دنیای وب

هنگام اجاره آپارتمان در دالاس ، مدارس برتر را پیدا کنید

اگر با کودکان یا نوجوانان به دالاس بروید ، سیستم های مدارس برای شما مهم خواهند بود. برای کسانی که دارای فرزندان خردسال هستند بسیار مهم است که در جوامعی با سیستمهای خوب مدرسه زندگی کنند که بتوانند آپارتمانهای دالاس را در نزدیکی این مدارس بیابند. نکته ای که شما خوشحال می شوید بدانید این است که دالاس برای مدارس کوتاه نیست ، بنابراین انواع مختلفی برای انتخاب دارید. اینها شامل 337 مدرسه دولتی ، 89 مدرسه خصوصی و 38 دانشکده است ، بنابراین مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید ، می توانید چیزی مناسب برای فرزندان خود پیدا کنید.

مکان مناسبی برای یافتن آپارتمان های دالاس با مدارس برتر در Plano وجود دارد. این حومه شامل مدارس پنج ستاره است و فضای زیبایی برای خانواده ها دارد. در اینجا نه تنها مدارس وجود ندارد بلکه آنها کالج هایی نیز دارند ، بنابراین اگر فرزندان بزرگتر نیز دارید این مکان همچنین مکانی عالی برای زندگی است. آپارتمان های داخل و اطراف این منطقه که گزینه های خوبی هستند شامل آپارتمان Tribeca است که می توانید در یادبود 8401 خط پیدا کنید. همچنین آپارتمان های والنسیا در 2501 اوهایو دکتر وجود دارد. و ولینگتون در Willowbend در 3200 Parkwood.

دومی بسیار نزدیک به دبستان صد ساله است و فرزندان شما در صورت تمایل می توانند به مدرسه بروند. آپارتمان های Willowbend مملو از خانواده ها است تا بچه های شما بتوانند در خانه ملاقات کرده و با آنها دوست شوند. La Ventura دقیقا در خیابان واقع شده است از Centennial Elementary و از اینجا می توانید بچه های خود را که در حال مدرسه رفتن هستند تماشا کنید. همچنین می توانید آپارتمان دالاس را برای اجاره در Ashley Park Townhomes پیدا کنید. این نیز در Plano یافت می شود و نزدیک به My Home Nursery است.

یکی دیگر از آپارتمان های ایده آل برای زندگی در دالاس ، آپارتمان Harvestree است. این نزدیکی مدرسه ابتدایی Hughston ، بالاترین امتیاز ، تنها نیم مایل با ماشین فاصله دارد. این آپارتمان های دالاس تعداد زیادی کودک در ساختمان دارند ، بنابراین شما دوست خواهید داشت که فرزندان شما برای مدت بسیار طولانی در خانه جدید خود احساس ناراحتی نکنند. همچنین می توانید آپارتمان های Harvestree را در پارکینگ استقلال 5401 پیدا کنید.

اگر نمی خواهید در Plano زندگی کنید یا بنا به دلایلی نمی توانید در آنجا یک آپارتمان وارد کنید ، می توانید Prosper را جستجو کنید. در اینجا یک مجتمع مسکونی ایده آل Mansions at Prosper در 880 S Coit Road است. این آپارتمان های دالاس نزدیک به مدرسه راهنمایی لورن راجرز است و اگر کار کنید ، ممکن است در راه کار خود باشید تا درایو اضافی برای شما نباشد.

دانشکده ابتدایی آرمسترانگ از 10 از 10 نمره GreatSchools.org دریافت کرده است ، فقط چند مدرسه دولتی در تگزاس وجود دارد که چنین رتبه ای را کسب کرده اند ، بنابراین می دانید که این یک مدرسه خوب است. آپارتمانهای نزدیک این مدرسه شامل The Phoenix Midtown ، The Gables Knoxbridge ، The Shelby آپارتمان ها و East Bridge Apartments است.

مدرسه ابتدایی بووی را می توان در منطقه مدرسه مستقل ریچاردسون یافت و یکی از 10 مدرسه ای است که 10 از 10 عالی در آن قرار گرفته است. آپارتمان هایی مانند Saddle Brook ، Tiburon ، Preston Greens ، آپارتمانهای Kensington و حیاط ها را در Campbell نزدیک این مدارس پیدا خواهید کرد. .

اینها فقط تعدادی از مدارس برتر رتبه بندی شده در منطقه دالاس هستند که باید هنگام جستجوی حرکت ، نقطه شروع خوبی را برای شما فراهم کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا