب-ژان” نام خود را تشخیص می دهد. من فقط خوشحالم که او عاشق بوقلمون دودی است. طبق اطلاعات بدست آمده از دوست قدیمی من B.Brown of Bar-Red Entertainment ، نام کد نویسنده مخفی من این است: “سیگاری ستاره ترکیه”. مادر او ، خانم لیدیا ، در کنوانسیون آتلانتا و دفتر بازدید کنندگان فعالیت می کند. او و خانم ژان هنوز هم می توانند پرندگان بزرگی را بدست آورند ، تا زمانی که جوانه های طعم آنها موافقت کنند.

داده: تحول جدید به تازگی رخ داده است. صدای غرش را شنیدم. شکم من از کلیک کردن بر روی سلولهای عصبی اضافی برای استفاده از یک منبع خاص و محدود خالی است: “فکر طبیعی”. فکر می کنم من برای این مدت به دو برادرم ثروت دارم – قبض او ممکن است مرگ من تاکنون باشد!

بنابراین جوانه های چشایی شما چه می گویند؟ هرکسی که مرا بشناسد به شما خواهد گفت وقتی احساس گرسنگی می کنم عصبانی می شوم. چینی ، کانتونی ، ژاپنی ، کره ای ، مغولی ، تایلندی ، ویتنامی؛ همه شما می خواهید – من می خواهم. به علاوه ، ما قرار است با عده زیادی از مردم روبرو شویم و برخی از آنها نیز ممکن است گرسنه باشند. امروز احساس نمی کنم نقاشی را به اشتراک بگذارم ، بنابراین با پول نقد روزانه خود می خرم. بنابراین پیش بروید و کرم (لوایح کشور) را در جیب خود نگه دارید.

با توجه به برنامه سفر ، یک گروه رنگارنگ ذکر شده که قادر به گردش محافل اطراف “همزاد فیل” است که حاوی حرف “WTC” حک شده در ذهن سازندگان آن است. این می تواند به معنای مشکل باشد ، زیرا مقالات می گویند که آنها نوعی “قبیله” هستند. اما تا زمانی که “K” در ترکیب وجود نداشته باشد ، من خوب هستم. من نمی دانم که آیا آنها یکسان هستند؛ شما می دانید که بعضی ها بدون ملاقات با کسی ابتدا می توانند چه بگویند. شاید اگر همه غذاهای حاوی منطقه را بخوریم ، همه ما می توانیم ترکیب کنیم و “فقط به توافق برسیم”. در کویر پاپ کورن تند خواهیم داشت. (شاید بتوانید طی یک دقیقه با این کار کنار بیایید – یادآوری می کنم.) هم آسیا و هم خاور دور به خاطر غذاهای خوشمزه و انواع مختلفی از محرک های فرهنگی مشهور هستند. در مورد توقف بعدی ما ، خواهید دید که فرهنگ هایی از حاشیه اقیانوس آرام نمایش های جالب توجهی در مورد سرگرمی مصرف کننده ای که تولید می کنند نیز دارند.

مانند غربی ها ، غذا و سرگرمی آسیایی درست مانند پاپ کورن و فیلم ها پیش می رود. یک شبکه آمریکایی آن را “شام و فیلم” می نامد. بسیاری از کلیک های معروف شامل مواردی است که به عنوان “فیلم های اکشن” شناخته می شوند. بسیاری از عوام فیلم از فیلمهای اکشن در مورد نابودی جهان ، تهاجم های فرازمینی ، جاسوسی ، مقامات کج دولت ، پلیس کثیف ، بند ناف اسلحه ، تملک ، باندها و مافیا لذت می برند. به طور خلاصه ، این مضامین و شخصیت ها مطالب موضوعی خوبی را برای داستان هایی درباره وقایع انقراض و عالم اموات تشکیل می دهند. گاوبازی های فیلم به فیلم های اکشن بسته بندی شده با انفجارها ، صحنه های طاقت فرسا ، عکس های هوایی ، توالی های جنگی ، جنگ دستی به دست و سلاح های پیشرفته منتقل می شوند. می دانم صحبت از سلاح های پیشرفته ، وو تانگ کلان از نیویورک از یکی از آنها به عنوان آرم استفاده می کند. آنچه به نظر می رسد یک دیسک مدور است ، با یک تیغه تیز ، تندرست / دیسک در واقع “W” در وو تنگ است. با این حال ، با نگاه کردن به اسلحه ، فکر نمی کنم به احتمال زیاد یک روز صبح از خواب بیدار شوم که فکر می کنم یکی از این موارد را قطع کنم. شروع کنید

این “کارفرمایان فیلم اکشن” وجود دارند که موافق هستند که برخی از جالب ترین فیلم ها هنرهای رزمی را نشان می دهند. در دهه 70 ، ما آن را “فیلم های کونگ فو” نامیدیم. بعد از اینکه کارل کارلتون آهنگ موفقیت آمیز Kung Fu Fighting را شکست ، من برای خودم یک جفت چوب چاک درست کردم. اما بعد از اینکه چند نفر از آوارگان در قسمت پشت سر ظاهر شدند ، بازنشسته شدند. متأسفانه ، رویاهای من برای تبدیل شدن به “جنگنده هنرهای رزمی سامورایی” خرد شده است. اما این بهتر از داشتن یک باکتری کمبود بود. من به کارهای دیگر رفتم. اصولاً فیلم های هنرهای رزمی را تماشا کنید. به هر حال ، این دقیقه از بازی. اگر معامله را می دانید ، می توانید مطالعه خود را ادامه دهید. اگر نمی دانید ، ممکن است بخواهید از کسی سؤال کنید ، یک نقشه بگیرید یا خواندن را ادامه دهید. همه باهوش!

هیچ راز نیست که فرهنگ هایی مانند چین به خاطر امپراتوری های باستانی خود شناخته می شدند. آنها همچنین برای دفاع از “دارایی های ارزشمند” خود که در قلعه های عظیم و بسیار محافظت شده نگهداری می شدند ، روشی کاملاً انضباطی را توسعه دادند. هنرهای رزمی به مبارزان این فرصت را می داد که در نمایش های گاه و بیگاه از نیروی دقیق و وحشیانه به مانو مانو بروند. این اصطلاح اسپانیایی همچنین به عنوان دست به دست ، چهره به چهره ، چهره به چهره و یک جنگنده معروف است.

آموزه های تاریخی نشان می دهد که قدرتهای بزرگ معمولاً به خدا شبیه می شوند. برخی از آنها همچنین به هیولا وحشیانه ای گفته شده اند که انسان هایی مانند شیر ، ببر و خرس را می کشند. اوه کشور من – آیا می دانید سلسله های باستانی چینی بسیاری از مؤسسات یا مدارس دفاعی و دفاعی را توسعه داده اند؟ برخی بر اساس موجودی عرفانی موسوم به اژدها بنا شده بودند. با انجام همه کارها ، یکی از گروههایی که “جاده اژدها” را به رسمیت شناخت. آنها با ایجاد یک سلسله باشکوه و قدرتمند هیپ هاپ در این راه ، مدت هاست که به خاطر پذیرش باریک خود از سیستم ساخت امپراتوری های مستحکم شناخته شده اند. وو تانگ قبیله ، گروه پیشرو هیپ هاپ ، برپایه تصویر خود از یک قبیله غیرقابل انکار از نوازندگان و استعدادهای درخشان است. رئیس RZA-Twister با هماهنگی ظهور یک گروه سه نفره اصلی. یک حرکت سیاره ای کامل دنبال شد.

در ابتدا توسط هسته ای متشکل از RZA ، GZA و اواخر Ol ‘Dirty Bastard ، وو تانگ کلان ضبط صدا را بر اساس مضامین هنرهای رزمی هنگ کنگ و فیلم های سامورایی تولید کرده است. علاوه بر اشاره به پنج درصد ملت ، حرکات استراتژیک ، شطرنج و سایر مضامین موضوعی ، تأثیر سلسله های چینی باستان از طریق طایفه ای مانند رودخانه جریان داشت.

به زودی پس از سقوط اعضای اصلی دستگاه ، جنگجویان بیشتری روی صفحه پریدند. وو تنگ قبیله با 9 MCS به پایان رسید ، تا بتواند در گروه Super Hip-Hop ، تنها در GP قرار بگیرد. (اصل کلی) به عنوان تهیه کننده ، RZA بعداً با بازیگری بسیار بزرگتر شد ، اما مهمتر از آن ، آهنگسازی موسیقی متن برای موسیقی متن فیلم “Ghost Dog: The Samurai Road” Forrest Whitacker و “Kill Bill، Volume 1”. (من نمی دانم که آیا او می تواند من را با لوسی لیو و دوست 88 دیوانه اش ارتباط برقرار کند.) این فیلم ها صحنه های بسیار خوبی در محل دارند و دنباله جنگ همان چیزی است که دکتر دستور داده است. برای شروع سال 2007 ، Spike TV برخی از محتوای برنامه نویسی جدید را به نمایش گذاشت. در عید نوروز ، آنها از “افرو سامورایی” رونمایی کردند که در آن ساموئل جکسون به عنوان “یک ایدئولوژی برتر جنگی” ظاهر می شود. RZA قدرتمند و قدرتمند بار دیگر ظاهر شد و موسیقی را پخش می کند. این مخلوط در این مرحله برای من معنی داشت. اگر هنوز این اکسیرهای نوری را ندیده اید ، منتظر چه نسخه ای هستید؟

او در هنرهای رزمی در خاور دور رشد کرد ، به یک صورت یا دیگری ، خانه ای در دنیای موسیقی رپ آمریکایی پیدا کرد. شکی نیست که بروس لی اولین هنرمند جنگنده ای است که در دهه 70 از دنیای فیلم ها تأثیر پذیرفته است. آمریکایی ها مانند چاک “واکر ، تگزاس رنجر” نوریس ، جان ساکسون و برادر کاراته جیم “بلت بلت جونز” به ستاره های هنرهای رزمی کلی تبدیل شدند. حتی افسانه بسکتبال ، کریم عبدالجبار ، بخشی از این رویداد را در پروژه شخصی “بازی مرگ” بروس لی دریافت کرد. هنگامی که او به من در نخستین فیلم سینمایی رزمی با حمایت هالیوود (“وارد اژدها شوید”) پول دیوانه ای برای ستاره ارائه داد ، کاری را انجام داد که یک تاجر خونخوار انجام داد: او ترمزهای خود را روی پروژه خود گذاشت و شروع به تولید در فیلم جدید فیلم کرد.

این بزرگترین فیلم بودجه در ژانر ژانر شد و جکی چان جوان در نقش یک مرد باهوش ظاهر شد. با این حال ، مرگ ناگهانی بروس لی فصل مهمی را از ظهور حماسه ورزش های رزمی به شهرت بست ، اما رپرهایی مانند وو تانگ کلان در اولین آلبوم خود از نمونه های “Enter The Dragon” استفاده کردند و آنها یک قسمت کاملاً جدید را باز کردند. همه آخرین فیلمهای رزمی بروس لی در ادامه سخنان خود درباره این جناح فزاینده فیلم و موسیقی (به زبان ساده: سرگرمی) سخن گفتند. هنرمندان رپ شنیدند و پاسخ دادند؛ آنها “به روش شهری منحصر به فرد خود” برمی گردند “.

در تلویزیون ، دیوید کاردین در فیلم سینمایی “کونگ فو” بازی کرد. از بلژیک ، ژان-کلود ون دامم در “هنرها” نیز جایزه خود را از دست داد. در حالی که جکی چان به دنبال خرد شدن “استخوان خنده دار” با طنز کریس تاکر در “ساعت شلوغی” ، جت لی با آلیا و DMX در “رومئو باید بمیرد” (2000) جدی شد. لی همچنین دوباره با DMX در “گهواره تا قبر” (2003) همکاری کرد. فیلم جت لی چند بعدی با عنوان “یکی” ، علمی تخیلی و هنرهای رزمی را با هم ترکیب کرد. این تنها کلیک با چنین مخلوط قابل احتراق نخواهد بود. یک فیلم بلند مدت در سال 2007 با جت لی و جکی چان در حال اتمام است. تمام این فیلمهای اکشن مبتنی بر شهر حرکتهای بسیاری از هنرهای رزمی را شامل می شوند. بیشتر در راه بودند.

برای پایان دادن به این داستان در هر زمان درخواستهایی را برای من ارسال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا