دنیای وب

هفت شرط ضروری برای یک شرکت بازاریابی شبکه ای موفق

بازاریابی شبکه ای در چند وقت اخیر در حال افزایش است. تقریباً هر محصول یا خدمتی که قابل خرید و فروش باشد از طریق مدل تجاری MLM به بازار عرضه می شود. اگرچه این صنعت معمولاً خود را به عنوان راه حلی برای رونق مالی برای همه معرفی می کرد ، اما این واقعیت همچنان پابرجاست که بسیاری از وامها و وامها مدت زیادی دوام نمی آورند و بسیاری از توزیع کنندگان به دلیل عدم موفقیت شرکت MLM ، رویاهای خود را در مورد آزادی مالی از بین می برند. آنها تمام امید خود را به آن گذاشته اند.

اگرچه درست است که بسیاری از شرکتهای MLM موفق نمی شوند ، اما واقعیت این است که بسیاری از شرکتهای بازاریابی شبکه ای نیز وجود دارند که آزمون زمان را تحمل کرده اند.

این مقاله هفت عامل اساسی را برای موفقیت یک شرکت بازاریابی شبکه ای بررسی می کند. مشاهدات و تحقیقات من تأیید می کند که اکثر شرکتهای پر رونق MLM هر هفت م componentsلفه عملکرد شرکت خود را دارند ، در حالی که شرکتهایی که شکست می خورند یا همه یا برخی از الزامات مهم را از دست می دهند.

برای شما مهم است که قبل از اینکه این همه اشتیاق و وقت را در شرکت سرمایه گذاری کنید ، فرصت MLM خود را برای این نیازهای اساسی و اساسی بررسی کنید..

شماره 1. یک MLM خوب باید دارای یک وب سایت متقارن عالی با یک صفحه جذب سرب باشد که به طور خاص برای شرکت بازاریابی شبکه شما طراحی شده است

این جز component غیرقابل مذاکره در تمام شرکتهای موفق MLM است. در بازار جدید رقابتی ، اگر فرصت شغلی شما سایتی تکراری با صفحه پاسخگویی با سرویس پاسخگویی خودکار موثر فراهم نکند ، احتمالاً مدت طولانی وجود نخواهد داشت. روزهایی که توزیع کنندگان مجبور بودند این ابزارها را جستجو و خریداری کنند ، گذشته است. این باید بخشی از آنچه شرکت از ابتدا ارائه می دهد باشد وگرنه ممکن است فرصتی برای رقابت در آینده نداشته باشد.

شماره 2. MLM خوب باید یک گزارش یا بروشور رایگان داشته باشد که برای فرصت های شرکت بازاریابی شبکه ای شما طراحی شده باشد

این گزارش یا بروشور باید ویژگی ها و مزایای پیوستن به یک فرصت MLM را توضیح دهد. این برنامه باید بر پشتیبانی و جذب منابع موجود برای توزیع کنندگان جدید تمرکز کند. گزارش / بروشور محصولات این شرکت را توضیح می دهد و برنامه جبران خسارت باید شامل گواهی نامه های افراد موفق در شرکت باشد.

شماره 3. یک سیستم MLM خوب باید دارای سیستم ردیابی ایمیل باشد

واقعیت این است که اکثر افراد بلافاصله پس از تصمیم به بررسی فرصت یا گزارش شما اقدامی نمی کنند. اکثر افراد باید قبل از هر اقدامی حداقل 7 بار یک پیام بازاریابی ببینند. بنابراین یک شرکت MLM خوب باید یک سیستم ردیابی برای پاسخگویی خودکار به ایمیل هایی داشته باشد که دائماً از طرف شما مشتریان بالقوه را بازاریابی می کنند. این ایمیل ها باید بصورت تخصصی انجام شود و حاوی کپی فروش سخت باشد.

صفحه Lead Capture این شرکت آنها را به پاسخگوی خود هدایت می کند و سپس به صورت برنامه ریزی شده و بدون نیاز به انجام کاری ایمیل های پیگیری دقیق را برای مشتریان بالقوه ارسال می کند. این امر بعداً به عنصر اصلی همه شرکتهای موفق بازاریابی شبکه تبدیل شده است.

شماره 4. یک شرکت خوب باید یک سیستم بازخورد مداوم داشته باشد که از ترس از دست دادن استفاده می کند

تحقیقات نشان می دهد که بیشتر افراد از ترس ضرر نسبت به خرید به دلیل احتمال سود ، خرید می کنند. یک سیستم شرکتی خوب این نگرانی را ایجاد می کند که اگر به روزرسانی نکنند برای همیشه کارمزد خود را از دست می دهند. همچنین به آنها نشان می دهد که اگر اکنون اقدامی نکنند عواقب مالی منفی به دنبال دارد. مفهوم ترس از ضرر باید جزئی جدایی ناپذیر در سیستم ردیابی ایمیل باشد.

# 5. شرکت شما باید محصول یا خدمات خوبی داشته باشد که مردم واقعاً خواهان آن هستند

در حالی که افراد به دلیل آرزویشان برای کسب درآمد به MLM ها می پیوندند ، این محصول برای ادامه کار در طولانی مدت باید همچنان خوب باشد. این باید یک هدف مفید باشد که تقاضای واقعی را برآورده کند و حتی اگر برنامه جبران خسارت نیز ضمیمه نشود باید بتواند به فروش برسد.

در حقیقت ، اگر MLM شما این م componentلفه خاص را نداشته باشد ، 100٪ احتمال دارد كه دولت آن را به عنوان یك طرح هرمی معرفی كند. خود محصول باید از ارزش خوبی برخوردار باشد و توزیع کنندگان باید بتوانند از آن لذت ببرند حتی اگر هنوز درآمد قابل توجهی ندارند.

شماره 6. یک شرکت MLM خوب باید پشتیبانی گسترده ای از توزیع کنندگان خود داشته باشد

بسیاری از افراد علاقه مند به کسب درآمد با MLM هستند اما آموزش کافی ندارند. یک شرکت خوب باید بتواند آموزش و پشتیبانی منظم را ارائه دهد.

بسیاری از افرادی که این روزها به بازاریابی شبکه ای پیوسته اند ، هیچ تجربه ای ندارند و انتظارات غیرواقعی از ثروت مالی دارند. آنها باید در مورد چگونگی دستیابی به این هدف هم از طریق طرح کلی خود و هم توسط شرکت آموزش ببینند و جهت گیری مجدد کنند.

اکثر امتیازات موفق دریایی اکنون دارای یک سایت آموزش قوی هستند و فرماندهانی بسیار پرانرژی دارند که در آموزش شرکت می کنند

شماره 7. یک شرکت خوب باید یک بسته جبرانی عالی داشته باشد

بسیاری از افراد به سرعت به دنبال درآمد اضافی هستند. MLM و وام های خوب باید فرصت هایی را برای رهبران ارشد و توزیع کنندگان کوچک فراهم کنند تا بتوانند به سرعت درآمد کسب کنند. جبران خسارت نه تنها برای یک فرد معمولی باید ساده باشد ، بلکه باید به راحتی قابل دستیابی باشد.

در این روزهای تبلیغات عظیم توسط بسیاری از امتیازات و وام های رهنی در بازار انفجاری اینترنت ، مردم باید مقداری جبران خسارت را ببینند و سریعاً با آن مقابله کنند قبل از اینکه بیش از دو ماه در هر شرکتی بمانند. اگر برنامه غرامت شرکت شما پاداش شروع سریع زیادی نداشته باشد ، به احتمال زیاد توزیع کنندگان در طولانی مدت جذب آن نمی شوند و شکست می خورند. مردم دیگر آینده ای بیش از 3 ماه قبل از شروع دیدن پول نمی خرند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا