دنیای وب

هنگام انتخاب بهترین شرکتهای PPC به دنبال چه چیزی بگردید؟

اگر به دنبال یک شرکت بازاریابی جستجوی حرفه ای برای مدیریت فعالیت های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) هستید ، تنها نیستید. بسیاری از کارآفرینان هستند که برای کمک به توسعه و نظارت بر کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک به شرکت های بازاریابی اینترنتی روی می آورند و مزایای این کار کاملاً مشهود است.

چندین نرم افزار پیشرفته ردیابی وجود دارد که به شرکت های بازاریابی اجازه می دهد تا به مشتریان خود بگویند که دقیقاً چقدر هزینه می کنند ، تعداد بازدید از وب سایت ، تماس تلفنی و موضوعات ایمیلی را که از طریق کمپین خود دریافت می کنند. وقتی تصمیم گرفتید وقت آن است که به یک شرکت بازاریابی برای PPC مراجعه کنید ، مطمئن شوید که در بستر مناسب سرمایه گذاری می کنید. به طور کلی ، در اینجا برخی از مواردی که در میان افراد مشهور محبوب است وجود دارد شرکت های PPC.

1) شفافیت کامل را برای شما فراهم می کند: به هر دلیلی ، بعضی از شرکتهای بازاریابی درمورد نشان دادن نحوه مصرف بودجه شما ، تمام جزئیات را در اختیار شما قرار نمی دهند. هرگز یک شرکت PPC را که خواهان پرداخت ماهیانه است ، استخدام نکنید ، اما حاضر به ارائه گزارش مفصلی از بودجه کمپین شما نیست. همیشه شرکتی را استخدام کنید که گزارش کامل و مفصلی از هر پنی که برای آن خرج شده است را در اختیار شما قرار دهد.

2) آنها بیش از حد هزینه نخواهند کرد: بسیاری از شرکت ها به دلیل کمپین های مدیریت ضعیف و استراتژی های غیرحرفه ای هزینه های زیادی را برای هر کلیک دریافت می کنند. از یک طرف ، بسته های مدیریت PPC سفارشی ، پرداخت شما را برای هر کلیک کاهش می دهد و کلیک های بیشتری را برای پول شما صرفه جویی می کند.

3) این یکپارچه سازی کامل صنعت را فراهم می کند: هرچه کمپین بازاریابی شبکه جستجوی شما با صنعت شما بیشتر آشنا باشد ، نتیجه بهتری می تواند به شما بدهد. خوب شرکت مدیریت PPC این معیارها متناسب با صنعت شما را ارائه می دهد. آنها همچنین به شما می گویند که برای هر تماس تلفنی یا ایمیل شما چه مبلغی باید پرداخت کنید و نرخ تبدیل سرب چقدر است.

4) آنها یک پیوست عمیق ایجاد می کنند: تبلیغات PPC آنچه برای ساختار URL وب سایت شما بهینه شده و بازدیدکنندگان را به جای صفحه اصلی به صفحات موجودی شما هدایت می کند ، امتیاز کیفیت Google را افزایش می دهد. این نمره کیفیت بالاتر منجر به کاهش نرخ CPC می شود و این می تواند منجر به بیشتر شدن امتیاز و موقعیت تبلیغاتی برتر شود.

5) آنها تجزیه و تحلیل تکمیلی را ارائه می دهند: در این شکی نیست خدمات Google AdWords در دسترس بودن طیف گسترده ای از داده ها از طریق تجزیه و تحلیل. شهرت، آبرو شرکت های PPC این اطلاعات در مورد صفحات مختلف وب سایت ، تعداد بازدیدکنندگان و استفاده از دکمه های تماس برای عمل به شما ارائه می دهد. این تجزیه و تحلیل ها به شما کمک می کنند تا تصمیمات بهتری در زمینه بازاریابی بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا