دنیای وب

وردپرس را تکمیل کنید

آیا سایت های قدیمی AdSense را به خاطر می آورید که درآمدی زیادی کسب می کردند؟ خوب ، یک به روزرسانی جدید و جدید برای این مدل درآمد وجود دارد به نام autofill. AutoFill سیستمی برای ایجاد میکروبلاگینگ بسیاری است که در مناطق خاص متمرکز شده و از طریق منابع وابسته از آنها درآمدزایی می کند. این محتوا به صورت خودکار از طریق افزونه ها و فیدهای RSS به وبلاگها تقسیم می شود ، بنابراین واقعاً نوعی جریان درآمد “نقشه برداری و فراموشی” است.

نکته اصلی موفقیت در وبلاگ نویسی این است که شما باید رسانه های کوچک و دست نخورده را انتخاب کنید و وبلاگ های زیادی را ایجاد می کنید ، زیرا هرکدام فقط درآمد بسیار کمی دارند (چند دلار در روز). با این حال ، اگر شما می توانید وبلاگ های زیادی ایجاد کنید که روزانه چند دلار درآمد کسب می کنند ، نکته این است که همه این موارد روزانه مبلغ خوبی را جمع می کند.

تکمیل خودکار – چه خوب است

نکته بسیار جالب در مورد AutoFill این است که می توانید آن را تنظیم کرده و آن را فراموش کنید. شما به سادگی می توانید آن را تنها بگذارید و اجازه دهید عملکرد برای این عملکرد فراهم شود.

نکته جالب دیگر در مورد خودکارسازی این است که در هنگام استفاده از WordPress می توانید از برخی افزونه های قدرتمند وردپرس استفاده کنید تا بطور خودکار محتوای خود را به وبلاگ خود اضافه کنید. مطالبی مانند مقالات ، نظرات و فیلم ها. این چیزی است که امروز مدل وابسته blogospot ما را از سایت های قدیمی AdSense در HTML متمایز می کند. شما دائماً مطالب جدیدی را به وبلاگ های خود اضافه می کنید ، که موتورهای جستجو عاشق آنها هستند ، اما شما به طور خودکار آن را انجام می دهید – بنابراین لازم نیست هر روز محتوای جدیدی به ده ها سایت اضافه کنید.

تکمیل خودکار – منهای

البته اگر به طور خودکار از سایر منابع وب سایت به وبلاگ های خود اضافه می کنید ، پس باید راهی برای منحصر به فرد بودن این محتوا پیدا کنید. منطقی نیست که محتوای تکراری را از سایتهای بزرگتر به سایتهای طاقچه کوچک و جدید منتقل کنید. هیچ کس سایتهای شما را در جستجوی پیدا نمی کند زیرا احتمالاً از فیلتر محتوای Google رنج می برند.

مشکل دیگر وبلاگ نویسی این است که رمز موفقیت ، امکان تولید تعداد زیادی وبلاگ با کمترین زمان / تلاش است. اینجاست که پیشنهادات AutoFill وارد می شوند. شرکت هایی وجود دارند که “روش” یا “سیستم” ساخت و اجرای وبلاگ های خودکار را به شما می فروشند ، اما آنها با فروش نرم افزار مورد نیاز برای ایجاد تعداد زیادی از وبلاگ های وردپرس ، با همان تنظیمات و همین افزونه ها به طور همزمان درآمد خود را به دست می آورند. برخی آن را درمان ترکیبی می نامند. این باعث می شود ایجاد وبلاگ و زمان تنظیم شما بسیار زیاد شود.

نحوه استفاده از تکمیل خودکار

درک این نکته حائز اهمیت است که اگر شما تصمیم به ایجاد درآمد منفعلانه از بازاریابی مقالات من مثل من و بسیاری از بازرگانان آنلاین دارید ، تکمیل خودکار بلیط طلایی شما نیست! در حالی که من اطمینان دارم که بسیاری از بازاریابان وجود دارند که ادعا می کنند هزاران دلار در ماه از وبلاگ نویسی کسب می کنند – احتمالاً این شما نیستید. بیشتر افراد هم نیستند. اما چه – این منبع خوبی از درآمد منفعل است که می توانید با کمی تلاش در جلو ایجاد کنید. یک طاقچه را انتخاب کنید ، وبلاگ ها را تنظیم کنید و غیره.

چگونه می توان با استفاده از خودکار شروع کرد

ده ها کارآفرین وجود دارند که می توانند نحوه تکمیل خودکار را به شما نشان دهند ، اما اگر می دانید چگونه وبلاگ خود را در Blogger یا WordPress تنظیم کنید ، می توانید بدون آن یا هرگونه سرمایه گذاری بزرگ پول شروع کنید.

1. طاقچه خود را انتخاب کنید.

2. اطمینان حاصل کنید که می توانید با انجام یک جستجوی کلیدی کلیدی ، هک شوید

3. وبلاگ (های) جدید خود را بر روی سیستم عامل میزبان WordPress یا Blogger ایجاد کنید.

4- مطالب متنوعی را به طاقچه خود اضافه کنید. برای کمک به از افزونه های وردپرس خودکار استفاده کنید.

5- وبلاگ خود را سرمایه گذاری کنید.

6. بنشینید و بگذارید جادو اتفاق بیفتد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا