دنیای وب

هزینه ساخت برنامه رسانه اجتماعی خود چقدر است؟


مفهوم شبکه های اجتماعی دنیا را تغییر داده است. و هرچه تعداد فناوری هر روز بیشتر باشد ، مقاومت در برابر رقابت دشوارتر است. توسعه برنامه مانند هرگز رشد کرده است. کارآفرینان بیشتر و بیشتر مایل به ایجاد وب سایت های رسانه های اجتماعی یا برنامه های تلفن همراه در بازار هستند. در میان آن استعدادها ، کسانی هستند که می توانند عمیق تر شوند و ناگهان میلیاردر شوند.
سوالی که باقی می ماند این است که محبوبیت نرم افزار شبکه اجتماعی شما به چه مواردی نیاز دارد؟ و چقدر باید برای ایجاد محصولاتی مانند Facebook ، Twitter ، Instagram ، Pinterest و غیره هزینه کنید؟ با این حال ، قبل از مراجعه به بهترین شرکت توسعه دهنده برنامه های تلفن همراه با قیمت ، باید دلیل آن را کاملاً بفهمید. به عنوان مثال ، ویژگی های اصلی آن ، دکوراسیون ، ساخت صحنه و غیره در اینجا چند روش وجود دارد:
مخاطبان خود را بشناسید – می خواهید از چه کسی مراقبت کنید؟ کاربران نهایی خود را بشناسید و سعی کنید آنچه را که آنها نیاز دارند کشف کنید. دلخوری مخاطب متوسط ​​را ببینید و چیزی ایجاد کنید که مخاطب بیشتری را به خود جذب کند. به عنوان مثال ، وقتی پدر و مادرش خسته شدند و اسنپ چت حساب فیس بوک او را ترک کرد ، اسنپ چت با نام مستعار ناشناخته ای مواجه شد و مردم از پیام ناپدید شده خجالت نمی کشند. تحقیقات زیاد و چند مصاحبه این کار را انجام می دهد. با این حال ، به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است کمی گیج کننده باشد. اما نترسید که طرد شوید
زمینه مناسب را در نظر بگیرید – آیا می خواهید وب سایتی ایجاد کنید؟ سوال بعدی برای کاربران iOS یا Android؟ تصمیم شما به انتخاب شما در بازار هدف بستگی دارد. با این حال ، توسعه نرم افزارهای مبتنی بر وب زمان کمتری نسبت به نرم افزارهای تلفن همراه به طول می انجامد. اگر دو نسخه برنامه را در نظر دارید. پیشرفت در زمینه های دیگر هنوز به زمان بیشتر و البته بودجه بیشتری نیاز دارد. برنامه های اندروید 40٪ کد بیشتری نسبت به سیستم عامل های بومی دارند و نیاز به 30٪ زمان توسعه بیشتر از iOS دارند. استخدام بهترین توسعه دهندگان نرم افزار و سایر مناطق در آمریکای شمالی هر ساعت 150 دلار و هر ساعت 30 تا 50 دلار از هند و اروپای شرقی هزینه دارد.
تجربه کاربر مهم است – اگر برنامه آسان و چشم نواز باشد ، ممکن است برای برنامه شما جذاب باشد. فرم و برنامه باید جداگانه توضیح داده شود. با بی شماری برنامه ها در تعقیب فروشگاه های برنامه ، در صورت خرابی UX ، مردم دیگر از برنامه شما استفاده نخواهند کرد. از طراح خود بخواهید تا از ساختار – مش سیم – نمونه اولیه مراقبت کند و در آخر قوانین و مهارت ها را اضافه کند. برای داده های سازمان یافته ، با یک پایگاه داده MySQL یا PostgresSQL که به خوبی پشتیبانی می شود شروع کنید. فیس بوک ، توییتر و غیره نیز از آن استفاده می کنند.
ویژگی های برنامه شما – توابع اساسی برنامه مانند ثبت آسان ، کاربران می توانند اطلاعات شخصی را اضافه ، ویرایش و حذف کنند ، اطلاعات شخصی و وضعیت شخصی شما را مدیریت کنند ، دعوت نامه ها با یک کلیک ، وارد کردن ، نوار جستجو و بسیاری دیگر از الگوریتم های هشتگ و کلمات کلیدی ، گزینه های جدید تماس با کاربر ، پیامرسانی سفارشی ، خبرنامه ، کمک چند زبانه ، رسانه محتوا ، ابزارهای بی درنگ ، برچسب گذاری جغرافیایی و غیرههزینه و ارزش بازار – هزینه توسعه باید به پیچیدگی ، اندازه و کاربرد برنامه شما بستگی داشته باشد. با این وجود ، دو جنبه اصلی وجود دارد که باید تعریف شوند: ساعات مورد نیاز و نرخ ساعتی. در اینجا چند تخمین قیمت ذکر شده در The Next Web وجود دارد:

برنامه هایی مانند توییتر: 50،000 تا 250،000 $
کلون اینستاگرام: 100000 تا 300،000 دلار
پیام رسان واتس اپ: 125،000 تا 150،000 $
Pinterest: 120،000 دلار یا همین حدود
Snapchat: 75000 – 150،000 دلار
انگور: 125000 و 175،000 دلار
وقتی زمان آن فرا می رسد ، ساخت MVP برای یک برنامه رسانه های اجتماعی ممکن است 2-4 ماه طول بکشد. بیشتر شرکت های توسعه بین 15 تا 20 هزار دلار پرداخت می کنند. گفته شد ، در اینجا تخمین دیگری از طول عمر ساخت یک برنامه شبکه اجتماعی وجود دارد:

اندروید: 500 ساعت
iOS: 400 ساعت یا بیشتر.
زمان بازگشت: تقریباً 500 ساعت.
UX / UI: حدود 200 ساعت.
QA: حدود 230 ساعت
PM: حدود 150 ساعت.
زمان کل: حدود 1400 ساعت. برای سیستم عامل ها
برای برنامه های بومی پیشرفت معمولاً 10 هفته و پیشرفت نهایی 8 هفته طول می کشد. با این حال ، همه برنامه ها نیازی به backend ندارند و فقط از آن برای کاهش زمان توسعه و پیچیدگی های مرتبط استفاده می کنند.

به عنوان یک کارآفرین مشتاق ، شما می خواهید تقاضا در بازار ایجاد کنید و چیزی خارج از جعبه ایجاد کنید تا به این تقاضا پاسخ دهید. این احتمالاً همان کاری است که مارک زاکربرگ در ادامه انجام خواهد داد. اما پس از برخی تحقیقات فعال در بازار ، در مورد ایده ها ، نیازها و بودجه خود تصمیم بگیرید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا