دنیای وب

وردس نورتون کیست؟ حقیقت در مورد مدیر عامل شرکت آسیا ، وردس نورتون

قبل از پیوستن به هر شرکت بازاریابی شبکه ای ، قطعاً باید درباره بنیانگذاران شرکت و همچنین رهبرانی که می توانند به شما در هدایت تجارت خود به سمت بالا کمک کنند ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیایید با مدیر عامل جدیدترین شرکت بازاریابی شبکه ای ASEA شروع کنیم: وردیس نورتون.

وردیس نورتون بنیانگذار ASEA به همراه جیمز جی پک است که همچنین به راه اندازی شرکت و ساخت آن در حال حاضر کمک کرد. نورتون در صنعت تازه کار نیست و در واقع بیش از 30 سال تجربه شرکتی از جمله تجربه در توسعه استراتژیک ، فروش شرکت ها و مدیریت اجرایی کسب و کار دارد.

ASEA یک شرکت نسبتاً جدید است که در صنعت بازاریابی شبکه ای در سال 2007 و بیش از 16 سال تحقیق علمی برای تولید محصولی که از مولکول های خاص برای مبارزه با رادیکال های آزاد و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می کند ، شروع به کار کرد. ASEA در بازار بی رقیب است و هنگامی که نورتون به پتانسیل این محصول پی برد ، یک برنامه بازاریابی استراتژیک تدوین کرد.

وردس نورتون ، مدیرعامل آ.س.آی مربی برخی از بهترین مدیران عامل آمریكا بوده است. سوابق و اعتبار وی بیانگر توانایی زیادی در هدایت شرکت به ارتفاعات بی سابقه است. با رهبری قوی به توزیع کنندگان مستقیم و مربیان که اهداف و تمایل آنها به توسعه یک تجارت بازاریابی شبکه ای 6 رقمی است ، ASEA پتانسیل بسیار خوبی برای رشد دارد.

قبل از پیوستن به ASEA ، خواهید فهمید که استفاده از اینترنت برای تولید هدایت و سودآوری برای مشاغل MLM ASEA ضروری است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا