دنیای وب

هشداری در مورد خوش شانسی انسان مقدس

من عاشق کتاب الکترونیکی هالیمن در مورد نحوه کسب درآمد اینترنتی هستم و اگر مجبور شدم به گذشته برگردم و دوباره آن را بخرم ، این کار را می کردم. یا … خوب ، اعتراف می کنم. من قطعاً عاشق کتابش هستم.

پس چرا باید هشدار نوشت؟

اول از همه ، ممکن است از خود بپرسید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. هالی کیست ، و کتاب الکترونیکی چیست؟

هالیمن یک مادر تنها است و در اواسط بیست سالگی جانباز بازنشسته “معلول” است. (من نمی دانم که معلولیت او چیست ، او به نظر من بسیار سالم و قوی است و شما باید او را ببینید) او یک آمریکایی است که به همراه پسر کوچکش جاش در تایلند زندگی می کند.

در وب سایت خود ، او داستان چگونگی درآمد خود را از 0.00 دلار به 12000 دلار در ماه می گوید. به عبارت دیگر ، تقریباً از هیچ چیز شروع نشده است ، اما اکنون آنلاین می کشد و از خانه کار می کند.

هالی کتاب الکترونیکی نوشته است که به همه می آموزد چگونه از خانه برای کسب درآمد در اینترنت کار کند. این چیزی است که حتی یک مبتدی نیز می تواند آن را درک کند. وقتی اولین بار آن را خواندم ، کاملاً بی خبر بودم – نه فقط در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین ، بلکه به طور کلی در اینترنت. من واقعاً نمی دانستم وب سایت چیست.

اگر نام “احمق ثروتمند” را شنیده اید ، شاید نام هالی را شنیده باشید. هالی در ابتدا کتاب الکترونیکی Rich Jerk را خواند ، اما بعد از آن کتاب خود را با شعار “No Thank You Rich Jerk – صادقانه ثروت!” نوشت. هالی راه های صادقانه و اخلاقی را برای کسب درآمد آنلاین تبلیغ می کند که برای دیگران نیز موفق و سودمند است. به عبارت دیگر ، این کار به شما یاد می دهد که با ارائه خدمات و محصولات به افرادی که به آنها کمک می کنند ، درآمد کسب کنید. این به شما نمی آموزد که مردم را با پول خود گول بزنید. افرادی که از این طریق کار می کنند در آخر همیشه پیروز می شوند.

ضمانت بازگشت پول و قیمت پایین کتاب الکترونیکی وی یکی از دلایل آسان بودن خرید کتاب الکترونیکی وی و تجربه آموختن چیزهایی است که وی آموزش می دهد.

هالی همچنین یک انسان است

کتاب الکترونیکی هالی نحوه کسب درآمد آنلاین را به مبتدیان آموزش می دهد. این روش شامل روشهایی در مورد نحوه کسب درآمد بدون پول نقد اولیه ، نحوه کسب درآمد از طریق تبلیغ محصولات دیگران ، نحوه استفاده از تبلیغات برای کسب درآمد در وب سایت یا وبلاگ خود (و حتی نحوه انجام آن به صورت رایگان) و نحوه نوشتن و ارسال مقالاتی است که منجر به درآمد آنلاین می شود. ، نحوه ایجاد اولین وب سایت خود و موارد دیگر. و کتاب الکترونیکی وی همچنین پر از لینک به وب سایت ها و نرم افزار است که صدها ساعت شما را در خارج شدن از سکوی پرتاب نجات می دهد. و او پاداش های زیادی دریافت می کند.

بنابراین چه اهمیتی دارد؟

خوب ، هنگامی که من برای اولین بار این مقاله را نوشتم (سالها پیش) ، دو نکته در کتاب الکترونیکی او وجود داشت که وی روشهایی را برای کسب درآمد آنلاین پیشنهاد کرد که هنگام نوشتن آن قابل استفاده باشد. اما زمان کمی تغییر کرده است ، بنابراین دو نکته وجود داشت که من فکر کردم مردم باید بدانند.

با این حال ، کتاب الکترونیکی Holly’s بررسی شده است و حتی این نکات به خوبی روشن شده است.

بنابراین هیچ اخطاری وجود ندارد. در واقع ، من اخیراً یک نسخه 2008 از کتاب الکترونیکی هالی. هنوز منتشر نشده است ، اما هالی آن را برای من ایمیل کرد.

این یک گنجینه مجازی است. (اتفاقاً ، وقتی نسخه جدید را منتشر می کنم ، احتمالاً در اواسط آگوست 2008 قیمت افزایش خواهد یافت. اما اگر نسخه فعلی را با قیمت پایین فعلی خریداری کنید ، وقتی نسخه آن را می گیرید ، نسخه ای از آن را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد).

Holly’s 2008 Honest Riches III شامل 277 صفحه از اطلاعات آسان خوانا است. هر آنچه در مورد بازاریابی اینترنتی باید بدانید تحت پوشش قرار گرفته است. آنچه هالی را از دیگران متمایز می کند این است که او از اصطلاحات ساده استفاده می کند و خیلی واضح مسائل را توضیح می دهد هر کسی قابل درک است من توضیحات ساده ای برای مفاهیمی یافتم که مدتها بود بدنبال آنها می گشتم.

وی همچنین همه چیزهایی را که برای درآمدزایی آنلاین ضروری است توضیح می دهد تا بدون هیچ اتلاف وقت در گیجی و اشتباهات مهلک ، در مورد برداشتن هر قدمی که لازم است روشن باشید. هالی دستورالعمل ها و روش های گام به گام را به شما ارائه می دهد تا بتوانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید و به اهداف خود برسید.

اگر فقط یک چیز برای خرید امرار معاش آنلاین (و بیشتر) برای خریدن شما در زندگی وجود داشته باشد ، می توانم صادقانه بگویم ، این کتاب الکترونیکی است. به عنوان یک قاعده کلی ، من محصولی را در زمینه بازاریابی اینترنتی که از آن استفاده نکرده ام و دوست ندارم تبلیغ نمی کنم. مقدار زیادی زباله با کیفیت پایین (یا بدتر) در آن وجود دارد.

من از برخی افراد شنیده ام که آیا هالی شخص واقعی است یا نه. هالی یکی از دوستان من است. من به او یاد دادم که شعر بگوید.

یکی از مواردی که وی را در میان مردم متمایز می کند ، تمایل وی برای کمک به مردم است. بارها و بارها ، او می بیند که تمام تلاش خود را می کند تا به افرادی که می خواهند موفق به کسب درآمد آنلاین شوند ، کمک و مشاوره بیشتری ارائه دهد.

با این اوصاف ، کتاب الکترونیکی Holly’s همچنان بهترین کتابی است که من می دانم ، برای آموزش نحوه درآمدزایی آنلاین به مبتدیان.

اگر می توانم خریدی در این زمینه انجام دهم ، این کتاب Holi eBook است. بدون آن ، من هنوز در گیجی شنا می کردم ، یا مدت ها قبل منصرف شده بودم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا