دنیای وب

هیچ مجازاتی در Google برای محتوای مطلوب برای خواننده وجود ندارد

من به عنوان یک متخصص SEO درورست بارها با این سؤال روبرو شده ام: “بهترین استراتژی سئو که می توانید توصیه کنید؟ آیا ارتباط مجدد دارد؟ آیا این رسانه اجتماعی است؟ آیا بازاریابی محتوا است؟” جواب ساده این است که هیچ یک از موارد فوق. در حالی که دوباره وصل شوید ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا ، همه جنبه های بسیار مهم بازاریابی در کسب و کار شما به صورت آنلاین هستند ، تنها راه واقعی برای پیشرفت در رقابت شما ، ارائه مطالب با ارزش برای خوانندگان است. و من در مورد اصطلاحات عمومی عمومی مانند “اطلاعات مرتبط” ، “مشاوره مفید” یا “مشارکت جامعه” صحبت نمی کنم. من در مورد ارزش واقعی ، ملموس و قابل اندازه گیری صحبت می کنم که مردم می توانند در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند.

به عنوان مثال فرض کنید که شما مقاله ای در مورد چگونگی ارتقاء مشاغل خود در فیس بوک نوشتید. اکنون ، این موضوع اکنون بارها نوشته شده است. اگر در Google جستجو انجام دهید ، حداقل 245،000،000 وب سایت پیدا خواهید کرد که حاوی کلمه کلیدی “ارتقاء تجارت Facebook” است. چگونه دقیقاً با صدها میلیون وب سایت که دقیقاً در مورد همان مطلبی که می خواهید در مورد آن صحبت کنید صحبت می کنید ، رقابت خواهید کرد؟

نکته اصلی در اینجا تهیه مطلبی است که خوانندگان شما بتوانند در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند. فقط از آنها بخواهید که طرفداران خود را علاقه مند نکنند. شما باید به آنها نشان دهید که چگونه فقط از آنها بخواهید “صفحه خود را تماشا کنند”. به آنها نشان دهید که چگونه از Facebook Insights و سایر ابزارهای تحلیلی موجود برای ردیابی آمار خود استفاده کنند. وقتی خوانندگان شما به شما می گویند که مقاله خوبی نوشتید و همه آنچه را که شما گفتید به خاطر می آورند ، خوب است. اما هنگامی که خوانندگان به شما می گویند که در دو ماه گذشته به دلیل پیروی از توصیه های شما به افزایش درآمد رسیده اند ، بسیار بهتر است. این همان چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم وقتی گفتم شما باید چیزی واقعی ، ملموس و قابل اندازه گیری نشان دهید.

بنابراین چطور اینکار انجام میدی؟ در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد ، اما همیشه می توانید به پیشنهادات خود بیاندیشید:

1. حل مسئله. مگر اینکه خوانندگان شما به اطلاعاتی که مایل به باریک کردن مغز خود با چیزهای بی فایده باشند معتاد نیستند ، فقط اطلاعاتی را می خواهند که بتواند به آنها در حل مشکلاتشان کمک کند. بسیاری از آنها وجود دارد. آنها باید بدانند که چگونه می توانند پول کسب کنند ، روابط بهتری برقرار کنند ، وزن کم کنند ، محصولات بهتر خریداری کنند ، به افراد شادتری تبدیل شوند و غیره. برای هر مقاله ای که می نویسید ، یکی از این مشکلات را انتخاب کرده و روی ارائه راه حل متمرکز شوید.

2. بسیار سخاوتمند باشید. از اینکه به طور رایگان از کارها خودداری کنید نترسید ، حتی اگر فکر می کنید در ابتدا سرمایه های گرانبها را از دست می دهید. افرادی که در اینترنت هستند افراد باهوش هستند و اگر سعی می کنید محصولات خود را بفروشید یا اگر اینجا هستید که می توانید به آنها ارزش دهید ، می توانید بین این خطوط بخوانید. از قضا جالبترین وب سایتهای در پایان وب سایتهایی هستند که بیشترین سود را کسب می کنند.

3. تعامل. هدف اصلی اتصال به اینترنت شروع گفتگو است. از آن نقطه تماس ، می توانید به راحتی یک جامعه پیروان که به شما وابسته هستند را ایجاد و تقویت کنید تا اطلاعات موثق ، مفید و جالبی را ارائه دهند که بتوانند برای خودشان استفاده کنند. بنابراین وقتی شخصی با شما یک ایمیل تماس می گیرد یا وقتی مردم شروع به اظهارنظر در مورد مقاله های شما می کنند ، به آنها پاسخ دهید. با آنها موافقت کنید ، با آنها استدلال کنید (با احترام ، اگر من هم اضافه کردم) ، به سؤالات آنها پاسخ دهید ، آنها را ستایش کنید ، توصیه ای را که از آنها می خواهید به آنها بدهید. کاری را برای آنها انجام دهید. بله ، این بدان معناست که ارزش بیشتری نسبت به نوعی که تصمیم گرفتید در مقاله خود معرفی کنید ، ارزش بیشتری می بخشید.

نیازی به تسلط بر کلمات کلیدی و بک لینک نیست. هیچ جریمه ای از طرف Google در وب سایت هایی که ارزش ارائه می دهند وجود ندارد. در حقیقت ، اگر به این موضوع توجه کنید که چگونه می توانید به هر طریق ممکن به خوانندگان خود کمک کنید و کسب درآمد کاملاً از وب سایت خود را فراموش کنید ، لینک های با کیفیت بالا ، پیام های رسانه های اجتماعی و رتبه بندی های جستجوی بالا بی دردسر خواهند بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا