دنیای وب

هنگام استفاده از سئو

بخش عمده ای از تجارت ما ارائه خدمات حرفه ای سئو به مشاغل کوچک و متوسط ​​است. بنابراین ممکن است تعجب کنید وقتی می دانید که از طریق پروژه های سئو بیشتر یا نه در مورد خودمان صحبت می کنیم. یا به طور دقیق تر ، ما در مورد مشتریان خود صحبت می کنیم تا انجام سئو.

بسیاری از افراد داستان های مختلف موفقیت SEO را از طریق دوستان ، همکاران ، شرکای تجاری مشاهده می کنند ، می شنوند و می خوانند ، “سلام ، عالی به نظر می رسد. چطور می توانم از این کار در تجارت استفاده کنم؟”

مشکل سئو ، شاید بیش از هر راهکار دیگری در زمینه بازاریابی آنلاین ، این است که اغلب ابزار نادرستی برای این کار است. مهم نیست که چقدر بد می خواهید جوابگوی مشکلات شما باشد و در افزایش فروش به شما کمک کند ، این کار را کاهش نمی دهد.

بنابراین برای کمک به شما در ارزیابی اینکه آیا SEO می تواند بخشی از استراتژی کلی بازاریابی آنلاین شما باشد ، 5 دلیل وجود دارد که چرا SEO به شما کمک نمی کند.

1. محصول آرایش شما: اساس کامل سئو این است که صفحات وب خود را به عنوان سؤال مربوط به جستجوهای مربوطه قرار دهید. اگر محصول یا خدمتی که ارائه می دهید چیزی منحصر به فرد یا جزء است ، به همین دلیل ساده که هیچ کس از آن نمی داند نمی توانید از SEO سود ببرید. به عنوان مثال شرکتی است که برای اجرای برنامه بهینه سازی موتور جستجو برای “شراب سگ” به ما مراجعه کرده است. مشکل دو گانه است: شراب واقعا برای سگ شما بد است ، بنابراین هیچ کس این کلمات کلیدی را با هم جستجو نمی کند مگر اینکه به دلیل “مسمومیت سگ” باشد. دوم ، این محصول به هیچ وجه شراب نبود ، بلکه نوعی آبگوشت است که معمولاً برای تزئین کیک فروخته می شود. بنابراین ، در حالی که این محصول واقعی و کاملاً با تغذیه سگ سازگار بود ، ارتباط بین رده محصول جزء (شراب سگ) و محصول واقعی (یک افزودنی بزاق که معمولاً به آن “آبگوشت سگ” گفته می شود) خارج از محدوده سئو بود. بهترین راه حل بازاریابی که ما پیشنهاد کردیم ، یک کمپین روابط عمومی با بررسی های وبلاگ نویسان است ، زیرا محصول برای دستیابی به آن نیاز به توضیح دارد.

2. حجم جستجوی کم: بزرگترین مشکلی که ما پیدا می کنیم این است که عبارات کلمات کلیدی مربوط به محصولات و خدمات شرکت تقاضای کم دارند. هیچ کس نمی خواهد بشنود که چیزی که آنها می فروشند مورد نیاز نیست یا بزرگترین چیز از زمان نان خرد شده است. سئو نقاط ضعف در برندسازی و شناسایی محصول را نشان می دهد. گاهی اوقات SEO یک راه حل ایده آل برای نمایش یک محصول ضعیف یا کمپین مارک تجاری است که وجود ندارد. SEO نمی تواند سحر و جادو انجام دهد ، و مطمئناً نمی تواند برنامه ای را در جایی که کم یا کم باشد ایجاد کند. سئو زمانی مناسب است که شما یک محصول یا خدمات با مزایای مشخص برای شخص انجام جستجو داشته باشید ، زیرا اکثر جستجوها با “How I …” یا “How …” شروع می شوند به فرض اینکه حتی از آنها سؤال شود نیز پاسخ این سؤال باشید. . تحقیقات کلمات کلیدی فوراً این نقاط ضعف را آشکار خواهد کرد.

3. بدون تلاش پشتیبانی: بهینه سازی موتورهای جستجو در آن تلاشهای یک زمانه به طور فزاینده ای پیچیده می شوند ، اگرچه هنوز هم مهم هستند ، اما برای حفظ هرگونه موفقیت کوتاه مدت کافی نیست. با توجه به اهمیت روزافزون تأثیر رسانه های اجتماعی بر سئو ، شرکت ها برای افزایش نتایج سئو ، باید در تلاش های مداوم رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند ، زیرا همه موتورهای جستجوگر اصلی ثبت کرده اند که سیگنال های رسانه های اجتماعی وارد و خارج از وب سایت این وب سایت را تأیید می کنند. یک موضوع خاص (و مجموعه ای از کلمات کلیدی). بنابراین ، سرمایه گذاری در SEO یک گام اساسی است که باید از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی به طور مداوم تقویت شود.

4- طراحی وب سایت سئو تنظیم نشده است: اگرچه امکان تغییر طرح وب سایت وجود دارد ، اما این اغلب می تواند منجر به هزینه های اضافی شود تا بتوانید چیدمان وب سایت را تغییر دهید تا سئو آماده شود. به عنوان مثال ، مشکل شماره یک زمانی است که کلیه محصولات و خدمات در یک صفحه فهرست می شوند. به منظور انجام سئو ، هر محصول یا خدمات باید صفحه خود را داشته باشد زیرا SEO در سایت به برچسب های متا منحصر به فرد نیاز دارد ، برچسب های عنوانکلمات کلیدی و غیره یکی دیگر از موانع این است که مشتریان وب سایت های پر از فلش دارند و یا در مقابل قرار دادن متون و کلمات واقعی در سایت مقاومت می کنند ، اغلب تصاویر را ترجیح می دهند. سئو مربوط به محتوا ، به ویژه متن است.

5- نیاز به نتایج فوری: همانطور که احتمالاً گمان می کنید ، SEO می تواند مدتی طول بکشد. در حقیقت ، ماهیت شیوه های بهینه سازی موتور جستجو سعی در شبیه سازی اتصال ارگانیک و فعالیت رسانه های اجتماعی با وسایل طبیعی تا حد امکان دارد. این یعنی به آرامی ، و به تدریج. تا آن زمان ، موتور جستجو ممکن است هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا سایت شما نمایه شود و آن را به بالاترین امتیاز منتقل کند – اگر اصلاً! بنابراین اگر یک رویداد خاص دارید یا قصد دارید یک محصول یا رویداد دیگری را به موقع به بازار عرضه کنید ، سئوی بلیط شما به صدر نمی رسد. بهتر است یک کمپین تبلیغاتی با پرداخت به ازای هر کلیک یا شاید یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل با رسانه های اجتماعی انجام دهید تا اتفاقات در برنامه شما اتفاق بیفتد.

با در نظر گرفتن این پنج نکته ، SEO می تواند ابزاری بسیار قدرتمند در زرادخانه بازاریابی اینترنتی باشد. اما پایان همه چیز نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا