دنیای وب

ویژگی های Google Analytics و تفاوت بین Google Analytics و ابزار ردیابی وب

در سال 2005 ، گوگل Urchin را به دست آورد و از نرم افزار ردیابی Google Analytics استفاده کرد. برای ردیابی و ایجاد برنامه های تجاری به صورت رایگان استفاده می شود. سه نوع ردیابی وب مختلف در Google Analytics وجود دارد. حسابهای اجرایی Google Analytics ، بازاریاب (GA) و حساب مدیر وب (حساب های GA) وجود دارد. همچنین می توانید بین بهینه سازی بازاریابی و بهبود محتوای درون حساب ردیابی Google Analytics خود انتخاب کنید. Google Analytics حجم عظیمی از داده ها را از آنجایی که از جهان به وجود آمده است ، گزارش های کلمات کلیدی ، گزارش موتورهای جستجو ، بازدیدها ، بازدیدهای صفحه ، بازدیدهای مستقیم (بازدید از سؤالات موتور جستجو) و بازدیدهای ارجاع (بازدید از وب سایتهای دیگر که پیوند دارند) فراهم می کند. شما) ، زمان در سایت و موارد دیگر.

Google Analytics به راحتی با کمپین های Google AdWords و Google AdSense ادغام می شود. می توانید داده های خود را با ردیابی تبدیل ردیابی کنید. این برای دستیابی به موفقیت با کمپین های شما بسیار مهم است.

Google Analytics شناخته شده است که جستجوی عنکبوت (خزنده وب) را در گزارش های آماری وب سایت خود نمایش نمی دهد. این سوالی است که من بیشتر مشتریان در شرکت بازاریابی اینترنتی هتل که در آن کار می کنم شنیده ام. آنها می پرسند ، “چرا سایر برنامه های گزارش دهی به تجزیه و تحلیل آنلاین مانند Statcounter ، Urchin ، Web Trends ، Hitwize و Statssheet.com نتایج مختلفی را برای Google Analytics نشان می دهند؟” جواب این واقعیت نهفته است که گوگل جستجوی / عنکبوتهای خود را می شناسد و در گزارش های آماری به حساب نمی آید. تعاریف همچنین بین برنامه های مختلف گزارش دهی متفاوت است. بازدید از صفحه در GA را می توان برنامه دیگری در نظر گرفت. Google Analytics بازدید از صفحه را به عنوان یک بازدید حساب می کند حتی اگر کاربر در مدت زمان نیم ساعت دو بار از سایت بازدید کند تا زمانی که مرورگر کاربر باز است. این ممکن است در سایر برنامه ها متفاوت باشد. دو نوع روش وجود دارد که برنامه های وب سایت Analytics از آنها استفاده می کنند. گزارش وب سایت مبتنی بر کوکی و گزارش های وب سایت مبتنی بر IP. با گزارشات کوکی ، (Google Analytics از ردیابی وب سایت مبتنی بر کوکی استفاده می کند) وب سایت هایی که کوکی ها را خاموش می کنند در مرورگر آنها ظاهر نمی شوند. همچنین ربات های موتور جستجو و عنکبوت ها حساب نمی شوند. با ردیابی مبتنی بر IP ، تعداد بازدیدهای بیشتر صفحه محاسبه می شود.

Google Analytics یک روش عالی برای ردیابی نتایج وب سایت است و با برنامه های مختلف گزارش ترافیک وب سایت بسیار متفاوت است. من هر برنامه را با جزئیات بیشتری توضیح خواهم داد و روشهای دیگری که در قسمت دوم این مقاله با آن مخالف نیستند. خواندن را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا