دنیای وب

وضعیت شرکت های وابسته Rockstar – چگونه می توان یک کسب و کار سهامداران موفق را ایجاد کرد؟

Rockstar Status از همان پایداری است که آخرین پدیده Day Day Killer را تولید می کند. بنابراین چه چیزی این کتاب الکترونیکی جدید را متمایز می کند؟ آیا بیشتر از همان موارد قدیمی است؟ یا آیا چیزی وجود دارد که کاملاً باید بدانید که آیا می خواهید یک پیروان موفق باشید؟ …

پاسخ بله است !!

اریک راکفلر ، نویسنده Affiliate Rockstar Status ، مدتی است که با تیم Day Job Killer همکاری کرده است و همه کارهایی را که انجام می دهد و سپس موارد دیگر را یاد می گیرد. این کتاب الکترونیکی در همان پایه ها ساخته شده است ، اما ایده های جدید زیادی را به آن اضافه می کند. با این وجود ، برخی از شکافها در سایر کتاب های الکترونیکی پر شده و تکنیک های مفصلی را به شما نشان می دهد که می تواند در موثرتر کردن تلاشهای بازاریابی به شما کمک کند.

مطمئناً ، به خواندن سلف او کمک می کند ، اما وضعیت Affiliate Rockstar تمام اطلاعات مورد نیاز شما را برای پیاده سازی هر آنچه که به شما می گوید ، به شما می دهد.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد Affiliate Rockstar بدانید:

* مجموعه کاملی از تکنیک هایی که هم اکنون می توانید برای تقویت بازاریابی خود استفاده کنید

* یک سیستم کامل اثبات شده که اثربخش است

* نحوه ایجاد یک نسخه فروش بالا و تبدیل تبلیغات برای افزایش سودآوری شما

* رویکردی منظم برای یافتن ، توسعه و موفقیت در سوله ها

* روشی جدید برای کاهش هزینه های پرداخت برای هر کلیک با استفاده از منابعی که بیشتر بازیکنان در بازار هدر می دهند

علاوه بر این ، شواهد عالی برای تحقیقات کلمات کلیدی ، پرداخت هزینه هر کلیک ، بازاریابی مقاله و سایر مواردی که برای ایجاد یک تجارت کامل نیاز دارید وجود دارد.

تنها نکته منفی که می توانم با کتاب ببینم این است که بعضی اوقات دنبال کردن آن کمی دشوار است. شما باید چندین بخش را بخوانید تا بفهمید چه گفته می شود ، اما من این را برای پرداخت بهای کیفیت اطلاعات در این کتاب قیمت کمی پیدا کردم.

باید اعتراف کنم وقتی اولین بار در مورد وضعیت Affiliate Rockstar شنیدم ، به نظر می رسید که فقط یک محصول ارزشمند دیگر برای خرج کردن پول من باشد. اما اکنون که فرصتی برای دیدن آن داشتم ، فهمیدم که او پیشنهاد زیادی دارد. اگر هیچ یک از ارسال های اخیر در بازاریابی سهامداران ، پرداخت هر کلیک و غیره را دریافت نکرده اید ، پس حتما باید به وضعیت Affiliate Rockstar نگاهی بیندازید.

حتی اگر قبلاً تعداد بسیاری از پست های اخیر را دارید ، هنوز ایده های جدید و بسیار مؤثر زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود نتایج بازاریابی خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا