دنیای وب

هر آنچه که باید در مورد دستیاران مجازی بدانید

زمانی که استرس بیشتری نسبت به قبل دارید می توانید از یک دست اضافی برای کمک به شما استفاده کنید زیرا تجارت شما هر روز سریعتر رشد می کند. سپس در مورد استفاده از دستیار مجازی می شنوید. در این مقاله به نکات مهمی می پردازیم که باید در مورد استخدام دستیار مجازی برای کسب و کار خود بدانید.

دستیار/کارمند مجازی چیست؟
یک دستیار / کارمند مجازی دستیار حرفه ای است که خدمات راه حلی را به تجارت آنلاین / خارج از سایت شما ارائه می دهد. این می تواند شامل افراد (کار از خانه) یا یک تیم / شرکتی باشد که خارج از محل کار می کنند، به این معنی که آنها در دفتر شما نیستند اما از راه دور کار می کنند. آنها در ارائه طیف گسترده ای از خدمات مانند مدیریت رسانه های اجتماعی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، حسابداری/حسابداری، توسعه نرم افزار، بهینه سازی موتورهای جستجو، طراحی/توسعه/مدیریت وب سایت، خدمات مشتری، فروش، پردازش سفارش، ایجاد فاکتور تخصص دارند. ، بازاریابی ایمیلی، پردازش ایمیل، ورود داده ها، ایجاد سرنخ و چند مورد.

با یک دستیار مجازی چه چیزی می توانید بدست آورید؟
اکنون که درک خوبی از دستیار مجازی دارید، بیایید در مورد انواع مشاغل/مشاغلی که می توانید به دستیار مجازی خود بدهید صحبت کنیم.

پشتیبانی ادمین
این شرکت به یک دستیار پشتیبانی ادمین ماهر نیازمند است. دستیار مجازی شما می تواند از ایمیل شرکت شما، برنامه ریزی قرار ملاقات ها، ورود داده ها، ترجمه، موجودی و مدیریت کار اداری مراقبت کند. همچنین می‌توانید از آنها بخواهید که از پروژه‌های دیگری که نمی‌خواهید مراقبت کنید، مراقبت کنند. خوشحال خواهید شد که بدانید اکثر دستیاران مجازی در برنامه های MS Office متخصص هستند و در کامپیوتر مهارت دارند و همین امر باعث می شود تا بر پلتفرم خود مسلط شوند.

جستجوی آنلاین
دستیار مجازی شما ممکن است بهترین فرد برای کارهای مرتبط با تحقیق باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، آنها در برنامه ها و رایانه ها مهارت بالایی دارند، آنها اطمینان حاصل می کنند که داده های جمع آوری شده دقیق و قابل ارائه هستند. آنها کارشناسان مایکروسافت اکسل هستند و داده های شما را واضح و قابل درک می کنند. قبل از ارسال یک کار جستجوی آنلاین به دستیار مجازی خود، مطمئن شوید که دستورالعمل های واضحی در مورد شغل برای آنها ارسال کرده اید.

جستجوی سفر
از آنجایی که دستیاران مجازی به خوبی در مورد رشد ابزارهای جستجوی سفر در سایت یاد گرفته اند، می توانند منبعی عالی برای رزرو پرواز، یافتن هتل، و برنامه ریزی سفرها یا کاری یا تفریحی باشند. هنگامی که یک دستیار مجازی برای برنامه ریزی کار دارید، فقط بنشینید و استراحت کنید، او همه چیزهایی را که باید در نظر گرفته شود تا سفر شما بدون دردسر باشد، انجام می دهد، آنها همچنین می توانند با مسائل سفر نیز مقابله کنند. منطقه زمانی هنگام رزرو یا جستجو برای گزینه های سفر بین المللی.

مدیریت رسانه های اجتماعی
حفظ پست ها در شبکه های اجتماعی و سایر رویدادهای رسانه های اجتماعی بسیار وقت گیر است، به خصوص برای کسانی که فکر می کنند “زمان پول است”. هر کسب و کاری باید یک برنامه رسانه اجتماعی داشته باشد تا آگاهی مردم از کسب و کار شما افزایش یابد. در حال حاضر، دستیار مجازی شما بهترین دارایی است که می توانید برای نگه داشتن پیام های خود در رسانه های اجتماعی (محتوای ارائه شده به شما) و سایر فعالیت های رسانه های اجتماعی از جمله بازاریابی استفاده کنید و می توانید وقت خود را صرف پروژه هایی کنید که درآمد دیگری ایجاد می کنند. یک کارمند مجازی می تواند از صفحات کسب و کار شما در فیس بوک، توییتر، لینکدین و سایر پلتفرم های رسانه اجتماعی که استفاده می کنید مراقبت کند، آنها می توانند کاربران را نظارت کنند و با آنها درگیر شوند و می توانند به شما در ایجاد شبکه کمک کنند.

بازاریابی آنلاین
از آنجایی که تقریباً در دسترس هستند، کارکنان / دستیاران مجازی می توانند به شما در ایجاد یک تجارت عالی با کمک بازاریابی اینترنتی کمک کنند. آنها می توانند تمام جنبه های بازاریابی اینترنتی/دیجیتال را مدیریت کنند. اینها عبارتند از بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو، کمپین های ایمیل، کمک به همه کمپین های بازاریابی و نظارت بر موفقیت آنها، وبلاگ نویسی (محتوای ارائه شده به شما)، حذف آدرس ایمیل خود برای اطمینان از بی عیب بودن لیست پستی شما. و خیلی های دیگر.

طراحی سایت
همه آنها در زمینه خدماتی که ارائه می دهند متخصص هستند. توسعه وب سایت یکی از کارهایی است که می توانید با دستیار مجازی خود انجام دهید. پورتال های زیادی پیدا خواهید کرد که شامل بسیاری از دستیاران مجازی تخصصی برای طراحی و مدیریت وب سایت ها با استفاده از ابزارهای آنلاین مانند وردپرس، مجنتو و غیره است. آنها همچنین در ایجاد مدل های دست ساز و کد وب سایت جدید برای کسب و کار شما عالی هستند.

خدمات مشتری
اکثر مشتریان خوشحال کلید هر کسب و کار موفقی هستند. خدمات مشتری نقش مهمی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا می کند و برای کارآفرینان پرمشغله، خدمات به مشتری یکی از عملکردهای اصلی جذب کارمندان مجازی است. شما می توانید تماس ها و ایمیل های خود را برای کارکنان مجازی خود فوروارد کنید و آنها به سوالات بعدی پاسخ خواهند داد. شرکت هایی مانند Ring Central ارسال تماس ها را به هر مکان دلخواه آسان کرده اند، که یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچک است. علاوه بر این، کارکنان مجازی شما می توانند تماس های بعدی را در صورت نیاز مدیریت کنند.

در حالت ایده آل، یک دستیار مجازی می تواند تمام کارهای اداری را که نیازی به حضور فیزیکی ندارند، مدیریت کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا