دنیای وب

هدف از بازاریابی شبکه ای

در سال های اخیر ، مفهوم بازاریابی شبکه ای قبلاً مورد بررسی قرار گرفته است. بسیاری از مردم آگاه نیستند که این نوع مشاغل گاهی بدون دلیل خوبی زیر ذره بین می رود. در چند دهه گذشته چندین طرح MLM آمده و از بین رفته است ، و بسیاری از مردم بی پول مانده و از خود می پرسند که چرا باید در این شرکت ها سرمایه گذاری کنند؟ وعده کسب ثروت ، با هزاران نفر دیگر که زیر نظر شما کار می کنند ، بسیار وسوسه انگیز است. خوشبختانه ، بازاریابی شبکه ای در واقع یک تجارت مشروع است که هنوز هم فرصت های کمی را برای افرادی که به دنبال شروع کار در این صنعت هستند فراهم می کند. در این مقاله ، هدف از بازاریابی شبکه ای و این که چرا یک مدل عالی تجاری است که می توان با آن کسب و کار از خانه ایجاد کرد ، بحث خواهیم کرد.

افراد زیادی با کلاهبرداری و کلاهبرداری که سعی در پرداخت هزینه های خود و شرکت هایشان دارند ، مانند شرکت های MLM ، مشکل دارند. مانند طرح های پونزی که سالها پیش پول بسیاری از مردم را ربوده ، شرکتهایی که در واقع برنامه های هرمی هستند سال به سال پولهای بدست آمده مردم را می گیرند. تفاوت بین یک نمودار سلسله مراتبی و یک شرکت بازاریابی شبکه ای سنتی در این است که همیشه مرد در راس کسی نیست که بیشترین درآمد را کسب کند. البته ، رئیس جمهور یا بنیانگذار هر شرکتی به طور کلی بیشترین درآمد را در کل شرکت کسب خواهد کرد. با این حال ، با داشتن وثیقه و رهن ، بسیاری از افرادی که از خط پایین سنتی فاصله دارند ، بسته به تلاش های فردی خود ، می توانند به چیزی بیش از افراد بالای خود برسند.

وقتی به MLM نگاه می کنید ، باید بدانید که هدف این شرکت فقط ساختن خط اصلی نیست و امیدوار باشید که دیگران برای شما درآمد کسب کنند. هدف واقعی ایجاد انگیزه در افرادی است که با آنها ملاقات می کنید و افرادی که به این شرکت ها می پیوندند ، به دنبال بهبود زندگی خود از طریق این نوع مشاغل خانگی هستند. واضح است که برای همه مناسب نیست. همه افراد آماده ایجاد شغلی به این بزرگی نیستند زیرا این امر به تماس زیاد با افرادی که حتی نمی شناسید نیاز دارد. با این حال ، هنگامی که هدف این نوع شرکت ها را درک کردید ، می توانید از آن به عنوان یک کاتالیزور برای حرکت به جلو ، ایجاد تجارت خود و کمک به دیگران برای استفاده مشابه استفاده کنید.

دلیل اصلی داشتن این طرز فکر این است که در حالی که به دیگران کمک می کنید ، به خودتان نیز کمک می کنید. تمام تلاش آنها قطعاً به شما کمک خواهد کرد تا درآمد خود را بدست آورید زیرا درصدی از پولی را که در واقع می آورند بدست می آورید. به همان روشی که یک کارگزار املاک و مستغلات از کارگزارانی که تحت آن کار می کنند درآمد کسب می کند ، وامها و رهنها به همان شیوه کار می کنند و با این حال ، نتیجه نهایی می تواند به چندین هزار نفر برسد.

اکنون که از هدف بازاریابی شبکه ای و شرکت هایی که این مدل تجاری را ترویج می کنند آگاهی یافتید ، اگر خود تصمیم به انجام آن داشته باشید ، شرط لازم را برای موفقیت خواهید داشت ، به شرطی که این کار را با تهاجم انجام دهید و از استراتژی هایی که ارائه دادیم استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا