دنیای وب

وعده های پشتیبانی توسط gurus! آنها شکستند!

وعده های گورو غیر قابل اعتماد هستند. چند معلم مشهور وعده های بزرگی داده اند که برنامه های آنها بهترین هستند و می توانید درآمد کسب کنید. آنها به اندازه کافی باهوش هستند که می گویند شب به پایان نمی رسد و شما باید زمان را برای کار برنامه اختصاص دهید.

یک قول عالی بزرگ این است که اگر مشکلی دارید می توانید با من مستقیماً در آدرس ایمیل من تماس بگیرید یا با کارمندان پشتیبانی فوق العاده ما تماس بگیرید اینجاست که وعده های شما شکست می خورد و شما را در سرما رها می کند. من از فریب شما توسط معلمان ظاهراً قانونی ، که نظرات خوبی از گوگل دارند ، ناراحت هستم ، اما توجه داشته باشید که در بسیاری از بررسی ها ، سیستم های پشتیبانی آنها را لمس نمی کنند.

خیر ، یک برنامه بسیار خوب ، بررسی های خوب ، راهنماهای PDF و پشتیبانی زیادی برای کمک وجود داشت. این کتابچه ها حدود 50 تا 100 صفحه طول دارند و به نظر می رسد از شما انتظار دارید که این کتابچه ها را بخوانید تا متوجه شوید که قرار است چه کاری انجام دهید. این مسخره است برای هر کسی که می خواهد از طریق 100 صفحه به عقب و جلو بپیوندد تا یک راهنمایی را دنبال کند. فایلهای PDF ایمن شده و پس از چندین بار تلاش برای پشتیبانی از طریق تماس مستقیم با ایمیل. مشکل هرگز اصلاح نشد. درخواست بازپرداخت پولی را که دریافت کردم و بعد از ساعت ها و ساعت ها وقت گمشده دریافت کردم.

No.B به طور گسترده ای توسط معلمان و سایر بازاریابان تبلیغ می شود. وب سایت وی به عنوان یکی از بهترین طراحان وب در بازار به عنوان خوبی معرفی شده است. هنگامی که با مشکلی روبرو شدید ، مستقیماً با او یا تیم پشتیبانی او تماس بگیرید و وعده های بزرگ پایان می یابد. من طی 3 هفته هشت سؤال پشتیبان برای این گروه ارسال کردم که یکی از آنها مربوط به یک موضوع حقوقی بود. به همه سؤالات پشتیبانی با پاسخ بسته پاسخ داده شد ، اما هیچ پاسخی در سایت پشتیبانی آنها ارسال نشده یا پاسخ داده نشده است. یک بار دیگر ، من خوش شانس بودم که حواس پرت نکردم و درخواست بازپرداخت کردم.

شماره C عالی عالی است. او دوست دارد جواب هر درخواستی با شما ، SHAMBO BAMBO را به شما بگوید ، خوشحال است و می داند که شما یک فرد واقعی هستید و هر چیزی که قلب شما بخواهد ما در اینجا هستیم و شما می توانید در هر زمان به طور مستقیم یا کارمندان با من تماس بگیرید. شما در 1-2 روز کاری جواب می گیرید ، و چگونه می توانید حدود دو هفته به یک سؤال پاسخ دهید ، و من هنوز منتظر هستم.

نه D در لاف زدن در مورد اتومبیل ها و کاخ ها بسیار عالی است و اگر دنبال برنامه او باشید ، چقدر ثروتمند شما را ثروتمند می کند. سخنان معروف او این است که “من برای کمک به شما اینجا هستم ، و شما تأیید دارید که من شخصاً به شما کمک می کنم. وقتی سؤالی دارید ، جواب او همیشه است” ، اکنون از رایانه خود دور خواهم شد و یک بار که برگشتم با شما تماس خواهم گرفت. “ماهها و ماهها از او نشنیده ام.

صرف نظر از موارد فوق ، متأسفانه برای خریدار ، تعداد بیشتری در آنجا وجود دارد ، به خریدار هشدار دهید و در صورت عدم پاسخ از سیستم پشتیبانی وی ، پول خود را پس بگیرید تا مبادا بدون پرداخت هزینه برای دریافت یک برنامه گیر بیاورید زیرا این بخشی از خرید است. حتی می توانید پس از دریافت محصول ، آن را بررسی کنید. مطالب را مرور کنید و اگر چیزی وجود دارد که نمی فهمید ، یک سوال پشتیبانی برای آنها ارسال کنید. بدون جواب ، پول خود را پس بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا