دنیای وب

وب 2.0 – بنابراین ، به هر حال هک وب 2.0 چیست؟

Buzz در سال 2004 با کنفرانس رسانه ای اوریلی در وب 2.0 آغاز به کار کرد. اکنون ، بیش از سه سال بعد ، این یکی از سو most تفاهم ترین اصطلاحات است. این اغلب برای توصیف سایت های نشانه اجتماعی ، انجمن های تعاملی و وبلاگ ها استفاده می شود. این فقط نیمی از واقعیت است. مشکل ، مانند خود وب ، این است که وب 2.0 مفهومی بی شکل و همیشه در حال تغییر است.

در حقیقت ، وب 2.0 استفاده از وب به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط دو طرفه یا روشی برای مشارکت خوانندگان یا مصرف کنندگان وب سایت در سایت است. بهترین مثالی که من دیده ام مقایسه بین Britannica Online و Wikipedia است. بریتانیکا یک منبع ثابت است ، زیرا جامع و قابل اعتماد است زیرا توسط مقامات نوشته شده و غیرقابل تغییر است. از طرف دیگر ، ویکی پدیا نقطه مقابل سخت افزار است. برای جلوگیری از تغییرات ، نه تنها از طریق ایجاد کاربر توسط کاربر ، بلکه از سوی کاربر نیز باید به صورت دستی غیرفعال شود. شاید انتظار داشته باشد که این باعث شود ویکی پدیا به منبع مرجع کمتری تبدیل شود.

در حقیقت ، ویکی پدیا منبع مرجع بهتری نسبت به عکس فرخنده آن است زیرا اگرچه ممکن است مقالات دقیق ترین نباشد ، آنها خواننده را به سمت منابع مختلف دیگری سوق می دهند که دیدگاه های متنوعی را ارائه می دهند تا یک نویسنده منفرد. تعدد منابع بسیار قدرتمند است.

وب 2.0 تکامل یافته این ایده است ، مفهوم استفاده از دانش کاربران در سراسر جهان برای ایجاد مخازن جامع و همیشه در حال تغییر که بیش از توانایی های یک نویسنده واحد است. ایجاد این دانش کافی به صورت مکالمه پیش فرضی است که Google از آن برای هدف قرار دادن تبلیغات مرتبط در صفحه استفاده می کند. DoubleClick قدیمی بدون در نظر گرفتن محتوای صفحه ، تبلیغات را به راحتی نمایش می دهد.

اما این مفاهیم چگونه می توانند به عنوان یک متخصص بازاریابی اینترنتی به شما کمک کنند؟

برای انطباق با اینترنت جدید باید طرز تفکر خود را تغییر دهید ، برای کار با آن به مکالمه بپیوندید. دیگر نمی توانید مخاطبان را در یک وب سایت ثابت احاطه کنید و به سادگی انتظار داشته باشید که آنها بمانند و به تماس شما گوش دهند. آن روزها گذشته است. در عوض ، شما باید از روش جدید برای جذب مشتریان بالقوه و تشویق مشتریان فعلی برای بازگشت استفاده کنید. شما باید مطالب ، ابزارها و رسانه های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. مشتری ها می خواهند صدا داشته باشند و مهم نیست که شما بفروشید چه چیزی را می فروشید.

این می تواند با پیاده سازی وبلاگی که می تواند در آن نظرات ارسال شود ، و به عنوان نویسنده می توانید پاسخ ارسال کنید. این می تواند با یک برنامه حرفه ای مانند یک بازی تعاملی ، امکان بارگذاری ویدیو یا صدا و مشاوره عمومی مشتری پیچیده باشد. شما باید شروع به چرخش توپ کنید – محتوای جذاب ایجاد کنید که مشتریان شما می خواهند به آن اضافه کنند. سطح محتوای مونالیزا را با رنگ های آبرنگ و نشانگرهایی که به طور پیش فرض در دسترس هستند ، در نظر بگیرید تا مشتریان شما بتوانند برای به پایان رساندن آنچه شما شروع می کنید ، ابله کنند.

اگر مشاغل کوچک شما منابع لازم برای ایجاد این مورد را ندارند ، شما گزینه دیگری دارید: به عضو محترم یک انجمن آنلاین یا چندین انجمن مبتنی بر برنامه های دیگران تبدیل شوید. آیا تجربه فروش در eBay را دارید؟ آن را آزادانه در نظرات وبلاگهای eBay که مرتباً مشاهده می کنید ، به اشتراک بگذارید. جرثقیل دست خود را می فروشید؟ کمک به والدین جوان در انجمن والدین. هر بار که پست می کنید ، پیوندی را در جایی غیر قابل مشاهده برای وب سایت خود قرار دهید (در بیشتر موارد ، قسمت امضا یا پیوند وب سایت خاص). با بالا رفتن اعتبار شخصی شما ، افراد کنجکاو می شوند. فرصت هایی برای انتقال اطلاعات مربوط به تجارت خود به مکالمات دیگر پیدا خواهید کرد. در نهایت ، فرآیند دادن و گرفتن وب 2.0 برای شما کار خواهد کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا