دنیای وب

هفت قانون نشکن یک کمک هزینه کوچک بسیار سودآور

Niche Marketing راهی بسیار سودآور اما واقعاً حساس برای کسب درآمد اینترنتی است. در حقیقت ، اکثر بازاریاب های تخصصی مشاغل غیر سودآور ایجاد می کنند ، زیرا آنها مناطق مناسب را برای کار انتخاب کرده اند. آنها شکست می خورند زیرا آنها واقعاً اصول دقیق و نشکن کشف بازار بسیار سودآور ، طاقچه یا Micro Niche را برای ایجاد یک تجارت آنلاین امن ، پایدار و موفق نمی دانند.

آیا با ارتقا جذاب ترین وب سایت در جهان ، از دست دادن بازدید از آن و عدم فروش ، وضعیت تبلیغ یک محصول عالی را تجربه کرده اید؟ من جواب و راه حل این وضعیت را دارم. و اگر زندگی نمی کنید ، من به شما تبریک می گویم ، زیرا با هفت قانون تخریب ناپذیر ، شما مجبور نیستید این درد و سردرد را پشت سر بگذارید. من داروی مناسب برای این اپیدمی وحشتناک و ترسناک از کار افتادن مشاغل اینترنتی را دارم.

اگر نمی خواهید یکی از همه بازاریاب های اینترنتی باشید ، باید انتخاب طاقچه ها و طاقچه های کوچک را متوقف کرده و “هفت قانون شکستنی کوچک کوچک بسیار سودآور” را شروع کنید. به جدیدترین اطلاعات بازاریابی حرفه ای موجود در اینترنت توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر یک از این قوانین زیر را دنبال کنید.

اولین قانون نشکن: باید بازار و جایگاه مشخص را تعیین کند. چرا؟ زیرا … عبارت کلمه کلیدی زبانی است که افراد برای جستجوی چیزی در موتورهای جستجو از آن استفاده می کنند. مورچه هایی که تحقیق همیشه بر اساس یک طیف خاص و در بازار نیز انجام می شود. برای یافتن آن زبان (Micro Niche / عبارت کلمه کلیدی) که مشتریان آینده شما قبلاً از آن برای جستجوی آنچه که به آن علاقه دارند ، باید یک بازار و بازار را هدف بگیرید.

دومین قانون نشکن: شما باید “دقیقترین جستجوها” را برای درگاههای دقیق انتخاب کنید. چرا؟ زیرا … بازدید کنندگان به یک وب سایت می آیند زیرا افراد در جستجوی چیزی با عبارت “کلمه کلیدی طلایی” هستند که شما برای بهبود وب سایت خود استفاده می کنید و پس از دیدن وب سایت شما در آن صفحه اول ، بر روی آن کلیک می کنند در حالی که در آن هستند. اما اگر یک عبارت کلیدی را هدف قرار دهید (وب سایت خود را بهینه کنید) که هیچ کس از آن برای انجام جستجو استفاده نمی کند ، بدین ترتیب دریافت هرگونه بازدید از موتورهای جستجو غیرممکن است.

سومین قانون نشکن: شما باید “مرتبط ترین” طاقچه های کوچک را انتخاب کنید. چرا؟ زیرا … اگر می خواهید طاقچه ای را که متخصص شکار گوزن است ، هدف قرار دهید. تقریباً غیرممکن است که هر نوع بازدید کننده با رتبه بالا در موتورهای جستجو با عبارت “تزئین کیک تولد” وجود داشته باشد. حتی اگر این کلمه کلیدی همچنان شش قانون شکستنی دیگر را حفظ کند ، بدون اینکه این یکی را حفظ کند ، مزخرف باقی می ماند و طلای خالص نیست.

چهارمین قانون نشکن: شما باید “کمترین تعداد رقبا” را انتخاب کنید. چرا؟ چون … من مطمئن هستم اگر شهر شما از قبل 20 پمپ بنزین داشته باشد ، به هیچ وجه جای دیگری قرار نمی دهید تا ببینید آیا هر یک از آنها را دارید. همین امر در دنیای بازاریابی اینترنتی نیز صدق می کند. با این حال ، در اینجا ما در مورد هزاران و حتی میلیون ها وب سایت (رقبا) صحبت می کنیم که برای تسلط بر ده نتیجه برتر موتور جستجو با همان عبارت کلیدی کلیدی طلایی در میان یکدیگر می جنگند. رقابت بد نیست ، این نشانه خوبی از یک بازار سودآور است ، من در مورد رقابت صفر صحبت نمی کنم ، آنچه که من در مورد آن صحبت می کنم یافتن چند رقبا است.

پنجمین قانون نشکن: شما باید “اصطلاح برتر جستجو” درگاه های دقیق را مشخص کنید. چرا؟ از آنجا که … اگر تعداد مشخصی از افراد با استفاده از یک عبارت کلیدی در یک ترتیب کلمه خاص به دنبال چیزی می گردند ، و تعداد دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از همان عبارت کلمه کلیدی “اما” با ترتیب کلمه “متفاوت” از گروه دیگر افراد ، چیزی را جستجو می کنند ، می تواند این تا حد زیادی عبارات جستجو در کلمه کلیدی طلایی شما را تحت تأثیر قرار می دهد و البته بر روی کسب و کار شما تأثیر مثبت یا منفی خواهد گذاشت. اکنون ، منظور ما از جستجوی عبارات این است که باید اطمینان حاصل کنیم که افراد در واقع عبارات کلمه کلیدی را که ما در همان ترتیب کلمات مشخص کرده ایم ، جستجو می کنند. جستجوهای واقعی مردم برای “تزئین کیک برای مبتدیان” همان جستجوی “تزئینات کیک برای مبتدیان” نیست

ششمین قانون نشکن: شما باید “ضعیف ترین رقبا” را انتخاب کنید. چرا؟ زیرا اگر بسیاری از افراد در جستجوی عبارت کلمه کلیدی مورد نظر ما هستند ؛ چند رقیب نیز وجود دارد ، اما 10 نتیجه برتر موتور جستجوی Google در حال حاضر برای رقبای بسیار قدرتمند مشغول هستند ، این همان وضعیت بد خواهد بود ، و شما هرگز در هر زمان در اولین نتایج ظاهر نخواهید شد ، مگر اینکه آن رقبای صفحه اول واقعاً ضعیف باشند و از بین بردن آنها آسان باشد صفحه اول از Google.

هفتمین قانون نشکن: شما باید بیشترین “حوزه کسب و کار کوچک” را انتخاب کنید. چرا؟ از آنجا که … ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم در واقع در طاقچه ها و میکروهایی که ما قصد کار با آنها را داریم درآمد کسب می کنند. تصور کنید ما شش قانون و همه موارد را کاملاً عالی نگه داشته ایم ، اما پس از بهینه سازی و تبلیغات بر اساس عبارات کلیدی ما ، درمی یابیم که فروش به هیچ وجه اتفاق نمی افتد این غم انگیز است ، درست است؟

هر یک از این استراتژی ها به طور خاص با تصاویر بسیار عالی توصیف شده است و همه چیز در وب سایت من به خوبی نشان داده شده است ، بنابراین ممکن است در عرض چند دقیقه کار را به پایان برسانید. من 7 فیلم با صفحه نمایش ضبط شده بسیار عالی دارم ، بنابراین شما ممکن است دقیقاً بدانید که چگونه این کار را انجام دهید ، و مطمئناً دسترسی فوری به هر یک از ابزارهای جستجوی تخصصی عالی و قدرتمند را که به صورت رایگان آنلاین در دسترس است ، خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا