دنیای وب

هتل باید با میهمانان نسل بعدی سازگار شود


طی این سالها ، بشر بر رفتار و تجارت هتلهای ما تسلط داشته و تعریف کرده اند. اما اکنون ، هرچه جنرال Ys و Gen Xs بیشتر بروند ، هتل ها نیاز بیشتری به درک نیازها و سبک های آنها دارند. و با ظهور رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر اصلی بازاریابی ، هتل ها باید این فناوری جدید و مهیج را که تحت سلطه ذهنیت “جوان و پیشرفته” است ، دوباره به دست بگیرند.
کنار آمدن با این تغییر برای هتل آسان نخواهد بود. ایده ها و درخواست های قوی را بیان می کند ، حتی در این زمان. به عنوان مثال ، در گذشته هتلی با چراغ های خود همیشه روشن بود. برخی از هتل های بزرگ نیز از این مفهوم به عنوان مارک تجاری استفاده می کنند. این همیشه خواسته این مرد جوان نیست: در یک محیط سرسبز و دوستانه ، این مسافران جوان ترجیح می دهند در تاریکی باشند. این جوانان دوست دارند از تاریکی لذت ببرند ، زمین را نجات دهند و چراغ ها را روشن کنند تا هر کیلو وات آن را هر شب بسوزانند. این واقعیت طعم اندکی از تغییرات بزرگتری است که خرده فروشان هتل در سراسر جهان با آن روبرو هستند. این تغییر نه تنها در نحوه فروش شرکت خود بلکه در مدلی است که شروع کرده است.
بسیاری از مسائل و تغییرات دیگر ایجاد شده توسط مسافر جوان برای تعریف تجربه هتل لوکس است. البته ، فناوری حرف اول را می زند. و نه فقط فناوری برش بلکه فناوری برش موبایل. رزرو کنید ، تورهای مجازی را مشاهده کنید ، قیمت ها (و تخفیف ها) را نه تنها از هتل ها بلکه از رقبا ببینید ، اتاق ها را به اشتراک بگذارید ، تمام وسایل الکترونیکی را که حمل می کنند بررسی کنید.
اگر این کافی نیست ، قبل از ورود مهمانان به هتل شما باید همه این فناوری وجود داشته باشد. هنگامی که آن بوت روی فرش قرار گرفت ، می خواهید آنها را در اینترنت (اینترنت منبع آزاد و آزاد) ، مرکز تجاری / فاکس کامل ، کلیدهای الکترونیکی (خود تمیز کردن) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلویزیون ماهواره ای ، Tivo ، برای دی وی دی موبایل. پخش کننده ، iPad ، مرکز iPod و صفحه مجهز به سیستم الکترونیکی. البته اطمینان حاصل کنید که این فناوری همیشه در حین استفاده خراب است! با ادامه تم سبز ، اطمینان حاصل کنید که ملافه و حوله و ملحفه و حوله تا حد ممکن سبز نیستند.
از نظر طراحی ، هتل با مبلمان ارائه شده بهتر است. طعم طراحی مدرن و قرن بعدی برتر است. اگر هتل با هتل قرن 21 یکی نباشد ، شما رزرو قرن 21 نخواهید داشت. مسافران بیشتر و مسافران با سلیقه جوان می گویند که سیستم عامل های شبکه های اجتماعی هتل را تغییر می دهند. از طراحی ، فناوری ، گرفته تا رزرو و روش های بازاریابی ، آینده هتل توسط نسل های آینده مشاهده خواهد شد.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا