دنیای وب

هالی من و ثروتهای صادقانه 3

هالیمن به هزاران نفر در سراسر جهان آموخته است که چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کنند و از طریق تجارت آنلاین مشاغل مستقر در خانه را ایجاد کنند.

او به “مادر ترزا بازاریابی اینترنتی” معروف شده است. کتاب الکترونیکی او ، صادقانه ثروتمند ، ده ها هزار نسخه در سراسر جهان فروخته است و قلب مردم عادی را که می خواهند از استرس روزمره خود رها شوند و یاد بگیرند چگونه در خانه پول کسب کنند ، به دست آورده است.

مرد هالی کیست؟

هالی بتمن یک دختر 25 ساله آمریکایی است. اگرچه هالی اصالتاً اهل ویسکانسین است ، اما در حال حاضر در چیانگ مای ، تایلند زندگی می کند. او مادر تنها پسر بچه ای 3 ساله به نام جاش است.

شاید بپرسید که چرا هالی در تایلند زندگی می کند و چگونه به یک بازاریاب برتر اینترنتی تبدیل شده است.

وقتی هالی 16 ساله بود ، این فرصت را پیدا کرد که در یک کشور خارجی دانشجو شود و تبادل دانش کند. به او لیستی از کشورها برای انتخاب داده شد. در اصل ، او زیمبابوه را انتخاب کرد.

با این حال ، پس از سرنوشت و تغییر برنامه ها ، به هالی اطلاع داده شد که او قبلا به تایلند می رود. وی در زمان حضور در آنجا به عنوان دانشجوی مبادله عاشق تایلند شد.

هالی بعداً در ارتش آمریكا در عراق ، كه روزنامه نگار ، عكاس و طراح وب بود ، به یك سرباز تبدیل شد. وی پس از چند مصدومیت و جراحی پا ، به مدت 6 ماه در بغداد کار کرد و جوانترین زنی شد که در فرودگاه DHL کار می کرد.

برخی از مشاغل دیگر که هالی انجام داده است شامل سرایدار ، دختری در اتاق رختشویی ، میزبان ، صندوقدار مک دونالد ، منشی فروشگاه حیوانات خانگی ، نگهبان امنیتی کارخانه کاغذ ، آشپز و فروشنده جاروبرقی است. جمله 4 (نشان می دهد که او خود را فروشنده بسیار بدی می داند و فقط دو دستگاه از این جارو برقی های گران قیمت را به اقوام فروخته است).

اندکی پس از ترک عراق ، هالی به تایلند بازگشت. او با یک دختر جوان برمه ای به نام Nuu که همسایه زندگی می کند دوست شد. خانواده نو از جنگ در برمه فرار کرده بودند و والدین او ساعت ها برای تأمین هزینه خانواده کار کردند. کودکان برمه ای در این شرایط معمولاً بیشتر اوقات تنها بودند. بنابراین نوو هر روز در خانه هولی بود. و اینگونه ملاقات هالی با پدر آینده پسرش – برادر نو ، یک کشاورز فقیر و سخت کوش بود.

زندگی نتیجه خود را می دهد و سرانجام هالی خود را باردار می بیند ، تنها ، اما بدون منابع مالی کافی. او نمی خواست در شغلی کار کند که به جدایی او از نوزاد جدیدش احتیاج داشته باشد ، بنابراین شروع به یادگیری تمام کارهایی که می تواند درمورد کسب درآمد آنلاین کند. او خود را در یک اتاق کوچک در خانه برادرش ، نزدیک میلواکی ، و کودک 4 ماهه خود دید.

هالی با 650 دلار در ماه برای زندگی (به دلیل کهنه سرباز معلولیت) شروع به تکمیل پول درآمد اندک خود از طریق eBay کرد.

هالی پس از یک سال زندگی در شرایط تنگ و در محله ای ناخوشایند ، به امید دریافت مزایای مسکن ایالتی که هرگز به دست نیامده بود ، تصمیم گرفت که فقط به اندازه کافی پول داشته باشد. او برای خرید بلیط برای خود و پسرش برای بازگشت به تایلند ، هر آنچه در توان داشت (حتی لپ تاپ خود را که سخت ترین قسمت آن بود) فروخت.

هالی پس از حضور در تایلند ، به یک آپارتمان ارزان قیمت نقل مکان کرد. او به یک فروشگاه رایانه استفاده کرد ، هر قسمت از کامپیوتر را که پیدا کرد خریداری کرد و از دوستی که او را لپ تاپ گذاشت پایین کمک کرد. با آخرین فن آوری بسیار فاصله داشت ، اما جواب داد.

صاحب خانه به او اجازه نمی دهد که به طور منظم یک اتصال اینترنتی برقرار کند. او مجبور شد کارتهای اینترنتی بخرد و برای شماره گیری از خط تلفن صفحه کلید ساختمان خود استفاده کند. ارتباط اینترنتی او بسیار کند بود و اغلب آفلاین بود. صفحه کلیدی که از آن استفاده می کرد فقط چهار قلم برای کل مجموعه داشت. هالی تا زمانی که ممکن باشد آنلاین خواهد بود اما به طور مکرر ارتباط خود را قطع خواهد کرد – حتی در وسط وب سایتی که روی شبکه بارگیری می شود.

به مدت چهار ماه ، هالی شبانه روز بیدار ماند – یادگیری ، آموزش و انجام هر کاری که می توانست: در مورد بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی شرکت های وابسته ، سئو سایت ، لیست های ساختمانی و غیره.

در عرض چهار ماه ، هالی درآمد اینترنتی خود را از 0 دلار در ماه به 12000 دلار در ماه افزایش داد.

در مرحله بعد ، هالی اولین کتاب الکترونیکی خود را در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین ایجاد کرد. این کار به صورت خلاصه کوتاه و خلاصه ای از چگونگی کسب درآمد آنلاین توسط هالی و چگونگی دیگران برای شروع کار انجام شد.

با این حال ، از آن زمان ، کتاب الکترونیکی هولی (و نسخه های بعدی) محبوب شد. از اوایل سال 2008 ، کتاب الکترونیکی او بیش از 25000 نسخه در سراسر جهان فروخته است. هالی هر روز زندگی هزاران نفر را تغییر داده است و تشکر و قدردانی همچنان ادامه دارد.

هالی از طریق انجمن خود و همچنین وبلاگ شخصی خود با خوانندگان کتاب الکترونیکی ارتباط تعاملی برقرار می کند. او نه تنها استراتژی ها و تکنیک های موفق بازاریابی اینترنتی را به اشتراک می گذارد ، بلکه تجربیات زندگی شخصی خود را نیز به اشتراک می گذارد.

انتظار می رود که سومین نسخه Honest Riches در اواسط آگوست 2008 منتشر شود. نسخه Honest Riches ، Honest Riches 3 در سال 2008 ، همان کتاب الکترونیکی کوتاه و ساده ای نیست که من اولین بار سال ها پیش ایجاد کردم – هنوز هم خواندن و نوشتن آن آسان است درک کنید ، اما کوتاه نیست

در 277 صفحه ، کتاب الکترونیکی Holly’s همه مواردی را که باید در مورد بازاریابی اینترنتی بدانید را پوشش می دهد ، و به سادگی و به روشی که هرکسی می تواند درک کند توضیح می دهد.

هدف هولی کمک واقعی به مردم برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی است. به عنوان بخشی از این هدف ، هدف این است که کلاهبرداران را از تجارت خارج کند. او افراد بی وجدان را که ادعا می کنند می توانند به دیگران یاد بگیرند که چگونه از طریق اینترنت پول در بیاورند اما فقط نیازهای دیگران را شکار می کنند و از آنها مالی درز می کند ، بدون اینکه چیزی در ازای آن ارائه دهد ، تحقیر می کند. به عبارت دیگر ، “گورو” های بازاریابی اینترنتی که درآمد کسب می کنند ، “بازاریابی اینترنتی” را “آموزش می دهند” ، اما به موفقیت واقعی دیگران کمک نمی کنند. هالی ، به عنوان یکی از اهداف اعلام شده در وب سایت خود ، هدف این است که این افراد را از تجارت خارج کند تا افراد صادق واقعاً موفق شوند و زندگی بهتری داشته باشند.

یکی از ویژگی های بارز هالی این است که او تلاش می کند تا در واقع به دیگران کمک کند و مطمئن شود که آنها مفاهیم مهم را درک می کنند. پیگیری نوشتن او بسیار آسان است ، و مثل اینکه فرض کند شما همه چیز راجع به آنچه صحبت می کند می دانید ، نمی نویسد. این مفاهیم و اصطلاحات جدید را خیلی ساده توضیح می دهد.

هالیمن در تاریخ جایی برای خود ساخته است. نه از طریق روابط عمومی یا روش های بی پروا ، بلکه از طریق هوش ، تلاش ، صداقت ، تمایل و توانایی های او برای کمک به دیگران.

در این روزگار ، افرادی مانند هالیمن سرمایه های قدرتمندی برای جامعه ما هستند و الگوی خوبی برای بقیه ما هستند. و در زمینه بازاریابی اینترنتی ، گرفتن کمک صادقانه و ارزشمند و گنجینه ای هنگام یافتن آن دشوار است.

از هالی متشکرم ، برای آداب و معاشرت ، انسانیت و راهنمایی شما در این زمینه در حال تغییر و تحول در بازاریابی اینترنتی و در دنیایی در حال تغییر که اکنون به شدت به آن نیاز دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا