دنیای وب

وبلاگ بازاریابی خود را روی بازاریابی مقاله متمرکز کنید

بازاریابی مقاله با ارسال مقاله هایی که باعث افزایش تجربه نویسنده در یک محصول یا خدمات در فهرست های مختلف مقاله می شود ، کمپین های تبلیغاتی محصول را به صاحبان مشاغل و بازاریابان افزایش می دهد. در حالی که موتورهای جستجو مواد فیلتر با مطالب یکسان را تمرین می کنند تا چندین بار در صفحه نتایج ظاهر نشوند ، نویسندگان بازاریابی مقاله با ارائه فرم های مختلف همان مقاله ، در اطراف این فیلتر قدم می زنند.

موفقیت مواد بازاریابی مقاله با توجه به نحوه افزایش وب سایت در رده بندی صفحه موتورهای جستجو سنجیده می شود. هرچه سایت شما بالاتر باشد ، ترافیک بیشتری به صورت آنلاین خواهید داشت. این ممکن است به فروش بیشتر محصولات یا خدماتی که سایت ارائه می دهد تبدیل شود.

بازاریابی وبلاگ نویسی

ظاهر وبلاگ و رشد متعاقب آن تا زمان رسیدن به ابزارهای انتشار وب که امکان انتشار مطالب توسط کاربرانی که تجربه فنی با پیش نیازهای لازم برای انتشار محتوا در وب را ندارند – قابل پیگیری است – HTML یا FTP. وبلاگ ها ، در اصل اطلاعات یا سایت های بحث و گفتگو ، به عنوان یک اثر واحد شروع می شوند تا اینکه آنها چندین نویسنده شدند. ظهور سیستم های میکروبلاگینگ مانند توییتر ، به ادغام وبلاگ های چند نویسنده (MAB) در جریان اصلی اینترنت کمک کرد.

در حالی که برخی از وبلاگ ها به سادگی به عنوان یادداشت های شخصی بصورت آنلاین عمل می کنند ، اکنون بسیاری از وبلاگ ها به عنوان تبلیغ برند آنلاین برای شرکت هایی که محصولات خود را در تمام رسانه های موجود تبلیغ می کنند ، خدمت می کنند. وبلاگ ها برای دستیابی و تعامل با مشتریان هدف به ابزارهای قدرتمندی تبدیل شده اند. بازاریابی وبلاگ یک بازاریابی مبتنی بر آموزش است که اجازه می دهد تا نظرات ، تجربیات ، تجربه و مشاوره در مورد یک محصول یا خدمات خاص را به اشتراک بگذارید. وبلاگ ها قصد فروش مستقیم ندارند. آنها به تعامل و برند علاقه دارند.

مزایای وبلاگ نویسی

وبلاگ ها محصولات یا خدمات را به طور مستقیم نمی فروشند. مزایای آن در ایجاد آگاهی از برند خواهد بود. همچنین باعث ایجاد شهرت شما به عنوان یک متخصص یا مرجع در بازار هدف می شود. وبلاگ نویسی ارتباط یک وبلاگ نویس را با طرفداران خود ایجاد می کند و این یک رابطه براساس اعتماد متقابل ایجاد می کند.

وبلاگ بازاریابی نتایج خود را نشان می دهد تا یک مارک خاص از نوع محصول یا خدمات ارائه شود. طرف تعاملی وبلاگ نویسی ، آگاهی مردم را نسبت به نام تجاری تبلیغ می کند. اما مهمترین مزیت بازاریابی وبلاگ نویسی این است که همچنین ابزاری بهینه سازی موتور جستجو است که می تواند رتبه وب سایت را تا حد زیادی بهبود بخشد.

شرکت های وبلاگ نویسی ترافیک اینترنت بیشتری کسب می کنند. آنها همچنین پیوندهای ورودی بیشتری دارند و صفحات ایندکس بیشتری را در سایت های خود دریافت می کنند – که نشانگر خوبی برای یک وب سایت تجاری محبوب است.

برای ارتقاء بیشتر رتبه وب سایت خود ، وبلاگ نویسی SEO شما باید از نوشتن متمرکز بر کلید واژه استفاده کند. فقط مقالات اصلی و جالب باعث ایجاد پیوند از وبلاگ نویسان وبلاگ نویسان می شوند ، بنابراین از کلمات کلیدی باید به عنوان متن پیوند استفاده شود که به پیوند عمیق سایت شما منجر شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا