دنیای وب

هنگام استخدام یک توسعه دهنده وب چه نکاتی را باید در نظر بگیریم

توسعه یک صفحه وب ، وب سایت یا اینترانت را توسعه وب به صورت آنلاین می نامیم. توسعه یک صفحه وب یا وب سایت زمینه گسترده ای است و تمایل دارد جنبه های زیادی اعم از ساده یا پیچیده را پوشش دهد. این شامل ویژگی هایی از طراحی تا مدیریت محتوا گرفته تا امنیت شبکه و برنامه نویسی سرور است.

در دنیای توسعه وب ، بخش غیر طراحی مربوط به اقدام توسعه است. این شامل کلیه نوشتن ها و برنامه نویسی است. مجموعه کاملی از ساده ترین تا پیچیده ترین مراحل ، برنامه نویسی و کاربردی پوشیده شده است.

هنگامی که توسعه دهندگان وب شروع به تکامل و ایده های جدید کردند ، متوقف نشد. صنعت بصورت نمایی رشد کرده و تعداد زیادی از شرکتهای توسعه وب شروع به شکل گیری کرده اند.

با گذشت زمان ، هزینه ساخت یک وب سایت نیز کاهش یافته است ، و اکنون دریافت وب سایت توسط توسعه دهندگان به نوعی ارزان می شود.

اکنون به مهارتهایی رسیده ایم که یک توسعه دهنده وب باید از آن برخوردار باشد.

توسعه دهنده باید به زبانهای مرتبط با حوزه کاری خود مهارت داشته باشد. فرد باید در مورد Hyptext Markup Language موضوعی محکم داشته باشد که به HTML شناخته می شود زیرا اصلی ترین زبان در توسعه وب است.

صفحات وب ترکیبی از متن ، تصاویر و موارد دیگر هستند و می توانند در برچسب های زبانی مانند برچسب های HTML و XHTML قرار بگیرند. بعضی اوقات شما قصد دارید رسانه های پیشرفته تری مانند انیمیشن ها ، فیلم ها یا GIF اضافه کنید ، اینها به افزونه های تخصصی مانند Java یا Adobe Flash نیاز دارند و فقط در صفحات با برچسب های HTML قابل جاسازی هستند.

شرکت های توسعه وب معمولاً به دو گروه تقسیم می شوند که یکی از آنها بر روی کد نویسی سمت مشتری کار می کند ، که شامل طراحی وب سایت و گروه دیگر کد نویسی سمت سرور است که روی کلیه برنامه های اجرا شده در قسمت پشتی و عملکردهای صفحه وب کار می کند. بنابراین مسئولیت های توسعه دهنده وب بسته به میزان کار متنوع متفاوت است.

توسعه دهنده وب همچنین باید بداند چگونه حداکثر امنیت را برای وب سایت شما فراهم می کند. خطای ورود داده ها ، فیلتر خروجی و رمزگذاری باید توسط توسعه دهنده شما تأیید شود زیرا نقض کوچک امنیتی می تواند منجر به سوء استفاده از اسکریپت های وب سایت شما و دسترسی غیرمجاز به تمام اطلاعات شخصی شما شود. بنابراین ، توسعه دهنده شما باید در همه زمان ها ، هرگونه آسیب پذیری امنیتی که ممکن است باعث آسیب شود ، بررسی کند.

توسعه دهنده غالباً نیاز به یک بازه زمانی و بودجه دارد تا بتواند در آن کار کند. ایده ای که می خواهید ارائه دهید و نوع بازاری که شما قصد آن را دارید ، چه بصورت محلی و چه بین المللی ، باید به توسعه دهنده منتقل شوید تا کارآمد باشد.

بنابراین ، برای رشد و توسعه مشاغل خود بدون توجه به اندازه و کوچک بودن ، باید در جذب یک توسعه دهنده وب در نظر بگیرید تا به شما در ایجاد چنین سبد فروشی کمک کند که به راحتی نادیده گرفته نشود و بسیار حرفه ای به دنبال جذب مشتری بیشتر در ترافیک باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا