دنیای وب

هنگام کار با یک شرکت بازاریابی وب خلاق ، انجام و انجام ندهید

دو نکته را باید در مورد کار با یک شرکت بازاریابی خلاق سطح بالا یاد کنید. اول ، این شرکت ها به خدمات خلاقانه وابسته هستند و به همین ترتیب متشکل از حرفه ای هایی هستند که در نوع خود نیز هنرمند هستند. دوم ، این شرکت ها هنوز هم در اصل شرکت های تجاری هستند – و آنها همچنین باید سود کسب کنند. مطمئناً ، چالش های خلاقانه برای شروع یک پروژه برای آنها کافی نیست.

اگر می خواهید فرصتی برای همکاری با بهترین ارائه دهنده خدمات نوآوری بازاریابی آنلاین بدست آورید ، باید با یادگیری آنچه باید انجام دهید و مشتریانی که نباید انجام دهند ، شروع کنید. این دستورالعمل ها به شما کمک می کنند تا بطور موثر در مورد قیمت ها مذاکره کنید و یک شرکت ایده آل را برای هدایت تبلیغات انتخاباتی خود رقم بزنید.

یک زاویه یا دید منحصر به فرد برای مبارزات بازاریابی خود ایجاد کنید

مطمئناً ، شرکت های بازاریابی اینترنتی عاشق مشاغل با عملکرد آسان هستند زیرا این به معنای واریز سریع به حساب آنها است. با این حال ، چنین آژانسهایی نیز توسط افراد خلاق جمعیتی تشکیل شده اند – و نیاز به انگیزه ای دارند تا هر از گاهی کار خود را انجام دهند. بعضی اوقات ، یک شرکت درجه یک آماده است تا حتی اگر بطور مکرر با شرکت های بزرگ سر و کار داشته باشد ، یک پروژه کوچکتر را نیز به عهده بگیرد – اما تنها درصورتی که بتوانید آنرا در یک مفهوم گیج کننده ارائه دهید تا روی آن کار کنید.

پرخاشگر نباشید

استحکام خوب است. این فقط نشان می دهد که شما برای رسیدن به اهداف خود مصمم هستید. با این وجود ، استحکام با پرخاشگری فرق می کند – هیچ شرکت درجه یک مشتریانی را که به طور مداوم از آنها برای جلب توجهشان سوءاستفاده می کنند قدردانی نمی کند – به ویژه هنگامی که هیچ دلیل و حقی برای این کار ندارند.

در مورد برنامه های خود خاص باشید

یک شرکت بازاریابی درجه یک اینترنتی ممکن است صاحبنظران بازاریابی باشد که با آنها کار می کنید ، اما این متخصصان فروشندگان ثروتمند نیستند. آنها می توانند یک کمپین بازاریابی را برای شما تجسم کنند ، اما آنها هرگز نمی توانند آنچه را که می خواهید با کمپین شما اتفاق بیفتد را بطور کامل و دقیق پیش بینی کنند. شما باید دقیقاً آنچه را می خواهید نشان دهید و به او بگویید ، و سپس آنها برای رسیدن به دید شما کار خواهند کرد.

زیاد درخواست نکنید

بله ، مشتریان همیشه درست هستند ، اما روش ها و روش هایی وجود دارد که از طریق آن آژانس های خلاق می توانند در صورت تمایل از همکاری با شما خودداری کنند. و اگر حرف هایی در اطراف آن وجود داشته باشد که کار با آنها دشوار باشد ، قطعاً آنها را انجام می دهند. شما باید با خواسته های خود منطقی باشید. اول از همه ، آنچه را می پردازید دریافت می کنید. بسیاری از مشتری ها تمایل دارند به دنبال درمان VIP باشند اما حاضر نیستند هزینه آن را بپردازند.

علاوه بر این ، شما ممکن است استخدام کنید اما این هیچ دلیلی برای هدایت کامل آنها به شما نمی دهد. شما نمی توانید همیشه راه خود را پیدا کنید – به ویژه اگر آنچه شما می خواهید خلاف اصول خلاق و معیارهای حرفه ای آنها باشد.

به موقع پرداخت کنید

انتظار دارید که یک بار موافقت کنید که با آنها همکاری کنید ، پیش پرداخت شما را بپذیرد. انتظار می رود که این امر نه تنها از شرکتهای متوسط ​​بلکه حتی بزرگترین آنها نیز انتظار داشته باشند. با حرکت دادن کلمه ، حتماً به موقع پرداخت کنید. اگر حساب های خود را زود یا به موقع تسویه کنید ، هیچ شرکت بازاریابی از همکاری با شما امتناع نخواهد کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا