دنیای وب

واسال ثروتمند چیست؟

Wealthy Affiliate یک سایت عضویت در انجمن آنلاین است که در سال 2005 توسط دو بازاریاب آنلاین کارسون و کایل ایجاد شده است. جامعه برای ایجاد و توسعه مشاغل موفق بصورت آنلاین تبدیل به شماره یک شده است.

Wealthy Affiliate یک وب سایت آموزشی است که شامل یک اجتماع عظیم آنلاین است که با یکدیگر تعامل دارند و کمک و پشتیبانی می کنند.

چه کسی می تواند از دانشگاه ثروتمندان سود ببرد؟

شرکت ثروتمند ثروتمند (WA) این برنامه را در دسترس همه قرار می دهد ، از جمله کسانی که پول کافی برای پرداخت نرخ آموزش بالا ندارند یا بودجه محدودی دارند. WA دستورالعمل هایی را برای افراد با سطح مهارت های مختلف ، از مبتدی تا بازاریاب باتجربه ارائه می دهد.

چه کسی می تواند از WA بهره ببرد:

بازاریابان اینترنتی

شرکتها و شرکتهای محلی

بازرگانان آنلاین

بازاریابان محلی

افرادی که می خواهند وب سایت خود را ایجاد کنند

افرادی که می خواهند محصولات خود را بصورت آنلاین بفروشند

بازنشسته ، به دنبال درآمد اضافی

افرادی که به دنبال یک بستر میزبانی قابل اعتماد هستند

دانش آموزان

افرادی که می خواهند سرگرمی خود را به درآمد اضافی تبدیل کنند

وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت که می خواهند وب سایت خود را بهبود بخشند

کلیساهای هنرمند / گروه موسیقی / نوازندگان و غیرانتفاعی.

کدام افراد ثروتمند متعلق نیستند؟

WA یک طرح “سریع ثروتمند” نیست. WA یک برنامه MLM نیست و برای درآمدزایی از این برنامه نیازی به ایجاد خط عظیم ندارید. هیچ شرطی برای فروش خود WA وجود ندارد. شما یک شب ثروتمند نخواهید شد ، مگر اینکه یک بازاریاب ماهر باشید. این پلتفرم نحوه کسب درآمد آنلاین را به شما یاد می دهد.

این به شما در ایجاد یک تجارت آنلاین قوی کمک خواهد کرد که برای مدت طولانی ادامه یابد ، همراه با پشتیبانی مستقیم شما نیاز دارید تا ایده انجام این کار را به تنهایی نرم کنید.

هزینه عضویت در شرکت ثروتمند چقدر است؟

عضو شروع ثروتمند – رایگان.

عضویت حق بیمه – سالانه 47 یا 359 دلار.

اگر در مدت 7 روز به عضویت Premium ارتقا دهید ، زمان رسیدن ماه اول شما فقط 19.00 دلار است

بررسی اجمالی ثروتمند

انواع مختلفی از آموزش در دسترس اعضا است و همه چیز از بازاریابی ایمیل ، ایجاد لیست ، بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی کلیک ، بازاریابی مقاله ، توسعه وب سایت و آموزش فنی برخوردار است. این بانک اطلاعاتی حاوی بیش از 300 درس آموزشی است و هر ماه منابع بیشتری اضافه می شوند.

این آموزش متناسب با نیازهای هر شخص تنظیم شده و شامل موارد زیر است:

آموزش فیلم

آموزش آموزشی

کلاسهای مربوط به موضوعات خاص

سوال

دروس آموزش هفتگی مستقیم

دوره های مبتنی بر کار

در مباحث تعاملی شرکت کنید

چرا به WA نیاز دارید؟

توان مالی – معمولاً وقتی مردم همه تبلیغات را می بینند و محصولات یا خدمات مختلفی را به فروش می رسانند ، به طور خودکار وارد یک ذهنیت منفی می شوند زیرا می دانند اگر به سرعت برنده نشوند ، مبلغ زیادی را از دست می دهند. بیشتر افراد با بودجه اندکی شروع می شوند و به راحتی نمی توانند هزینه های تبلیغاتی گران قیمت یا به روزرسانی های مداوم را داشته باشند.

Wealthy Affiliate یک گزینه رایگان دارد و اعضا می توانند برنامه را بدون هیچ گونه تعهدی امتحان کنند ، به خصوص اگر مطمئن نیستند که کدام مسیر را می خواهند در بازار آنلاین طی کنند. عضویت حق بیمه با نرخ ثابت این کار را به اعضا می دهد که بتوانند با بودجه کار کنند بدون اینکه نگران جدی کار کردن فقط برای ارتقاء به سطح دیگری باشند.

همه در یک پلتفرم – برای موفقیت آنلاین ، همه ما برای اجرای موفقیت آمیز در شغل خود ، به خدمات بیشتری مانند میزبانی ، وبلاگ ، وب سایت ، محتوا یا ابزارهای مختلفی احتیاج داریم. این سرویس ها و ابزارها می توانند هنگام جمع کردن همه چیز در کنار یکدیگر ، یک هزینه گران بها دهند و کارآفرینان آنلاین و جدید و آنلاین با مقاومت ناچیز مبارزه می کنند تا وقتی سریع از اینترنت درآمد کسب نمی کنند ، به کار خود ادامه دهند. شركت ثروتمند ثروتمندانه با افزودن ابزارها و خدمات ضروری در یك بستر برای دستیابی به بازاریاب های جدید برای دستیابی به این شروع مهم ، كار بزرگی انجام داد.

سازنده وب سایت – WA به شما امکان می دهد تا از WordPress (WP) Express استفاده کنید تا وبلاگ WP پیشرفته خود را ایجاد کنید و SiteRubix آن را اجرا می کند. WordPress با ده ها قالب برای انتخاب ، به محبوب ترین پلتفرم وبلاگ نویسی تبدیل شده است. می توانید وبلاگ را در یک دامنه siterubix.com رایگان اجرا کنید یا آن را به دامنه خود پیوند دهید. SiteRubix شهرت بسیار خوبی دارد و وب سایتهای میزبان در این سرویس نسبت به سایر شرکت های هاستینگ عملکرد بسیار خوبی دارند.

آموزش و پشتیبانی – افراد جدید تجارت آنلاین قادر نیستند به تنهایی موفق به موفقیت شوند. اگر سوالی دارید ، به آنها پاسخ داده می شود! پشتیبانی مشتری پاسخگو است و به اعضای خود در هر مسئله ای که ممکن است با آنها روبرو شود ، کمک می کند. کارسون و کایل به طور فعال با اعضای شرکت می کنند تا شخصاً به سؤالات پاسخ دهند. این به تنهایی نشان می دهد که چه میزان فداکاری آنها هنگام کمک به اعضا وجود دارد.

افرادی که به هیچ وجه مدرکی در مورد درآمد آنلاین ندارند ، روزانه وارد این بازار می شوند و شبکه جهانی وب دارای برنامه های “پول درآوردن” و محصولات و برنامه های آموزشی است که بازاریاب های جدید را به اندازه کافی بد اشتباه می کند و باعث می شود افراد زیادی در کلاهبرداری قرار بگیرند. یا وعده های خالی.

ثابت شده است که بیشتر بازاریابان آنلاین موفق یک مربی یا برنامه پشتیبانی دارند که آنها را برای رسیدن به موفقیت راهنمایی می کند. این بهترین انجمن آنلاین فعال و بسیاری از روشهای ارتباطی موجود مانند؛ جعبه چت زنده ، گزینه نظرسنجی ، انجمن ، داشبورد فعال و ارتباطات میکروبلاگینگ.

هیچگونه رفتار منفی یا قضاوتی وجود ندارد همانطور که در مجامع عمومی می بینیم ، فقط مکالمات با کیفیت بالا. شما قادر خواهید بود با بازاریابان همفکر ارتباط برقرار کنید و با بی شمار مردمی آشنا شوید که یا ایده های خود را به اشتراک می گذارند و یا از یکدیگر پشتیبانی می کنند.

مکاشفه – الهام – بدون درایو ، تکمیل هر چیزی در زندگی دشوار است ، و ذکر دیگری برای شروع یک تجارت آنلاین نیست. ثروتمند وابسته ثروتمندان با تعیین اهداف و در نتیجه پاداش دادن به کسانی که به اهداف خود دست یابند با دادن چیزی ارزشمند ، دانش آموزان را با انگیزه حفظ می کنند. برای بیشتر افراد ، دستیابی به موفقیت بسیار آسانتر است وقتی که کاری برای انجام این کار دارند ، ارزش این تلاش را دارد.

وابسته ثروتمند مطمئناً شما را ثروتمند نخواهد کرد و شما را موفق نخواهد کرد. در نهایت ، تصمیم به اقدام در دست شما خواهد بود و هیچ آموزش و پشتیبانی نمی تواند جایگزین اراده آزاد باشد. قانون کاشت و برداشت این است که چگونه برداشت خود را بدست آورید.

واسال ثروتمند چیست؟

Affiliate Affiliate کسی است که با دیگران همفکر و با شرایط برای بدست آوردن و کسب ثروت قانونی نامحدود متحد می شود.

WA تمام مصالح ساختمانی را به شما می دهد ، اما بقیه به شما بستگی دارد. شروع کار همیشه سخت ترین بخش است ، اما با داشتن انگیزه درست و نگرش مثبت هیچ دلیلی برای ناکامی وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا