دنیای وب

هکرهای اینترنتی می توانند با Google اشتباه بگیرند – آیا از شغل خود می ترسید؟

اگر اخیراً این اخبار را خوانده اید و همه چیز راجع به حملات هک شده بر روی برخی از سلاح های بزرگ مانند گوگل ، یاهو و ادوبی بدست آورده اید ، ممکن است نگران امنیت شرکت خود باشید. شاید فکر کرده باشید شبکه شما غیرقابل تغییر است ، بنابراین این خبر ممکن است شما را متزلزل کند. شما با توجه به مقاله ای که در اینجا وجود دارد ، دلیل خوبی دارید که اینگونه احساس کنید سیدنی صبح هرالد تعداد فزاینده ای از هکرها در حال دستکاری اطلاعات مالی خصوصی متعلق به شرکت های استرالیا هستند. واضح است که استفاده از اینترنت و اینترانت در محل کار به یک راه حل مناسب برای دستیابی به اهداف شرکت تبدیل شده است ، اما در روند نزولی ، جناح جنایی فرصت های بسیاری را می بیند.

استرالیا هدف مکرر جرایم سایبری است

Symantec ، یک شرکت امنیت داده ، گزارش داد که شرکت های استرالیا و نیوزیلند 75٪ بیشتر از میانگین جهانی نقض امنیت را تجربه کرده اند که 89٪ از شرکت های مورد بررسی در 12 ماه گذشته حداقل یک ورودی را پذیرفته اند. دزدان دریایی لزوماً به دنبال شرکت های بزرگ نیستند زیرا می توانند مبالغ زیادی را بدست آورند. آنها مانند هر دزد دیگری به آنجا می روند که مخاطرات آن کم است و می توانند به سرعت و بدون شناسایی وارد سیستم شوند و از آن خارج شوند. حقیقت این است که شما نباید در سطح خاصی از سودآوری تجاری قرار بگیرید تا هدف گذاری شوید. مشاغل کوچک تمایل دارند از امنیت فناوری اطلاعات کمتری استفاده کنند و آسیب پذیرتر کنند. به طور کلی ، هکرها به پول آسان علاقه مند هستند.

گوگل و سایر شرکتهای بزرگ معاف نیستند

تهدید همیشه مربوط به اطلاعات حساس بانکی یا مالکیت معنوی نیست. همانطور که گوگل در دسامبر 2009 کشف کرد ، موضوعاتی مانند حقوق بشر در برابر حملات سایبری آسیب پذیر است. این غول تبلیغاتی و جستجو شوکه شد که تلاش بسیار سازمان یافته ای به نام “شفق قطبی” برای هک کردن حساب های Gmail از فعالان حقوق بشر چینی انجام شده است. آنها موفق شدند فقط به دو حساب وارد شوند و نتوانستند مکاتبات واقعی دارندگان حساب را مشاهده کنند. این اقدام ، گوگل را در جایی قرار می دهد که به نظر می رسد جامعه حقوق بشر چین در مورد این حمله هشدار داده و آماده شود تا روابط تجاری با چین را پس بگیرد. مقامات گوگل دولت چین را به طور مستقیم متهم نکرده اند که مرتکب شده اند ، اما تصمیم گرفته اند که معاملات این کشور را با توجه به تلاش های خود برای محدود کردن آزادی بیان در اینترنت بررسی کنند. گوگل نگرانی خود را از امنیت شهروندان چینی و احتمال بازجویی و زندانی کردن آنها ابراز کرده است.

حداقل 20 شرکت بزرگ اینترنتی ، رسانه ای ، دارایی و فناوری در این حمله قرار گرفتند: یاهو ، ادوبی ، سیمانتک ، داو شیمیایی و نورثروپ گرومن برای نامگذاری چند مورد. این کار با تکنیکی به نام “فیشینگ” انجام شد. این مشابه حمله به 100 شرکت فناوری اطلاعات در ژوئیه 2009 است زیرا کارمندان این شرکت با پیوست های ایمیل آلوده هدف قرار گرفتند.

شرکت های کوچک و متوسط ​​از حداقل دفاع برخوردار هستند

بیشتر شرکت ها در برابر این حملات پیچیده کاملاً محافظت نشده اند. آنها از پیام های فوری و ایمیل هایی استفاده می کنند که در ابتدا بی گناه به نظر می رسند زیرا به نظر می رسد ارسال کنندگان به دوستان و همکاران قابل اعتماد هستند. پیام ها برای جلوگیری از نرم افزار ضد ویروس طراحی شده برای این برنامه ها تنظیم شده اند. واضح است که بهترین روشهای امنیت IT که سالها در متوقف کردن مهاجمان موفق بوده اند ، کافی نیستند. یک کالیبر نوآورانه از حملات که در سراسر جهان با استفاده از بدافزارهای سفارشی که بطور اختصاصی برای شرکت های انفرادی نوشته شده وجود دارد. به نظر نمی رسد هکرها در صورت ضرب و شتم نرم افزار آنتی ویروس مورد استفاده توسط شرکت های بزرگ ، بیشتر به خرج دهند. آنها همچنان با دردسر تنظیم نرم افزارهای مخرب خود را برای کارآمد بودن انجام می دهند. شرکت های کوچک که بودجه ای برای امنیت در مقیاس بزرگ ندارند ، فرصتی نداشتند. هکرها این توانایی را دارند که لپ تاپ را فقط برای یک کارمند درایو کنند و آن را به عنوان دروازه ای برای دسترسی کامل اداری به کل شبکه شرکت ها تبدیل کنند.

شرکت امنیتی ، همکاران ISec این حمله حمله به گوگل و شرکت هایی که دنبال کرده اند ، تغییرات اساسی در نحوه محافظت از شبکه های ما را توصیه می کند. آنها می گویند که ما به سادگی برای سطح پختگی که مجرمان سایبری جدید نشان داده اند ، آماده نبودیم.

داستان های هکر در اخبار استرالیا

سایت های خبری آنلاین از تأثیرات مستقیم دزدی دریایی آنلاین بر استرالیا یاد می کنند. امروز آنلاین او یک مقاله خبری در مورد هکری به نام “Ghostbuster” منتشر کرد که به عنوان پاسخی به خشونت علیه هندی ها ، شرکت های ملبورن را هدف قرار می داد. شخص مسئول این حملات در حال ارسال ایمیل های تهدیدآمیز است كه می گوید سرورهای استرالیا تا پایان نژادپرستی علیه شهروندان هندی به خطر بیفتند. این عمل به دنبال قتل یک دانش آموز 21 ساله پنجابی در ژانویه 2010 انجام شد. چندین شرکت در ملبورن هنگامی که تمام شبکه های آنها بهم ریختند آسیب دیدند.

در بخش فناوری سن گزارشی از تأثیرات هکرهای مرتبط با گروه “ناشناس” ، که به دلیل حملات خود به دانش شناسی ، در وب سایتهای دولتی مشهور است. این همان گروهی است که بطور موقت از طریق وب سایت نخست وزیر کوین راد ، منزجر شد. صبح روز 10 فوریه 2010 ، تعداد وب سایتهای دولتی کاهش یافت. این حمله علیه برنامه های دولت برای سانسور اینترنت بود. استفن كروي ، وزیر ارتباطات از اينكه شهروندان استراليا نتوانستند خدمات مورد نياز را به صورت آنلاين به دست آورند ، ناراضي بودند و از سوي هكرها احساس غير مسئولي كردند.

در سیدنی صبح هرالد یک روزنامه نگار آماری را گزارش می دهد که این کشور اکنون نسبت به استرالیا دستگاه های تلفن همراه بیشتری دارد. غیر معمولی نیست که یک فرد صاحب دو یا سه نفر باشد. افزایش استفاده از پهنای باند بی سیم ، دسترسی و راحتی مشترکان را فراهم می کند ، اما همچنین منطقه را به سمت مجرمان سایبری گسترش می دهد. در حال حاضر ، نسبت به شبکه های زمینی ، مانند هزینه برقراری تماس تلفنی ، موانع بیشتری برای هک کردن دستگاه های بی سیم از طریق اینترنت وجود دارد. با این وجود ، با پیشرفت در فناوری موبایل تا جایی که نیاز به داشتن لپ تاپ قابل تعویض باشد ، امکان هدف قرار دادن هکرها وجود دارد. دستگاه های واقعی ممکن است بی خطر باشند اما Wi-Fi ، اغلب رایگان و سریعتر برای کاربران در مکان های عمومی ، وسوسه کننده برای مجرمان سایبری است. ممکن است فکر کنید با سایتی که دارای فرودگاه ، هتل یا کافه باشد ، متصل شده اید ، اما راهی وجود ندارد که بدانید چه کسی آدرس IP را کنترل می کند که هم اکنون می تواند به همه رایانه ها یا دستگاه های تلفن همراه خود دسترسی پیدا کند. برای هکرها دشوار نیست که یک وب سایت جعلی تهیه کنید که احساس می کنید به آنها اعتماد دارید می توانند از آن برای دزدی از شبکه خود در هر زمان در آینده استفاده کنند.

میلیون ها دلار هر روز از طرف افراد و شرکت هایی که از اینترنت استفاده می کنند سرقت می شود. ما بارها و بارها درباره ویروس ها ، کرم ها و کلاهبرداری فیشینگ هشدار داده می شویم ، اما به هر حال به هر حال گرفتار شده ایم. اوضاع بدتر می شود زیرا هکرها در شکستن سیستم های منحصر به فردی که برای دور نگه داشتن آنها به کار گرفته می شوند ، مهارت بهتری پیدا می کنند. اگر هنوز هم از ضعف شبکه خود ناراحت هستید ، برای مقابله با احساس غریزی شما پرداخت می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا